Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Ἡ θεωρία τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου καί ἡ ἀνασκευή της


Ενσωματωμένη εικόνα 1Η διδασκαλία για το πρωτείο του αποστόλου Πέτρου και τα κλειδιά του παραδείσου συμπληρώθηκε στην Α’ Βατικανή σύνοδο, τον 19ο αιώνα (1870), με τη διδασκαλία για το αλάθητο του Πάπα. Με το δόγμα του αλαθήτου προσπάθησαν να στηρίξουν το πρωτείο του Πάπα. Το αλάθητο με το πρωτείο καθιστά τον Πάπα υπερεπίσκοπο και ανώτερο τοπικών και οικουμενικών συνόδων.
Υποστηρίζουν πως, όταν ο Πάπας μιλά για δογματικά και ηθικά ζητήματα από το θρόνο του, την καθέδρα (ex cathedra), είναι αλάθητος. Ξεχνούν ότι υπήρξαν στο παρελθόν και αιρετικοί Πάπες που υπέπεσαν σε μεγάλα λάθη.
Ρωτάμε τους παπικούς: Αφού ο Πάπας είναι αλάθητος, γιατί χρειάσθηκε να το πει αυτό και κάποια σύνοδος, που ενδέχεται να σφάλλει;
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής