Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Ὀρθόδοξοι Πνευματικοί Λόγοι:"Κατά τήν Δευτέρα Παρουσία, ὅλοι θά δοῦμε τόν Θεό"

 "Κατά τήν Δευτέρα Παρουσία, ὅλοι θά δοῦμε (θά βιώσουμε) τόν Θεό· καί οἱ σεσωσμένοι καί οἱ κολασμένοι. Ἡ διαφορά θά εἶναι στό πῶς θά Τόν δοῦμε. Ἄν ἔχουμε ἀνοιχτά πνευματικά μάτια (κεκαθαρμένο νοῦ δηλαδή), θά δοῦμε τόν Θεό ὡς Φῶς γλυκύτατο. Ἄν, ὅμως, ἔχουμε κλειστά τά πνευματικά μας μάτια, δηλαδή ἔχουμε νοῦ σκοτισμένο ἀπό τά πάθη..., θά Τόν δοῦμε μέν, ἀλλά ὡς «πῦρ καταναλίσκον», ὡς φωτιά πού κατακαίει! 
  Τό ἄνοιγμα τῶν ὀφθαλμῶν τῆς ψυχῆς εἶναι ἔργο αὐτῆς ἐδῶ τῆς πρόσκαιρης ζωῆς... καί θά πρέπει νά γίνει ἀπό ἐμᾶς, σέ συνεργασία πάντα μέ τήν Θεία Χάρη".

Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης 

Συνεχίζεται...
Ἀπό τό βιβλίο: "Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ - Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ", Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου, σελ. 46  http://hristospanagiapsavvas.blogspot.gr/
www.hristospanagia.gr

Εὐχαριστοῦμε θερμά τόν  π. Σάββα Ἁγιορείτη γιά τήν ἄδεια δημοσίευσης ἀποσπασμάτων ἀπό τά βιβλία πού ἐκδίδει.

Ή θεία παρηγοριά έρχεται άπό τήν μετάνοια.

Αγίου Παισίου του Αγιορείτου

- Γέροντα, τί είναι ή θεία παρηγοριά;
– Ή θεία παρηγοριά τί είναι; Θά σάς πώ ένα παράδειγμα, γιά νά καταλάβετε καλύτερα. 
Ένα  παιδάκι  κάνει  μιά  μικρή  ζημιά,  σπάζει  λ.χ.  ένα  εργαλείο  του πατέρα του,  καί ύστερα στενοχωριέται  καί  κλαίει,  γιατί  τήν  θεωρεί  πολύ  μεγάλη.  Όσο  περισσότερο  κλαίει  καί αναγνωρίζει  τήν  ζημιά  πού  έκανε  καί  υποφέρει,  τόσο  περισσότερο  ό  πατέρας  του  τό χαϊδεύει  καί  τό  παρηγορεί: 
-Καλά,  παιδάκι  μου,  μή  στενοχωριέσαι,  δέν  πειράζει,  θά αγοράσουμε  άλλο.  Εκείνο  όμως,  βλέποντας  τήν  στοργή  τού  πατέρα  του,  κλαίει  άπό φιλότιμο  περισσότερο.  
-Δέν  μπορώ,  λέει,  νά  μή  στενοχωριέμαι.  Νά,  τώρα  χρειάζεται  τό εργαλείο καί έγώ τό έσπασα. 
-Παιδάκι μου, δέν είναι τίποτε,παλιό ήταν, τού λέει. Άλλά εκείνο πάλι στενοχωριέται. Καί όσο αυτό στενοχωριέται, άλλο τόσο ό πατέρας του τό σφίγγει  στήν  αγκαλιά  του,  τό  φιλάει  καί  τό  χαϊδεύει.

Ἡ ἐξομολόγηση κι ὁ πόλεμος ἐνάντια στούς ἁμαρτωλούς λογισμούς

Ὁσίου Ἰγνατίου Μπριντσιανίνωφ

Ἀπό ἀχρονολόγητη ἐπιστολή σέ κάποια μοναχή

 Η αμαρτία του ανθρώπου εξαλείφεται με την εξομολόγηση. Οι ρίζες της αμαρτίας όμως ξεριζώνονται με τον αγώνα εναντίον των αμαρτωλών λογισμών και με την συχνή εξαγόρευση. Με το που θα εμεφανιστούν οι λογισμοί και ενοχλούν,πρέπει να τους εξομολογηθείς. Είθε ο Θεός να σε συγχωρέσει για το παρελθόν και να σ᾿ ενισχύσει στο μέλλον.
Δεν είναι σπουδαίος ο πειρασμός σου. Απλά γιγαντώθηκε επειδή τον έκρυψες.

«Τό θαῦμα τοῦ Ἁγίου Παϊσίου στό παιδί μου»



Του Αντώνη Μακατούνη
Η συγκλονιστική μαρτυρία που δημοσίευσε η εφημερίδα Ορθόδοξη Αλήθεια που κυκλοφορεί στα περίπτερα
Ηταν 7 Σεπτεμβρίου 2013, όταν μία μοτοσικλέτα υψηλού κυβισμού διασχίζει με ταχύτητα την παλαιά εθνική οδό Αθηνών - Πατρών στο ύψος του Καμαρίου, κοντά στο Ξυλόκαστρο.
Λίγα λεπτά πριν, στις δέκα το βράδυ, και ενώ είχε απλωθεί το σκοτάδι, ένα αγροτικό όχημα τη χτυπά με σφοδρότητα.
Ο αναβάτης της μοτοσικλέτας, ένα νέο παιδί, ο Θανάσης, παρασύρεται εκτός δρόμου αρκετά μέτρα μακριά, σε ένα κατηφορικό χωράφι με ελιές. Τμήματα από τη μηχανή βρίσκονται σε όλο το οδόστρωμα, προκαλώντας πρόβλημα στην κίνηση των οχημάτων που ακολουθούν.
Τον βρίσκουν οι γονείς του, οι οποίοι επέστρεφαν στο σπίτι τους με το Ι.Χ. τους, έπειτα από πέντε λεπτά να κείτεται στο έδαφος ακίνητος και να είναι -φαινομενικά- σε πολύ άσχημη και κρίσιμη κατάσταση. Ολο το κορμί του είναι γδαρμένο και μέσα στα αίματα.

http://hristospanagia3.blogspot.gr

Διαδίκτυο, κίνδυνοι καί ἀπάτες (Βασίλειος Εὐσταθίου, Δρ. Φυσικός, πτ. ΕΚΠΑ Κ. Θεολογίας)

Το διαδίκτυο, άλλο ένα επίτευγμα του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού, μέσα σε λίγα χρόνια μπήκε για τα καλά στη ζωή μας και συνεπώς την επηρέασε σημαντικά ποικιλοτρόπως, όπως ούτε καν θα μπορούσαμε να φανταστούμε λίγο παλιότερα, προσφέροντας πολλά καλά όταν χρησιμοποιείται σωστά, αλλά και αποβαίνοντας καταστροφικό μέσο όταν χρησιμοποιείται με απροσεξία ή για ιδιοτελείς και παράνομους σκοπούς, καταπατώντας χωρίς κανένα σεβασμό τις ανθρώπινες αξίες και τα δικαιώματα. Παρακάτω θα προσπαθήσουμε να συνοψίσουμε τα εντελώς βασικά και απαραίτητα που χρειάζεται να προσέχουμε κατά την χρήση του διαδικτύου, προκειμένου να αποφύγουμε να καταλήξουμε θύματά των παγίδων του, και να αξιοποιήσουμε προς όφελος τις δυνατότητες που προσφέρει.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post_78.html#more

Ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι ἀσθένεια, κληρονομική διάθεση ἤ πάθος; (π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος)

Απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα ομιλίας του μακαριστού π. Αθανασίου Μυτιληναίου, που έγινε την Κυριακή 18/3/1990.

