ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ. "Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ἐλέησόν με" ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧ.ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ
Κύριος Ἰησοῦς Χριστός
- Αρχική σελίδα
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ 2
- ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ- ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ St. Porfyrios 2
- ΑΓΙΟΣ ΙΣΑΑΚ Ο ΣΥΡΟΣ SAINT ISAAK THE SYRIAN 2
- HOLY LAND ΑΓΙΟΙ ΤΟΠΟΙ 2
- Κύριος Ἰησοῦς Χριστός-YouTube
- ΟΜΙΛΙΕΣ Π.ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ mp3
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
- ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΓΙΟΛΟΓΙΟ
- ΑΡΧΕΙΟ ΗΧΗΤΙΚΟΥ ΑΓΙΟΛΟΓΙΟΥ
- ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ
- ΣΥΝΑΞΑΡΙΑ
- ΘΕΙΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ (ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!)
- ΧΑΙΡΕ ΝΥΜΦΗ ΑΝΥΜΦΕΥΤΕ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΞΕΩΝ-ΟΜΙΛΙΩΝ Π. ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ
Πέμπτη 4 Μαΐου 2017
Ὅταν βρίσκεσαι πληγωμένος, ἐπειδή ἔπεσες σε κάποιο ἁμάρτημα(Αγ. Νικόδημος ο Αγιορείτης)
Ἁγιογραφικό Ἀνάγνωσμα Παρασκευῆς 5 Μαΐου
Πραξ. 8,40 Φίλιππος δὲ εὑρέθη
εἰς Ἄζωτον, καὶ διερχόμενος εὐηγγελίζετο τὰς
πόλεις πάσας ἕως τοῦ ἐλθεῖν αὐτὸν εἰς
Καισάρειαν.
Πραξ. 8,40 Ο δε Φιλιππος ευρέθηκε, χωρίς να το καταλάβη πως, εις
την Αζωτον· και καθώς επερνούσε από τα διάφορα μέρη, εκήρυττε το Ευαγγέλιον εις
όλας τας πόλεις, έως ότου ήλθεν εις την Καισάρειαν.
Πραξ. 9,1 Ὁ δὲ Σαῦλος
ἔτι ἐμπνέων ἀπειλῆς καὶ φόνου εἰς τοὺς
μαθητὰς τοῦ Κυρίου, προσελθὼν τῷ ἀρχιερεῖ
Πραξ. 9,1 Ο Σαύλος όμως, κυριευμένος από μίσος και μανίαν,
εξακολουθούσε να αποπνέη και να εκδηλώνη αισθήματα απειλής και φόνου εναντίον
των μαθητών του Κυρίου. Προσήλθε στον αρχιερέα
Πραξ. 9,2 ᾐτήσατο παρ᾿
αὐτοῦ ἐπιστολὰς εἰς Δαμασκὸν πρὸς τὰς
συναγωγάς, ὅπως ἐάν τινας εὕρῃ τῆς ὁδοῦ
ὄντας, ἄνδρας τε καὶ γυναῖκας, δεδεμένους ἀγάγῃ
εἰς Ἱερουσαλήμ.
Πραξ. 9,2 και εζήτησε από αυτόν συστατικάς επιστολάς προς τας
συναγωγάς της Δαμασκού, όπως, εάν εύρη μερικούς άνδρας και γυναίκας να ανήκουν
στον δρόμον του Ιησού, δεμένους τους οδηγήση εις την Ιερουσαλήμ.
Πραξ. 9,3 ἐν δὲ τῷ
πορεύεσθαι ἐγένετο αὐτὸν ἐγγίζειν τῇ Δαμασκῷ,
καὶ ἐξαίφνης περιήστραψεν αὐτὸν φῶς ἀπὸ
τοῦ οὐρανοῦ,
Πραξ. 9,3 Ενώ δε επροχωρούσε και επλησίαζε πλέον εις την
Δαμασκόν, αίφνης άστραψε ολόγυρά του από τον ουρανόν λαμπρόν φως.
Πραξ. 9,4 καὶ πεσὼν ἐπὶ
τὴν γῆν ἤκουσε φωνὴν λέγουσαν αὐτῷ·
Σαοὺλ Σαούλ, τί με διώκεις;
Πραξ. 9,4 Και καθώς από την απαστράπτουσαν λάμψιν έπεσε κάτω
εις την γης, ήκουσε μίαν φωνήν, η οποία του έλεγε· “Σαούλ, Σαούλ, διατί με
καταδιώκεις;”
Πραξ. 9,5 εἶπε δέ· τίς
εἶ, κύριε; ὁ δὲ Κύριος εἶπεν· ἐγώ εἰμι
Ἰησοῦς ὃν σὺ διώκεις·
Πραξ. 9,5 Είπε δε ο Σαύλος· “ποιός είσαι, κύριε;” Ο δε Κυριος
απήντησε· “εγώ είμαι ο Ιησούς, τον οποίον συ καταδιώξεις, αφού καταδιώκστους
οπαδούς μου.