Ακούστε μια απορία. Τώρα, μια εποχή πίσω (κάποια χρόνια), οι απορίες που ρίχνετε θα ήσαν αδιανόητες. Σήμερα, δυστυχώς, δεν είναι αδιανόητες, γι᾽ αυτό και αναγκάζομαι πολλές φορές να ανοίγω το στόμα μου και να λέγω μερικά πράγματα, τα οποία βεβαίως, αν ελέγοντο είκοσι, τριάντα χρόνια πίσω, ίσως-ίσως να εθεωρούντο ότι δεν έπρεπε να ειπωθούν ποτέ σε κατηχητικό σχολείο, για να μην πω ότι και σε μεγάλους ακόμη υπήρχε μία ευπρέπεια στο θέμα αυτό της υποβολής τέτοιων ερωτήσεων. Λέει: «Στην περίπτωση που ένας άνθρωπος είναι ομοφυλόφιλος, κατά πόσο οι κληρονομικές καταβολές του (αν υπάρχουν) και οι πιθανές τραυματικές εμπειρίες της παιδικής ηλικίας δικαιολογούν τη ζωή που κάνει στα μάτια του Θεού;».
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post_40.html#more

Συμβουλές τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου γιά τήν καλή λειτουργία τῆς Ἐκκλησίας

Ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν «Χριστιανική Σπίθα», ἀρ. φυλ. 226, Απρίλιος 1960

«Νὰ καταστραφοῦν, ναὶ νὰ καταστραφοῦν τὰ σατανικὰ ἐργοστάσια, ἀπὸ τὰ ὁποία προωθοῦνται διεφθαρμένοι κληρικοί. Καὶ οἱ ἀρχιερεῖς ποὺ ἐν γνώσει τῆς ἠθικῆς ἀθλιότητος των προβαίνουν  εἰς τὴν χειροτονία των νὰ είσαχθοῦν ἀμέσως εἰς δίκη καὶ νὰ καθαιρεθοῦν· Ἔτσι οἱ χεῖρες τῶν ἄλλων ἀρχιερέων θα τρέμουν γιὰ κάθε νέα χειροτονία.
Νὰ μὴ γίνεται οὐδεμία χειροτονία ἐπισκόπου, ἐὰν προηγουμένως ὁ εὐσεβὴς λαὸς κάθε μητροπόλεως διὰ σώματος ἐκλεκτόρων (300-400) Ὅπως στὴν Κύπρο δὲν προτείνη τὸν κατά τὴν κρίσιν αὐτοῦ ἄξιον πρὸς διαποίμανσην τῆς λογικῆς ποίμνης. Τὸ «ψήφω κλήρου καὶ λαοῦ» πρέπει νὰ ἐπανέλθη εἰς τὴν ζωὴν τῆς συγχρόνου Ἐκκλησίας, για νὰ μὴν εἶναι οἱ δεσποτικοὶ θρόνοι τὰ ἔπαθλα ἀρριβιστῶν ὑποψηφίων, οἱ ὁποῖοι νικοῦν τοὺς ἄλλους εἰς τοὺς αἰσχροὺς ἀγῶνας τῆς κολακείας καὶ παντοειδῶν περιποιήσεων πρὸς τοὺς ἰσχυροὺς τῆς Ἐκκλησίας παράγοντες (Ἴδε ἀνάπτυξιν τοῦ θέματος εἰς ἡμέτερον βιβλίον «Ἐλευθέρα καὶ ζῶσα ἐκκλησία» Ἀθῆναι 1954 σελ. 91-101).
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post_2.html#more

Περί ὀργῆς


http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2015/06/blog-post_24.html
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post.html

Ἡ προσευχή δέν κουράζει , ξεκουράζει. Ἄς εἴμαστε μέσα στήν ἀγκαλιά τοῦ Θεοῦ μέ ταπείνωση


http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2015/07/blog-post_89.html

http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post_80.html

Προσευχή πρός τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο. (Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Γραικοῦ)

jan259

Εσένα, που υπερέχεις των ασωμάτων θείων τάξεων με την ασύγκριτη αγνότητα, εσένα ικετεύω, πολυύμνητη, να εξαγνίσεις την αισχρή ψυχή μου από τις άνομες σκέψεις, που γεννιούνται εντός μου εξαιτίας της μακρόχρονης ροπής προς τις σαρκικές επιθυμίες. Επιθυμίες που ο πονηρός δαίμονας δεν σταματά να σπέρνει, ταράσσοντας, μολύνοντας και διασπώντας την διάνοιά μου με αισχρές και πονηρές σκέψεις, επειδή φθονεί την σωτηρία της ψυχής μου.
Γι’ αυτό, σε ικετεύω, Παναγία, μην με περιφρονείς, καθώς βυθίζομαι ελεεινά σε αυτόν τον βρωμερό βούρκο, αλλά καθάρισέ με από αυτήν την δυσοσμία με το ευωδιαστό μύρο των δεήσεών Σου και διάλυσε με το γλυκύτατο φώς της θείας αγάπης Σου όλο το σκοτάδι της ψυχής μου. Με το χαλινάρι του αγνού φόβου, που πάντοτε υπάρχει μέσα μου, συγκράτησε στον αιώνα την κίνηση της μαινομένης σάρκας, για να μπορέσω να ικετεύω πάντοτε με καθαρή καρδιά τον Σωτήρα μου, ο οποίος είναι πάναγνος κατά την φύση Του, και να ζητήσω την συγχώρεση για όλες τις ανομίες, με τις οποίες Τον εξόργισα ζώντας σαν άλογο κτήνος και διαπράττοντας κάθε άνομη πράξη.

ΜΟΝΗ ΧΩΡΑΣ-Κοίμηση τῆς Θεοτόκου

http://proskynitis.blogspot.gr/
http://hristospanagia3.blogspot.gr

Πίστη καί ζωή. Τί εἶναι πίστη

Πολλοί ἀδελφοί μας σήμερα διατείνονται ὅτι πιστεύουν στόν Χριστό. Ἡ ζωή τους ὅμως δέν συμφωνεῖ μέ τίς διακηρύξεις τους. Παρ’ ὅλο πού ἰσχυρίζονται ἐνίοτε καί μέ κάποιο θυμό καί ὕφος «παρεξηγημένου» ὅτι: «κι ἐμεῖς Χριστιανοί εἴμαστε», ὡστόσο δέν φυλάττουν τήν ἁγνότητα οὔτε τήν παρθενία πρίν τόν γάμο, δέν σωφρονοῦν μέσα στό γάμο, δέν ἀποφεύγουν τήν μοιχεία μέ τά μάτια, δέν νηστεύουν, δέν συγχωροῦν, κάνουν ἐκτρώσεις, διαστροφικές σχέσεις, κλοπές, ψευδομαρτυρίες, καταφεύγουν σέ μάγους, μέντιουμ, ξεματιάσματα, δέν ἐξομολογοῦνται, δέν κοινωνοῦν μέ εὐλογία Πνευματικοῦ, δέν προσεύχονται, αἰσχρολογοῦν, ἐξαπατοῦν, ψεύδονται, θυμώνουν ὅταν ἀδικοῦνται καί γενικά δέν τηροῦν τίς ἐντολές τοῦ Χριστοῦ . Εἶναι αὐτό πίστη;
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post_47.html#more

Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 2 Σεπτεμβρίου

Ὀρθόδοξη ἐκκλησιαστική θεραπευτική
Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων τῆς Ὀρθοδοξίας 
πού ἑορτάζουν σήμερα 2 Σεπτεμβρίου  ἐδῶ 

2 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής. Μάμαντος Μάρτυρα, Ιωάννου του Νηστευτού, Διομήδους, Ιουλιανού, Φιλίππου, Ευτυχιανού, Ησυχίου, Λεωνίδη, Ευτυχίου, Φιλάδελφου, Μελανίππου, Παρθαγάπης, Ελεάζαρ και Φινεές των Ιερέων, Αειθαλά καί Άμμωνα.