Πραξ. 9,6 ἀλλὰ ἀνάστηθι
καὶ εἴσελθε εἰς τὴν πόλιν, καὶ λαληθήσεταί σοι τί
σε δεῖ ποιεῖν.
Πραξ. 9,6 Αλλά σήκω επάνω και πήγαινε εις την πόλιν και εκεί
θα σου ανακοινωθή, τι πρέπει να κάμης”.
Πραξ. 9,7 οἱ δὲ ἄνδρες
οἱ συνοδεύοντες αὐτῷ εἱστήκεισαν ἐνεοί, ἀκούοντες
μὲν τῆς φωνῆς, μηδένα δὲ θεωροῦντες.
Πραξ. 9,7 Οι άνδρες όμως, που τον συνώδευαν, έμειναν άφωνοι,
με ανοικτό το στόμα, διότι ήκουαν μεν την φωνήν, αλλά δεν έβλεπαν κανένα.
Πραξ. 9,8 ἠγέρθη δὲ ὁ
Σαῦλος ἀπὸ τῆς γῆς, ἀνεῳγμένων τε τῶν
ὀφθαλμῶν αὐτοῦ οὐδένα ἔβλεπε·
χειραγωγοῦντες δὲ αὐτὸν εἰσήγαγον εἰς
Δαμασκόν.
Πραξ. 9,8 Εσηκώθηκε ο Σαύλος από την γην, και ενώ ήσαν ανοικτά
τα μάτια του, δεν έβλεπε κανένα. Οι στρατιώται οδηγούντες αυτό από το χέρι, τον
έφεραν μέσα εις την Δαμασκόν.
Πραξ. 9,9 καὶ ἦν ἡμέρας
τρεῖς μὴ βλέπων, καὶ οὐκ ἔφαγεν οὐδὲ ἔπιεν.
Πραξ. 9,9 Και έμεινε τρεις ημέρας τυφλός, χωρίς να βλέπη· και
ούτε έφαγε ούτε έπιε.
Πραξ. 9,10 Ἦν δέ τις μαθητὴς
ἐν Δαμασκῷ ὀνόματι Ἀνανίας, καὶ εἶπε πρὸς
αὐτὸν ὁ Κύριος ἐν ὁράματι· Ἀνανία. ὁ
δὲ εἶπεν· ἰδοὺ ἐγώ, Κύριε·
Πραξ. 9,10 Υπήρχε δε εις την Δαμασκόν ένας μαθητής, ονόματι
Ανανίας, και με όραμα είπε προς αυτόν ο Κυριος· “Ανανία”. Εκείνος δε είπε·
“ιδού, εδώ είμαι, Κυριε”.
Πραξ. 9,11 ὁ δὲ Κύριος
πρὸς αὐτόν· ἀναστὰς πορεύθητι ἐπὶ τὴν
ῥύμην τὴν καλουμένην εὐθεῖαν καὶ ζήτησον ἐν
οἰκίᾳ Ἰούδα Σαῦλον ὀνόματι Ταρσέα· ἰδοὺ
γὰρ προσεύχεται,
Πραξ. 9,11 Ο δε Κυριος είπε τότε προς αυτόν· “σήκω και πήγαινε
εις την οδόν, που λέγεται ευθεία, και ζήτησε στο σπίτι του Ιούδα κάποιον, που
ονομάζεται Σαύλος και κατάγεται από την Ταρσόν. Διότι, ιδού, κατά την ώραν
αυτήν προσεύχεται και ζητεί την βοήθειάν μου.
Πραξ. 9,12 καὶ εἶδεν ἐν
ὁράματι ἄνδρα ὀνόματι Ἀνανίαν εἰσελθόντα καὶ
ἐπιθέντα αὐτῷ χεῖρα, ὅπως ἀναβλέψῃ.
Πραξ. 9,12 Είδε και αυτός εις όραμα ένα άνθρωπον, ονόματι
Ανανίαν, ο οποίος εισήλθε στο σπίτι και έθεσε επάνω εις αυτόν το χέρι, δια να
τον θεραπεύση από την τύφλωσιν και ξαναϊδή έτσι το φως”.