Ὁ Ἅγιος Μάμας

Στὴ Βασιλεία τοῦ Χριστοῦ κάθε ἡλικία ἔχει νὰ ἐπιδείξει τοὺς ἀντιπροσώπους της.
Γιατί κάθε ἡλικία ἔχει προσφέρει σ’ Αὐτὸν ὅτι διαλεχτὸ καὶ ὑπέροχο ἔχει νὰ παρουσιάσει. Κι ἡ ἐφηβικὴ ἡλικία, ποὺ εἶναι ἡ πιὸ δύσκολη στὴν ζωὴ τοῦ ἀνθρώπου, ἔχει νὰ προβάλει τοὺς δικούς της.
Ὁ Ἅγιος Μάμας εἶναι ἕνας ἀπ’ αὐτούς. Διαλεχτὸς στοὺς διαλεχτοὺς καὶ ὡραῖος στοὺς ὡραίους ἀποτελεῖ μία ἀπὸ τὶς πιὸ ἀγαπητὲς καὶ ἡρωικὲς μορφὲς τῆς Ἐκκλησίας μας τῶν τριῶν πρώτων αἰώνων.
Οἱ γονεῖς του Θεόδοτος καὶ Ρουφίνα ζοῦσαν στὴ Γάγγρα τῆς Παφλαγονίας καὶ ἦσαν χριστιανοὶ μὲ μεγάλη κοινωνικὴ θέση.
Τὴν ἐποχὴ αὐτὴ ὁ αὐτοκράτορας Αὐρηλιανὸς κίνησε σκληρὸ διωγμὸ ἐνάντια στοὺς χριστιανοὺς (270 – 275 μ.Χ.).
Μεταξὺ τῶν πρώτων συνελήφθη ὁ Θεόδοτος καὶ ἀφοῦ ἀνακρίθηκε καὶ ὁμολόγησε τὸν Χριστό, ρίχτηκε στὶς φυλακὲς τῆς Καισαρείας.
Ἡ σύζυγός του, ἡ ἐνάρετη Ρουφίνα, σὰν ἔμαθε τὴν φυλάκιση τοῦ συντρόφου της, ἂν καὶ ἦταν ἑτοιμόγεννη, ἔτρεξε νὰ τὸν συναντήσει. Ἐκεῖ μὲ παρρησία ὁμολόγησε καὶ αὐτὴ τὴν πίστη τοῦ Χριστοῦ, ποὺ φλόγιζε τὴν καρδιά της, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ κλεισθεῖ στὴ φυλακή.

Ἁγιογραφικό Ἀνάγνωσμα τῆς Τετάρτης 2 Σεπτεμβρίου

Ἀπόστολος: (Β΄ Κορινθ. ιγ΄ 3-13 ) 
 3 πε δοκιμν ζητετε το ν μο λαλοντος Χριστο, ς ες μς οκ σθενε, λλ δυνατε ν μν.
4 Κα γρ ε σταυρθη ξ σθενεας, λλ ζ κ δυνμεως Θεο· κα γρ μες σθενομεν ν ατ, λλ ζησμεθα σν ατ κ δυνμεως Θεο ες μς.
5 αυτος πειρζετε ε στ ν τ πστει, αυτος δοκιμζετε. οκ πιγινσκετε αυτος τι ησος Χριστς ν μν στιν; Ε μ τι δκιμο στε.
6 λπζω δ τι γνσεσθε τι μες οκ σμν δκιμοι.
7 Εχομαι δ πρς τν Θεν μ ποισαι μς κακν μηδν, οχ να μες δκιμοι φανμεν, λλ᾿ να μες τ καλν ποιτε, μες δ ς δκιμοι μεν.
8 Ο γρ δυνμεθ τι κατ τς ληθεας, λλ᾿ πρ τς ληθεας.
9 χα
ρομεν γρ ταν μες σθενμεν, μες δ δυνατο τε· τοτο δ κα εχμεθα, τν μν κατρτισιν.
10 Δι τοτο τατα πν γρφω, να παρν μ ποτμως χρσωμαι κατ τν ξουσαν ν δωκ μοι Κριος ες οκοδομν κα οκ ες καθαρεσιν.

πλογος

11 Λοιπν, δελφο, χαρετε, καταρτζεσθε, παρακαλεσθε, τ ατ φρονετε, ερηνεετε, κα Θες τς γπης κα ερνης σται μεθ᾿ μν.
12 σπσασθε λλλους ν γίῳ φιλματι. σπζονται μς ο γιοι πντες.13 χρις το Κυρου ησο Χριστο κα γπη το Θεο κα κοινωνα το γου Πνεματος μετ πντων μν· μν
  ΕΡΜΗΝΕΙΑ
3 ἀφοῦ ζητᾶτε ἀπόδειξιν διὰ τὸν Χριστόν, ὁ ὁποῖος μιλεῖ δι’ ἐμοῦ καὶ ὁ ὁποῖος δὲν εἶναι ἀπέναντί σας ἀδύνατος, ἀλλὰ δυνατὸς μεταξύ σας.
4 Διότι ἂν καὶ ἐσταυρώθηκε ἐν ἀδυναμίᾳ, ζῆ ὅμως μὲ τὴν δύναμιν τοῦ Θεοῦ. Καὶ ἐμεῖς συμμετέχομεν εἰς τὴν ἀδυναμίαν του, ἀλλὰ θὰ ζήσωμεν μαζί του, μὲ τὴν δύναμιν τοῦ Θεοῦ, ὅταν θὰ εἶμεθα μεταξύ σας.
5 Ἐξετάζετε τὸν ἑαυτόν σας, ἐὰν στέκεσθε εἰς τὴν πίστιν, δοκιμάζετε τὸν ἑαυτόν σας. Ἢ δὲν ἀναγνωρίζετε ὅτι ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς εἶναι μέσα σας; Ἐκτὸς ἐὰν εἶσθε ἀποτυχόντες.
6 Ἐλπίζω νὰ καταλάβετε ὅτι ἐμεῖς δὲν εἴμεθα ἀποτυχόντες.
7 Εὐχόμεθα δὲν εἰς τὸν Θεὸν νὰ μὴ κάνετε κανένα κακόν, ὄχι διὰ νὰ μὴ φανοῦμε ἐμεῖς ἀποτυχόντες, ἀλλὰ διὰ νὰ κάνετε σεῖς τὸ καλὀν, ἐμεῖς δὲ ἂς φαινώμεθα σὰν ἀποτυχόντες.
8 Διότι δὲν μποροῦμε νὰ κάνωμεν τίποτε ἐναντίον τῆς ἀληθείας, ἀλλὰ μόνον ὑπὲρ τῆς ἀληθείας.
9 Ὥστε χαίρομεν ὅταν ἐμεῖς εἴμεθα ἀδύνατοι, σεῖς δὲ δυνατοί. Αὐτὸ καὶ εὐχόμεθα, τὴν τελειποίησίν σας.
10 Γι’ αὐτὸ σᾶς γράφω αὐτά, ὅταν δὲν εἶμαι μεταξύ σας, διὰ νὰ μὴ συμπεριφερθῶ μὲ αὐστηρότητα, ὅταν θὰ εἶμαι παρών, σύμφωνα πρὸς τὴν ἐξουσίαν ποὺ μοῦ ἔδωκεν ὁ Κύριος πρὸς οἰκοδομὴν καὶ ὄχι πρὸς καταστροφήν.