Πραξ. 9,13 ἀπεκρίθη δὲ Ἀνανίας·
Κύριε, ἀκήκοα ἀπὸ πολλῶν περὶ τοῦ ἀνδρὸς
τούτου, ὅσα κακὰ ἐποίησε τοῖς ἁγίοις σου ἐν
Ἱερουσαλήμ·
Πραξ. 9,13 Απήντησε δε ο Ανανίας· “Κυριε, έχω ακούσει από
πολλούς δια τον άνθρωπον αυτόν, δια τα τόσα και τόσα κακά, που έκαμε στους
αγίους οπαδούς σου, οι οποίοι μενουν εις την Ιερουσαλήμ
Πραξ. 9,14 καὶ ὧδε ἔχει
ἐξουσίαν παρὰ τῶν ἀρχιερέων δῆσαι πάντας τοὺς
ἐπικαλουμένους τὸ ὄνομά σου.
Πραξ. 9,14 Και εδώ εις την Δαμασκόν έχει εξουσίαν από τους
αρχιερείς να δέση όλους, όσοι επικαλούνται το όνομά σου”.
Πραξ. 9,15 εἶπε δὲ πρὸς
αὐτὸν ὁ Κύριος· πορεύου, ὅτι σκεῦος ἐκλογῆς
μοί ἐστιν οὗτος τοῦ βαστάσαι τὸ ὄνομά μου ἐνώπιον
ἐθνῶν καὶ βασιλέων υἱῶν τε Ἰσραήλ·
Πραξ. 9,15 Είπε δε προς αυτόν ο Κυριος· “πήγαινε και μη
φοβείσαι. Διότι αυτός είναι όργανον της ιδικής μου εκλογής, δια να βαστάση και
κηρύξη το όνομά μου εμπρός εις εθνικούς και εις βασιλείς και στους απογόνους
του Ισραήλ.
Πραξ. 9,16 ἐγὼ γὰρ
ὑποδείξω αὐτῷ ὅσα δεῖ αὐτὸν ὑπὲρ
τοῦ ὀνόματός μου παθεῖν.
Πραξ. 9,16 Διότι εγώ ο ίδιος θα του δείξω από τώρα, όσα πρέπει να
πάθη δια το όνομά μου”
Πραξ. 9,17 Ἀπῆλθε δὲ
Ἀνανίας καὶ εἰσῆλθεν εἰς τὴν οἰκίαν,
καὶ ἐπιθεὶς ἐπ᾿ αὐτὸν τὰς χεῖρας
εἶπε· Σαοὺλ ἀδελφέ, ὁ Κύριος ἀπέσταλκέ με, Ἰησοῦς
ὁ ὀφθείς σοι ἐν τῇ ὁδῷ ᾗ ἤρχου,
ὅπως ἀναβλέψῃς καὶ πλησθῇς Πνεύματος Ἁγίου.
Πραξ. 9,17 Επήγε πράγματι ο Ανανίας· εισήλθε εις την οικίαν και
αφού έθεσε επάνω εις αυτόν τα χέρια του, είπε· “Σαούλ, αδελφέ, ο Κυριος Ιησούς,
ο οποίος σου παρουσιάσθηκε στον δρόμον, που ήρχεσο· με έστειλε, να αποκτήσης
και πάλιν το φως και να γεμίσης από Αγιον Πνεύμα”.
Πραξ. 9,18 καὶ εὐθέως ἀπέπεσον
ἀπὸ τῶν ὀφθαλμῶν αὐτοῦ ὡσεὶ
λεπίδες, ἀνέβλεψέ τε, καὶ ἀναστὰς ἐβαπτίσθη, καὶ
λαβὼν τροφὴν ἐνίσχυσεν.
Πραξ. 9,18 Και αμέσως έπεσαν από τα μάτια του κάτι σαν λέπια,
απέκτησε το φως του, εσηκώθηκε και εβαπτίσθηκε αμέσως. Και κατόπιν έφαγε τροφήν
και απέκτησεν πάλιν τας δυνάμστου, τας σωματικάς και τας πνευματικάς.
Ιω. 6,48 ἐγώ εἰμι
ὁ ἄρτος τῆς ζωῆς.
Ιω. 6,48 Εγώ είμαι ο άρτος, που δίδω την πραγματικήν, την
αιωνίαν ζωήν.
Ιω. 6,49 οἱ πατέρες ὑμῶν
ἔφαγον τὸ μάννα ἐν τῇ ἐρήμῳ καὶ ἀπέθανον·
Ιω. 6,49 Οι πατέρες σας έφαγαν το μάννα εις την έρημον,
τον θαυμαστόν πράγματι άρτον, και απέθανον, διότι επρόκειτο περί υλικής τροφής.
Ιω. 6,50 οὗτός ἐστιν
ὁ ἄρτος ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνων, ἵνα
τις ἐξ αὐτοῦ φάγῃ καὶ μὴ ἀποθάνῃ.
Ιω. 6,50 Αυτός όμως που σας λέγω εγώ τώρα είναι ο άρτος
που κατεβαίνει από τον ουρανόν και έχει τέτοιαν ανυπολόγιστον δύναμιν, ώστε,
εάν φάγη κανείς από αυτόν, να μη πεθάνη ποτέ. (Δηλαδή να μη αποθάνη
πνευματικώς, αλλά να απολαύση την αιώνιον ζωήν).
Ιω. 6,51 ἐγώ εἰμι
ὁ ἄρτος ὁ ζῶν ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ
καταβάς· ἐάν τις φάγῃ ἐκ τούτου τοῦ ἄρτου,
ζήσεται εἰς τὸν αἰῶνα. καὶ ὁ ἄρτος δὲ
ὃν ἐγὼ δώσω, ἡ σάρξ μού ἐστιν, ἣν ἐγὼ
δώσω ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου ζωῆς.
Ιω. 6,51 Εγώ είμαι ο άρτος ο ζων, που έχω κατεβή από τον
ουρανόν· όποιος φάγη από τον άρτον τούτον, θα ζήση αιωνίως. Και ο άρτος, τον
οποίον εγώ θα σας δώσω, είναι η σαρξ μου, η ανθρωπίνη μου υπόστασις την οποίαν
θα προσφέρω θυσίαν δια την σωτηρίαν και ζωήν του κόσμου”.
Ιω. 6,52 Ἐμάχοντο οὖν
πρὸς ἀλλήλους οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντες· πῶς
δύναται οὗτος ἡμῖν δοῦναι τὴν σάρκα φαγεῖν;
Ιω. 6,52 Εφιλονεικούσαν, λοιπόν, μεταξύ των οι Ιουδαίοι
και έλεγαν· “πως ημπορεί αυτός να μας δώση την σάρκα του να φάγωμεν;”
Ιω. 6,53 εἶπεν οὖν
αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· ἀμὴν ἀμὴν
λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ φάγητε τὴν σάρκα τοῦ
υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ
αἷμα, οὐκ ἔχετε ζωὴν ἐν ἑαυτοῖς.
Ιω. 6,53 Τους είπε τότε ο Ιησούς· “ειλικρινώς και αληθώς
σας λέγω, εάν δεν φάγετε την σάρκα του υιού του ανθρώπου, δια του μυστηρίου της
θείας Ευχαριστίας, και πίετε το αίμα αυτού, δεν έχετε μέσα σας ζωήν.
Ιω. 6,54 ὁ τρώγων μου τὴν
σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἔχει ζωὴν αἰώνιον,
καὶ ἐγὼ ἀναστήσω αὐτὸν ἐν τῇ ἐσχάτῃ
ἡμέρᾳ.
Ιω. 6,54 Εκείνος που τρώγει την σάρκα μου, δια του
μυστηρίου της θείας Ευχαριστίας, και πίνει το αίμά μου, έχει ζωήν αιώνιον και
εγώ θα τον αναστήσω ένδοξον κατά την μεγάλην ημέραν της κρίσεως.
Προφητεία Ἁγ. Ἀνατολίου τῆς Ὄπτινα:«θά ἀρχίσει ἀνεπαισθήτως νά διαστρέφει τίς διδασκαλίες καί τούς θεσμούς τῆς ἐκκλησίας»
ΣΧΟΛΙΟ «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡ.»: Συγκλονιστικὰ “φωτογραφικὴ” τῆς ἐποχῆς μας ἡ πρόβλεψη τοῦ ὁσίου Ἀνατολίου. Εἶναι αὐτὸ τὸ «λίγο -λίγο», τὸ ἀνεπαίσθητο ροκάνισμα τῆς Πίστεως, τῆς Διδασκαλίας, τῶν Κανόνων, τῆς Τάξεως τῶν Θεσμῶν: Ὁ διάβολος «δὲν θὰ ἀρχίσει κατ᾽ εὐθείαν νὰ ἀπορρίπτη τὰ δόγματα, ἀλλὰ θὰ ἀρχίση ἀνεπαισθήτως νὰ διαστρέφη τὶς διδασκαλίες καὶ τοὺς θεσμοὺς τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὸ πραγματικὸ νόημά τους, ὅπως μᾶς παρεδόθησαν ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι… μὲ τὴν παραβίασιν τῆς πατερικῆς παραδόσεως καὶ τῆς Θείας Τάξεως εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, τῆς Τάξεως ποὺ ἐγκαθιδρύθη ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν Θεό».
Προφητικὴ Ἐπιστολὴ
τοῦ ΑΓΙΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΟΥ τοῦ ΝΕΩΤΕΡΟΥ τῆς Ὄπτινα ( + 1927)
. «… Ἀπὸ αὐτὸ θὰ ἐξαπλωθοῦν
παντοῦ αἱρέσεις καὶ θὰ πλανήσουν πολλοὺς ἀνθρώπους. Ὁ ἐχθρὸς τοῦ
ἀνθρωπίνου γένους θὰ ἐνεργεῖ μὲ πονηρία, μὲ σκοπὸ νὰ ἑλκύση ἐντὸς τῆς
αἱρέσεως ἐὰν ἦτο δυνατὸν ἀκόμη καὶ τοὺς ἐκλεκτούς. Δὲν θὰ ἀρχίσει κατ᾽
εὐθείαν νὰ ἀπορρίπτη τὰ δόγματα τῆς Ἁγίας Τριάδος, τὴν θεότητα τοῦ Ἰησοῦ
Χριστοῦ καὶ τὴν ἀρετὴ τῆς Θεοτόκου, ἀλλὰ θὰ ἀρχίση ἀνεπαισθήτως νὰ
διαστρέφη τὶς διδασκαλίες καὶ τοὺς θεσμοὺς τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὸ
πραγματικὸ νόημά τους, ὅπως μᾶς παρεδόθησαν ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες ἐν
Ἁγίῳ Πνεύματι. Ὀλίγοι θὰ ἀντιληφθοῦν αὐτὲς τὶς πανουργίες τοῦἐχθροῦ,
ἐκεῖνοι μόνον οἱ πλέον πεπειραμένοι εἰς τὴν πνευματικὴν ζωήν. Οἱ
αἱρετικοὶ θὰ πάρουν τὴν ἐξουσίαν ἐπὶ τῆς Ἐκκλησίας καὶ θὰ τοποθετήσουν
ἰδικούς των ὑπηρέτας παντοῦ, οἱ δὲ πιστοὶ θὰ καταφρονῶνται.
Προφητικὴ Ἐπιστολὴ
τοῦ ΑΓΙΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΟΥ τοῦ ΝΕΩΤΕΡΟΥ τῆς Ὄπτινα ( + 1927)
. «… Ἀπὸ αὐτὸ θὰ ἐξαπλωθοῦν
παντοῦ αἱρέσεις καὶ θὰ πλανήσουν πολλοὺς ἀνθρώπους. Ὁ ἐχθρὸς τοῦ
ἀνθρωπίνου γένους θὰ ἐνεργεῖ μὲ πονηρία, μὲ σκοπὸ νὰ ἑλκύση ἐντὸς τῆς
αἱρέσεως ἐὰν ἦτο δυνατὸν ἀκόμη καὶ τοὺς ἐκλεκτούς. Δὲν θὰ ἀρχίσει κατ᾽
εὐθείαν νὰ ἀπορρίπτη τὰ δόγματα τῆς Ἁγίας Τριάδος, τὴν θεότητα τοῦ Ἰησοῦ
Χριστοῦ καὶ τὴν ἀρετὴ τῆς Θεοτόκου, ἀλλὰ θὰ ἀρχίση ἀνεπαισθήτως νὰ
διαστρέφη τὶς διδασκαλίες καὶ τοὺς θεσμοὺς τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὸ
πραγματικὸ νόημά τους, ὅπως μᾶς παρεδόθησαν ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες ἐν
Ἁγίῳ Πνεύματι. Ὀλίγοι θὰ ἀντιληφθοῦν αὐτὲς τὶς πανουργίες τοῦἐχθροῦ,
ἐκεῖνοι μόνον οἱ πλέον πεπειραμένοι εἰς τὴν πνευματικὴν ζωήν. Οἱ
αἱρετικοὶ θὰ πάρουν τὴν ἐξουσίαν ἐπὶ τῆς Ἐκκλησίας καὶ θὰ τοποθετήσουν
ἰδικούς των ὑπηρέτας παντοῦ, οἱ δὲ πιστοὶ θὰ καταφρονῶνται.
Οἱ τελευταῖες στιγμές ἑνός Ἁγίου, κι΄ ἕνα θαυμαστό γεγονός!
Ο γνωστός διορατικός γέροντας Γαβριήλ πού βρίσκεται λίγο έξω από τίς Καρυές, διαβεβαίωσε ότι όταν κοιμήθηκε ο Μακαριστός Αντώνιος έγινε τέτοιο "γλέντι" στον Παράδεισο που είχε να γίνει από την εποχή τής κοίμησης του Αγίου Νεκταρίου!
Άς δούμε τώρα την περιγραφή πού έδωσε ένας πιστός χριστιανός, σχετικά με τις τελευταίες ώρες του Μητροπολίτου Αντωνίου:
«…Βρέθηκα », λέει, «με το μοναχό, στα χέρια του οποίου κοιμήθηκε ο μακαριστός Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Αντώνιος. Τον παρακάλεσα να μου περιγράψει τις τελευταίες στιγμές της κοιμήσεώς του, και μού είπε»:
«Ο
Μακαριστός κατά τις τελευταίες ημέρες ήταν σε άσχημη κατάσταση και είχε
δυσκολία ακόμη και στο να μιλήσει. Τον είχαμε πάει στην Αθήνα όπου εκεί
έκανε εγχείρηση αφαίρεσης του στομάχου λόγω του καρκίνου που είχε. Την
επόμενη ημέρα μετά την εγχείρηση μόλις μπήκαμε στο δωμάτιο τον είδαμε να
κλαίει έντονα κοιτάζοντας τον Εσταυρωμένο σε μια εικόνα μέσα στο
δωμάτιο του νοσοκομείου.
"Τι έπαθες
Δέσποτα;" τον ρωτήσαμε. Με δυσκολία ψέλλισε "θα σας πω... θα σας πω..."
αλλά μετά από εκεί πλέον δεν μπορούσε να μιλήσει.
Προφανώς κάτι είδε που τον συγκλόνισε...
Άς δούμε τώρα την περιγραφή πού έδωσε ένας πιστός χριστιανός, σχετικά με τις τελευταίες ώρες του Μητροπολίτου Αντωνίου:
«…Βρέθηκα », λέει, «με το μοναχό, στα χέρια του οποίου κοιμήθηκε ο μακαριστός Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Αντώνιος. Τον παρακάλεσα να μου περιγράψει τις τελευταίες στιγμές της κοιμήσεώς του, και μού είπε»:
«Ο
Μακαριστός κατά τις τελευταίες ημέρες ήταν σε άσχημη κατάσταση και είχε
δυσκολία ακόμη και στο να μιλήσει. Τον είχαμε πάει στην Αθήνα όπου εκεί
έκανε εγχείρηση αφαίρεσης του στομάχου λόγω του καρκίνου που είχε. Την
επόμενη ημέρα μετά την εγχείρηση μόλις μπήκαμε στο δωμάτιο τον είδαμε να
κλαίει έντονα κοιτάζοντας τον Εσταυρωμένο σε μια εικόνα μέσα στο
δωμάτιο του νοσοκομείου.
"Τι έπαθες
Δέσποτα;" τον ρωτήσαμε. Με δυσκολία ψέλλισε "θα σας πω... θα σας πω..."
αλλά μετά από εκεί πλέον δεν μπορούσε να μιλήσει.
Προφανώς κάτι είδε που τον συγκλόνισε...
Ὁ Δούρειος Ἵππος τῆς 21ης παραγράφου στό κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρός τόν λοιπόν χριστιανικόν κόσμον» τῆς Συνόδου τοῦ Κολυμπαρίου
Το άρθρο είναι μετάφραση από τα Ρωσικά για τις ΑΚΤΙΝΕΣ
Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΗΣ 21ης ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ
Η. Σ. Σμιρνόφ
Σχολιασμός στο κείμενο της Άγιας και Μεγάλης Συνόδου «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον».
Κατά
τη συνεδρία της Ιεράς Συνόδου της Ρωσικής Εκκλησίας της 15ης Ιουλίου
2016 «η Ιερά Σύνοδος ανέθεσε, άμα τῇ λήψει των επισήμως επικυρωθέντων
αντιγράφων των εγκεκριμένων από τη ἐν Κρήτῃ Σύνοδο κειμένων, τη
δημοσίευση και τη μελέτη αυτών στη Συνοδική Βιβλική-Θεολογική Επιτροπή, η
οποία παράλληλα οφείλει να λαμβάνει υπόψη και ενδεχόμενες παρατηρήσεις
και κρίσεις των Σεβασμιωτάτων Ιεραρχών, των θεολογικών εκπαιδευτικών
ιδρυμάτων, των θεολόγων, των κληρικών, των μοναχών και των λαϊκών.
Κατόπιν επισταμένης μελέτης η Επιτροπή πρέπει να υποβάλει τα πορίσματα
αυτής στην Ιερά Σύνοδο».
Αφού
η απόφαση της Ιεράς Συνόδου έτσι κι' αλλιώς θα αφορά κάθε άνθρωπο,
ζητούνται αναγνώτες να στέλνουν στο πρακτορείο μας τους συλλογισμούς
τους και τους σχολιασμούς τους σε αυτό το θέμα.
Υπενθυμίζουμε
ότι νωρίτερα στο 15ο τεύχος (159) δημοσιεύτηκε η ανάλυση του Μηνύματος
της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον Ορθόδοξο
λαό και κάθε άνθρωπο καλής θελήσεως, την οποία έγραψε ο υποψήφιος
φοιτητής της Θεολογικής Σχολής Νικολάι. Από το 16ο τευχος (169) και
παρακάτω δημοσιεύονται οι σχολιασμοί στο κείμενο "Σχέσεις Ορθοδόξου
Εκκλησίας προς τον λοιπόν Χριστιανικόν κόσμον", τους οποίους έγραψε ο π.
Μιχαήλ Νοβικόφ.
Τώρα
όμως δημοσιεύουμε ακόμα έναν σχολιασμό που μας έστειλε ένας απο τους
αναγνώστες μας. Τον έστειλε άμεσα και στη Συνοδική Βιβλική-Θεολογική
Επιτροπή, όπως είπε.
Γέρων Ἐφραίμ Φιλοθεΐτης - Περί Ἀμελείας, Φόβου, Δειλίας, Προδοσίας καί Λιποταξίας (Επιστολή 3η)
3η Επιστολή
Προς αρχαρίαν Μοναχήν
Ευλογημένο μου παιδί, η παναγία μας να σε
δυναμώση εις τον αγώνα της ψυχής σου μέχρι τέλους. Βλέπω την
απογοήτευσιν της ψυχής σου, ομοιάζεις με τα «γιαννάκια» του πολέμου,
δηλαδή με τους νεοσυλλέκτους φαντάρους, που τους πηγαίνουν εις το
μέτωπον του πολέμου και μόλις ιδούν να πέφτουν σφαίρες, βόμβες κ.λ.π.,
αμέσως χάνουν το ηθικόν των και ζητούν να φύγουν οπίσω.
Αλλά η εμπειρία των στρατηγών κανόνισε και τους σμίγουν με παλαιούς
στρατιώτας ψημένους και αυτοί τους ενθαρρύνουν, έως ότου συνηθίσουν εις
τον πόλεμον.
Επαινώ την θέλησίν σου και την προαίρεσίν σου, να φθάσης εις την
τελειότητα και εις την απάθειαν και προς αυτήν πρέπει να τείνουν όλαι
σου αι προσπάθειαι, πλην δεν πρέπει να σου διαφεύγη, με ποίον έχεις να
παλαίσης.
Η πάλη σου είναι με αρχάς, με εξουσίας, με
δυνάμεις σκοτεινάς και παμπονήρους, με λίαν εμπειροπολέμους παρατάξεις.
Επίσης με την σάρκα και με τον κόσμον των παθών, που ομοιάζουν με
πληγάς, που πονούν τρομερά, και χρειάζεται τρόπος, χρόνος, υπομονή και
επιμέλεια δια να θεραπευθούν. Το ότι απογοητεύεσαι, γνώριζε ότι τούτο
είναι πόλεμος, είναι ένα κανονιοβόλισμα του εχθρού, είναι μία εκ των
πληγών των παθών.
Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr, τήν ἱστοσελίδα http:// hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 24-4-2017 ἕως 3-5-2017
Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Εἴθε ὁ
Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός νά μᾶς χαρίζει καλή καί Ἁγία Μ. Τεσσαρακοστή
καί Καλή Ἀνάσταση!. Εἴθε νά εὐλογεῖ τή ζωή μας καί ἐμεῖς νά λάμβάνουμε
τήν εὐλογία Του ζώντας μέ ταπείνωση, ἀδιάλειπτη προσευχή καί ἀγάπη μέσα στήν μία καί μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Λαμβάνετε αὐτό τό μήνυμα ὡς ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο
http:// hristospanagia3.blogspot.gr, τήν ἱστοσελίδα http:// hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanal ysi.blogspot.gr γιά τίς 24-4-2017 ἕως 3-5-2017
- ▼ Μαΐου (31)
- ▼ 03 Μαϊ (7)
- Γέρων Ἐφραίμ Φιλοθεΐτης - Περί Ἀμελείας, Φόβου, Δε...
- Ἅγιε Γέροντα Παΐσιε, πῶς μποροῦμε νά κρίνουμε μία ...
- «Θανάτου ἑορτάζομεν νέκρωσιν». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορεί...
- Τί σημαίνει ἡ φράση: "τάς θύρας τάς θύρας ἐν σοφία...
- Ἅγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης: «Δέν θέλω μέ τόν φ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 3 Μαΐου
- 3 Μαΐου Συναξαριστής. Τιμοθέου καὶ Μαύρας Μαρτύρων...
- ▼ 02 Μαϊ (12)
- Κεφ. 38.Περί νηστείας. Γεροντικό. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιο...
- «Τί εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία» Πατερική Θεολογία, 14ο Μέρο...
- Ὁ Τίμιος Σταυρός ξήρανε τόν καρκίνο. Ἐκεῖ πού προσ...
- Ο ΣΤΑΡΕΤΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ΤΗΣ...
- Ἀρχιμ. Ἰουστίνος Πόποβιτς. Ὁ μεγαλύτερος Σέρβος με...
- Τό Ἅγιο Βάπτισμα μᾶς δίνει κάτι, πού τίποτε ἄλλο π...
- «Πόσο χαμηλά πέφτουμε, πόσο γήινοι γινόμαστε! Κι ἀ...
- Ὁ καθαρισμός τῶν αἰσθήσεων, Ἀναστάσιμος Κανόνας. Ἀ...
- Ὅταν ἡ Ὀρθοδοξία δέν θά στέκεται πιά στό ὕψος της,...
- Δύο μεγάλες μορφές τῆς Ὀρθοδοξίας...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 2 Μαίου
- 2 Μαΐου Συναξαριστής. Ἀνακομιδὴ ἱερῶν λειψάνων Ἁγ...
- ▼ 01 Μαϊ (12)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)
ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ
«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Το ταξίδι προς το Κάβο - Μαλιά (ακρωτήριο Μαλέας, το νοτιοανατολικό άκρο της Πελοποννήσου, απόληξη του Πάρνωνα στη θάλασσα) έ...
-
Οἱ Ἅγιοι Ναζάριος, Προτάσιος, Γερβάσιος καὶ Κέλσιος οἱ Μάρτυρες Οἱ γονεῖς τοῦ Ναζαρίου (Ἀφρικανὸς καὶ Περπετούα) λέγεται ὅτι ὑπῆρξαν ...
-
῾Ο γερω-᾽Αρσένιος ἔπαιρνε καθημερινά πολλά γράμματα ἀπό ἀνθρώπους πού τόν γνώριζαν καί οἱ ὁποίοι τοῦ ζητοῦσαν, συνήθως...
-
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ Αρ. Πρωτ. 1/31.12.2014 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αγ...
-
«Το αντρόγυνο, όταν πηγαίνη με τον νόμο του Θεού, δεν χρειάζεται να λέει πολλά…. Συνεννοείται ακόμη και με τα νο...
-
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ Χαράλαμπος Άνδραλης Η συζήτηση που εγείρεται τις τελευταίες ημέρες γύρω από το...
-
Οἱ Ἅγιοι Στάχυς, Ἀπελλῆς, Ἀμπλίας, Οὐρβανός, καὶ Νάρκισσος οἱ Ἀπόστολοι ἐκ τῶν 70 Καὶ οἱ πέντε ἄνηκαν στοὺς ἑβδομήκοντα Ἀποσ...
-
Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης Σκέψου, ἀγαπητέ μου, ὅτι ὅπως εἶναι συναρμολογημένος ἀπ' ὅλα τα κτίσματα αὐτὸς ὁ αἰσθητὸς ἀ...