Ἐπίλογος

11 Λοιπόν, ἀδελφοί, χαίρετε, προχωρεῖτε εἰς τὴν τελειοποίησιν, νὰ νουθετῆτε ἀλλήλους, νὰ ἔχετε τὸ ἴδιο φρόνημα, εἰρηνεύετε, καὶ ὁ Θεὸς τῆς ἀγάπης καὶ τῆς εἰρήνης θὰ εἶναι μαζί σας.
12 Ἀσπασθῆτε ἀλλήλους μὲ φίλημα ἅγιον. Σᾶς χαιρετοῦν ὅλοι οἱ ἅγιοι.13 Ἡ χάρις τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ καὶ ἡ κοινωνία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος εἴθε νὰ εἶναι μὲ ὅλους σας. Ἀμήν.

Εὐαγγέλιο: (Μάρκ. δ΄ 35-41)  

Ὁ Ἰησος Χριστς σταματ τν θελλαν

35 Κα λγει ατος ν κεν τ μρ ψας γενομνης· διλθωμεν ες τ πραν.
36 Κα φντες τν χλον παραλαμβνουσιν ατν ς ν ν τ πλοίῳ· κα λλα δ πλοα ν μετ᾿ ατο.
37 Κα γνεται λαλαψ νμου μεγλη, τ δ κματα πβαλλεν ες τ πλοον, στε δη ατ βυθζεσθαι.
38 Κα ν ατς π τ πρμν π τ προσκεφλαιον καθεδων· κα διεγερουσιν ατν κα λγουσιν ατ· διδσκαλε, ο μλει σοι τι πολλμεθα;
39 Κα διεγερθες πετμησε τ νμ κα επε τ θαλσσ· σιπα, πεφμωσο. κα κπασεν νεμος, κα γνετο γαλνη μεγλη.
40 Κα επεν ατος· τ δειλο στε οτω; πς οκ χετε πστιν;41 Κα φοβθησαν φβον μγαν κα λεγον πρς λλλους· τς ρα οτς στιν, τι κα νεμος κα θλασσα πακοουσιν ατ;
ΕΡΜΗΝΕΙΑ 
Ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς σταματᾶ τὴν θύελλαν

35 Τὴν ἡμέραν ἐκείνην, ὄταν ἐβράδυασε, τοὺς εἶπε, «Ἂς περάσωμεν εἰς τὴν ἀπέναντι ὄχθην».
36 Καὶ ἀφοῦ ἄφησαν τὸν κόσμον, τὸν ἐπῆραν μαζί τους, ὅπως ἦτο, μέσα εἰς τὸ πλοιάριον. Ἦσαν καὶ ἄλλα πλοιάρια μαζί του.
37 Καὶ γίνεται θύελλα μεγάλη καὶ τὰ κύματα ἐκτυποῦσαν ἐπάνω εἰς τὸ πλοιάριον, ὥστε ἄρχισε νὰ γεμίζῃ ἀπὸ νερά.
38 Αὐτὸς δὲ ἤτανε εἰς τὴν πρύμνην καὶ ἐκοιμότανε ἐπάνω εἰς τὸ προσκέφαλον. Τότε τὸν ξυπνοῦν καὶ τοῦ λέγουν, «Διδάσκαλε, δὲν σὲ ἐνδιαφέρει ποὺ χανόμαστε;».
39 Καὶ ἀφοῦ σηκώθηκε, ἐπέπληξε τὸν ἄνεμον καὶ εἶπε εἰς τὴν θάλασσαν, «Σώπα, βουβάσου». Καὶ ἐσταμάτησε ὁ ἄνεμος καὶ ἔγινε μεγάλη γαλήνη.
40 Καὶ τοὺς εἶπε, «Γιατὶ εἶσθε τόσον δειλοί; Πῶς δὲν ἔχετε πίστιν;»41 Καὶ κατελήφθησαν ἀπὸ μεγάλον φόβον καὶ ἔλεγαν μεταξύ τους, «Ποιὸς ἄραγε εἶναι αὐτὸς, ἀφοῦ καὶ ὁ ἄνεμος καὶ ἡ θάλασσα τὸν ὑπακούουν;».

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής