Πληροφορίες γιά μετάβαση στόν κ. Ἀβραάμ Σαλασίδη (τηλέφωνο 6978701526, 2351022183)
ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ. "Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ἐλέησόν με" ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧ.ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ
Κύριος Ἰησοῦς Χριστός
- Αρχική σελίδα
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3
- ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ 2
- ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ- ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ St. Porfyrios 2
- ΑΓΙΟΣ ΙΣΑΑΚ Ο ΣΥΡΟΣ SAINT ISAAK THE SYRIAN 2
- HOLY LAND ΑΓΙΟΙ ΤΟΠΟΙ 2
- Κύριος Ἰησοῦς Χριστός-YouTube
- ΟΜΙΛΙΕΣ Π.ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ mp3
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
- ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΓΙΟΛΟΓΙΟ
- ΑΡΧΕΙΟ ΗΧΗΤΙΚΟΥ ΑΓΙΟΛΟΓΙΟΥ
- ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ
- ΣΥΝΑΞΑΡΙΑ
- ΘΕΙΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ (ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!)
- ΧΑΙΡΕ ΝΥΜΦΗ ΑΝΥΜΦΕΥΤΕ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΞΕΩΝ-ΟΜΙΛΙΩΝ Π. ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ
Παρασκευή 13 Μαΐου 2016
Ὁμιλία τοῦ Ἀρχιμ/τη Σάββα τοῦ Ἁγιορείτη στήν Κατερίνη μέ θέμα «Τά χαρακτηριστικά τοῦ ἀναστημένου ἀνθρώπου»
Πληροφορίες γιά μετάβαση στόν κ. Ἀβραάμ Σαλασίδη (τηλέφωνο 6978701526, 2351022183)
Ἐνημέρωση τῆς Ἱ. Μ. Γλυφάδας γιά τή νέα ὁλιστική μέθοδο τῆς φυσιορρύθμισης
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ Ι.Μ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ
ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
Με αφορμή τη διοργάνωση σχετικού συνεδρίου, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή των πιστών Χριστιανών, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενου, σχετικά με μια νέα, ολιστική μέθοδο, τη λεγόμενη Φυσιορρύθμιση. Σύμφωνα με τους φορείς που την προωθούν, η Φυσιορρύθμιση «αποτελεί την πιο νέα και εξελιγμένη ολιστική θεραπευτική μέθοδο», με την οποία λένε ότι «το άτομο θα βρει μια νέα ισορροπία, ώστε να μπορεί να εκφράσει τις φυσικές του δυνατότητες».
Στα σχετικά κείμενα και βίντεο βρίσκει κανείς ποικίλες αναφορές σε θεωρίες, πρακτικές και έννοιες της Φυσιορρύθμισης, οι οποίες είναι ασυμβίβαστες με την Ορθόδοξη πίστη, για παράδειγμα :
Ἡ μοναδική Θεία Λειτουργία τοῦ Πάσχα τοῦ 1945 στό Νταχάου!
Ο
Χριστός ανοίγει τις πύλες ενός επίγειου
Άδη και οδηγεί τους κρατούμενους στην
ελευθερία.
Εικόνα από το Ρωσικό Παρεκκλήσι του Νταχάου
Εικόνα από το Ρωσικό Παρεκκλήσι του Νταχάου
(6
Μαΐου – Ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος)
Κάθε
πασχαλινή Θεία Λειτουργία είναι
αναμφισβήτητα μοναδική. Αυτή όμως που
τελέστηκε το 1945 στο ναζιστικό στρατόπεδο
συγκέντρωσης Νταχάου, είναι ξεχωριστή
στην ιστορία του ανθρώπινου γένους.
Λίγες μέρες μετά την απελευθέρωσή τους
από τον στρατό των ΗΠΑ στις 29 Απριλίου
1945, εκατοντάδες Ορθόδοξοι Χριστιανοί
κρατούμενοι στο στρατόπεδο συγκέντρωσης
του Νταχάου συγκεντρώθηκαν για να
γιορτάσουν μιαν αλλιώτικη Ανάσταση.
Το στρατόπεδο συγκέντρωσης του Νταχάου ξεκίνησε να λειτουργεί το 1933 σε ένα πρώην εργοστάσιο πυρίτιδας. Οι πρώτοι κρατούμενοι ήταν πολιτικοί αντίπαλοι του Αδόλφου Χίτλερ, ο οποίος είχε γίνει καγκελάριος την ίδια χρονιά. Κατά τη διάρκεια των 12 χρόνων ύπαρξης του στρατοπέδου, πάνω από 200.000 κρατούμενοι μεταφέρθηκαν εκεί. Στην πλειοψηφία τους ήταν χριστιανοί όλων των Ομολογιών, τόσο κληρικοί όσο και λαϊκοί.
Το στρατόπεδο συγκέντρωσης του Νταχάου ξεκίνησε να λειτουργεί το 1933 σε ένα πρώην εργοστάσιο πυρίτιδας. Οι πρώτοι κρατούμενοι ήταν πολιτικοί αντίπαλοι του Αδόλφου Χίτλερ, ο οποίος είχε γίνει καγκελάριος την ίδια χρονιά. Κατά τη διάρκεια των 12 χρόνων ύπαρξης του στρατοπέδου, πάνω από 200.000 κρατούμενοι μεταφέρθηκαν εκεί. Στην πλειοψηφία τους ήταν χριστιανοί όλων των Ομολογιών, τόσο κληρικοί όσο και λαϊκοί.
Ἁγιογραφικό Ἀνάγνωσμα Σαββάτου 14 Μαΐου
Πραξ. 5,21 ἀκούσαντες δὲ
εἰσῆλθον ὑπὸ τὸν ὄρθρον εἰς τὸ ἱερὸν
καὶ ἐδίδασκον. παραγενόμενος δὲ ὁ ἀρχιερεὺς
καὶ οἱ σὺν αὐτῷ συνεκάλεσαν τὸ συνέδριον καὶ
πᾶσαν τὴν γερουσίαν τῶν υἱῶν Ἰσραήλ, καὶ
ἀπέστειλαν εἰς τὸ δεσμωτήριον ἀχθῆναι αὐτούς.
Πραξ. 5,21 Ηκουσαν οι Απόστολοι αυτά, εισήλθαν, ενώ ακόμη ήτο
όρθρος, στον ιερόν τόπον και εδίδασκον. Ηλθε δε κατά την πρωΐαν ο αρχιερεύς και
όσοι ήσαν μαζή του στον τόπον των συνεδριάσεων, εκάλεσαν το συνέδριον και όλην
την γερουσίαν των Ισραηλιτών και έστειλαν ανθρώπους εις την φυλακήν, δια να
φέρουν προ του συνεδρίου τους Αποστόλους.
Πραξ. 5,22 οἱ δὲ ὑπηρέται
παραγενόμενοι οὐχ εὗρον αὐτοὺς ἐν τῇ φυλακῇ,
ἀναστρέψαντες δὲ ἀπήγγειλαν
Πραξ. 5,22 Οι υπηρέται όμως ήλθον εις την φυλακήν και δεν τους ευρήκαν·
επιστρέψαντες δε στο συνέδριον ανέφεραν το γεγονός,
Πραξ. 5,23 λέγοντες ὅτι τὸ
μὲν δεσμωτήριον εὕρομεν κεκλεισμένον ἐν πάσῃ ἀσφαλείᾳ
καὶ τοὺς φύλακας ἑστῶτας πρὸ τῶν θυρῶν,
ἀνοίξαντες δὲ ἔσω οὐδένα εὕρομεν.
Πραξ. 5,23 λέγοντες· “ότι το μεν δεσμωτήριον το ευρήκαμεν
κλεισμένον με κάθε ασφάλειαν και τους φρουρούς να στέκωνται όρθιοι εμπρός από
τας θύρας, όταν όμως ανοίξαμε, δεν ευρήκαμε κανένα μέσα εις την φυλακήν”.
Πραξ. 5,24 ὡς δὲ ἤκουσαν
τοὺς λόγους τούτους ὅ τε ἱερεὺς καὶ ὁ
στρατηγὸς τοῦ ἱεροῦ καὶ οἱ ἀρχιερεῖς,
διηπόρουν περὶ αὐτῶν τί ἂν γένοιτο τοῦτο.
Πραξ. 5,24 Οταν δε ήκουσαν αυτούς τους λόγους ο αρχιερεύς και ο
στρατηγός της φρουράς του ιερού και οι άλλοι αρχιερείς κατελήφθησαν από μεγάλην
απορίαν δι' αυτά, που ήκουσαν, και διηρωτώντο, πως συνέβη και τι ημπορεί τάχα
να γίνη με το γεγονός αυτό.
Πραξ. 5,25 παραγενόμενος δέ τις ἀπήγγειλεν
αὐτοῖς ὅτι ἰδοὺ οἱ ἄνδρες, οὓς ἔθεσθε
ἐν τῇ φυλακῇ, εἰσὶν ἐν τῷ ἱερῷ
ἑστῶτες καὶ διδάσκοντες τὸν λαόν.
Πραξ. 5,25 Εν τω μεταξύ όμως ήλθεν κάποιος και τους ανήγγειλε
ότι· “ιδού, οι άνδρες, τους οποίους σεις εβάλατε εις την φυλακήν, ευρίσκονται
τώρα εις την αυλήν του ναού και διδάσκουν τον λαόν”.
Πραξ. 5,26 τότε ἀπελθὼν
ὁ στρατηγὸς σὺν τοῖς ὑπηρέταις ἤγαγεν αὐτοὺς
οὐ μετὰ βίας· ἐφοβοῦντο γὰρ τὸν λαόν, ἵνα
μὴ λιθασθῶσιν·
Πραξ. 5,26 Τοτε επήγε εκεί ο στρατηγός, μαζή με τους υπηρέτας και
τους έφερε στο συνέδριον όχι δια της βίας, επειδή εφοβούντο μήπως λιθοβοληθούν
από τον λαόν.
Πραξ. 5,27 ἀγαγόντες δὲ
αὐτοὺς ἔστησαν ἐν τῷ συνεδρίῳ. καὶ ἐπηρώτησεν
αὐτοὺς ὁ ἀρχιερεὺς
Πραξ. 5,27 Αφού δε τους έφεραν, τους έβαλαν ως κατηγορουμένους
και υποδίκους, να σταθούν όρθιοι εν μέσω του συνεδρίου και τους ηρώτησεν ο
αρχιερεύς
Πραξ. 5,28 λέγων· οὐ
παραγγελίᾳ παρηγγείλαμεν ὑμῖν μὴ διδάσκειν ἐπὶ
τῷ ὀνόματι τούτῳ; καὶ ἰδοὺ πεπληρώκατε τὴν
Ἱερουσαλὴμ τῆς διδαχῆς ὑμῶν, καὶ
βούλεσθε ἐπαγαγεῖν ἐφ᾿ ἡμᾶς τὸ αἷμα
τοῦ ἀνθρώπου τούτου.
Πραξ. 5,28 λέγων· “δεν σας εδώσαμε αυστηράν εντολήν, να μη
διδάσκετε στο όνομα τούτο; Και ιδού σεις εγεμίσατε την Ιερουσαλήμ με την
διδασκαλίαν σας και θέλετε να ρίξετε επάνω εις ημάς την ευθύνην δια το αίμα
αυτού του ανθρώπου” (την οποίαν εν τούτοις ευθύνην αυτοί είχαν αναλάβει ενώπιον
του Πιλάτου λέγοντες· Το αίμα αυτού εφ' ημάς και επί τα τέκνα ημών).
Πραξ. 5,29 ἀποκριθεὶς δὲ
Πέτρος καὶ οἱ ἀπόστολοι εἶπον· πειθαρχεῖν δεῖ
Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις.
Πραξ. 5,29 Απεκρίθη δε ο Πετρος και οι άλλοι Απόστολοι και είπαν·
“πρέπει να υπακούωμεν στον Θεόν μάλλον (ο οποίος και κατά την νύκτα αυτήν μας
διέταξε με τον άγγελόν του να κηρύξωμεν την αλήθειαν) και όχι εις σας τους
ανθρώπους, που μας εδώσατε διαταγήν να σιωπήσωμεν.
Πραξ. 5,30 ὁ Θεὸς τῶν
πατέρων ἡμῶν ἤγειρεν Ἰησοῦν, ὃν ὑμεῖς
διεχειρίσασθε κρεμάσαντες ἐπὶ ξύλου·
Πραξ. 5,30 Ο Θεός των πατέρων μας ανέστησε εκ νεκρών τον Ιησούν,
τον οποίον σεις εφονεύσατε, κρεμάσαντες επάνω στο ξύλον του σταυρού.
Πραξ. 5,31 τοῦτον ὁ Θεὸς
ἀρχηγὸν καὶ σωτῆρα ὕψωσε τῇ δεξιᾷ αὐτοῦ
δοῦναι μετάνοιαν τῷ Ἰσραὴλ καὶ ἄφεσιν ἁμαρτιῶν.
Πραξ. 5,31 Αυτόν ο Θεός τον ύψωσε με την παντοδύναμον αυτού
δεξιάν και τον ανέδειξε αρχηγόν και Σωτήρα, να δίδη μετάνοιαν στους Ισραηλίτας
και άφεσιν αμαρτιών.
Πραξ. 5,32 καὶ ἡμεῖς
ἐσμεν αὐτοῦ μάρτυρες τῶν ῥημάτων τούτων, καὶ
τὸ Πνεῦμα δὲ τὸ Ἅγιον ὃ ἔδωκεν ὁ
Θεὸς τοῖς πειθαρχοῦσιν αὐτῷ.
Πραξ. 5,32 Και ημείς είμεθα αυτόπται μάρτυρες, που ηκούσαμεν και
είδομεν αυτόν, δια να κηρύττωμεν τα λόγια και τα γεγονότα αυτά, καθ' ον χρόνον
και αυτό το Αγιον Πνεύμα, που έδωκεν ο Θεός εις όσους τον υπακούουν, μαρτυρεί
την αλήθειαν των λόγων μας με τα θαύματα και τα χαρίσματά του”.
Ιω. 6,14 Οἱ οὖν ἄνθρωποι,
ἰδόντες ὃ ἐποίησε σημεῖον ὁ Ἰησοῦς, ἔλεγον
ὅτι οὗτός ἐστιν ἀληθῶς ὁ προφήτης ὁ ἐρχόμενος
εἰς τὸν κόσμον.
Ιω. 6,14 Οι άνθρωποι, λοιπόν, όταν είδαν αυτό το
καταπληκτικό θαύμα, που έκαμεν ο Ιησούς, έλεγαν ότι αυτός πράγματι είναι ο
προφήτης εκείνος, που σύμφωνα με την προφητείαν του Μωϋσέως έρχεται στον
κόσμον.
Ιω. 6,15 Ἰησοῦς οὖν
γνοὺς ὅτι μέλλουσιν ἔρχεσθαι καὶ ἁρπάζειν αὐτὸν
ἵνα ποιήσωσιν αὐτὸν βασιλέα, ἀνεχώρησε πάλιν εἰς
τὸ ὄρος αὐτὸς μόνος.
Ιω. 6,15 Ο Ιησούς, λοιπόν, επειδή αντελήφθη καθαρώτατα,
ότι οι άνθρωποι εκείνοι επάνω στον ενθουσιασμόν των, επρόκειτο να έλθουν να τον
αρπάξουν, δια να τον ανακηρύξουν βασιλέα, έφυγε πάλιν μόνος του στο όρος.
Ιω. 6,16 Ὡς δὲ ὀψία
ἐγένετο, κατέβησαν οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ ἐπὶ
τὴν θάλασσαν,
Ιω. 6,16 Και οι μαθηταί, όταν ενύκτωσε, κατέβηκαν, από
εκεί που είχε γίνει το θαύμα, εις την θάλασσαν.
Ιω. 6,17 καὶ ἐμβάντες
εἰς τὸ πλοῖον ἤρχοντο πέραν τῆς θαλάσσης εἰς
Καπερναούμ. καὶ σκοτία ἤδη ἐγεγόνει καὶ οὐκ ἐληλύθει
πρὸς αὐτοὺς ὁ Ἰησοῦς,
Ιω. 6,17 Και αφού εμπήκαν στο πλοίον, επήγαιναν στο
απέναντι μέρος της θαλάσσης, εις την Καπερναούμ. Και ενώ είχε πλέον γίνει σκοτάδι,
ο Ιησούς δεν είχεν έλθει εις αυτούς.
Ιω. 6,18 ἥ τε θάλασσα ἀνέμου
μεγάλου πνέοντος διηγείρετο.
Ιω. 6,18 Επειδή δε εφυσούσε δυνατός άνεμος, η θάλασσα όλο
και εσηκώνετο εις αγριώτερα κύματα.
Ιω. 6,19 ἐληλακότες οὖν
ὡς σταδίους εἴκοσι πέντε ἢ τριάκοντα θεωροῦσι τὸν
Ἰησοῦν περιπατοῦντα ἐπὶ τῆς θαλάσσης καὶ
ἐγγὺς τοῦ πλοίου γινόμενον, καὶ ἐφοβήθησαν.
Ιω. 6,19 Αφού, λοιπόν, είχαν προχωρήσει εικόσι πέντε με
τριάντα στάδια, δηλαδή πέντε έως πεντέμισυ χιλιόμετρα, βλέπουν έξαφνα τον
Ιησούν να περιπατή επάνω εις την θάλασσαν, να έρχεται κοντά στο πλοίον και
εφοβήθησαν.
Ιω. 6,20 ὁ δέ λέγει αὐτοῖς·
ἐγώ εἰμι· μὴ φοβεῖσθε.
Ιω. 6,20 Αλλ' ο Ιησούς τους είπε· “εγώ είμαι, μη
φοβείσθε”.
Ιω. 6,21 ἤθελον οὖν
λαβεῖν αὐτὸν εἰς τὸ πλοῖον, καὶ εὐθέως
τὸ πλοῖον ἐγένετο ἐπὶ τῆς γῆς εἰς
ἣν ὑπῆγον.
Ιω. 6,21 Οταν πλέον επείσθησαν οι μαθηταί ότι αυτός είναι
ο διδάκαλος, έσπευσαν να τον πάρουν στο πλοίον. Και αμέσως μόλις τον επήραν, το
πλοίον έφθασεν εις την ξηράν, όπου επήγαιναν.
Ιω. 6,22 Τῇ ἐπαύριον
ὁ ὄχλος ὁ ἑστηκὼς πέραν τῆς θαλάσσης ἰδὼν
ὅτι πλοιάριον ἄλλο οὐκ ἦν ἐκεῖ εἰ μὴ
ἓν ἐκεῖνο εἰς ὃ ἐνέβησαν οἱ μαθηταὶ
αὐτοῦ, καὶ ὅτι οὐ συνεισῆλθε τοῖς
μαθηταῖς αὐτοῦ ὁ Ἰησοῦς εἰς τὸ
πλοιάριον, ἀλλὰ μόνοι οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ ἀπῆλθον·
Ιω. 6,22 Την άλλην ημέραν πολλοί από τον λαόν, οι οποίοι
ευρίσκοντο ακόμη στο απέναντι μέρος της θαλάσσης, όπου είχε γίνει το θαύμα,
είχαν ίδει ότι άλλο πλοιάριον δεν υπήρχεν εκεί παρά μόνον ένα, εκείνο στο
οποίον είχαν επιβιβασθή οι μαθηταί, και ότι δεν εμπήκε μαζή με μαθητάς στο
πλοιάριον ο Ιησούς, αλλά μόνοι οι μαθηταί του είχαν αναχωρήσει. (Εμειναν,
λοιπόν, με την ιδέαν ότι ο Ιησούς ευρίσκετο ακόμη εκεί).
Ιω. 6,23 ἄλλα δὲ ἦλθε
πλοιάρια ἐκ Τιβεριάδος ἐγγὺς τοῦ τόπου, ὅπου ἔφαγον
τὸν ἄρτον εὐχαριστήσαντος τοῦ Κυρίου·
Ιω. 6,23 Εν τω μεταξύ ήλθαν άλλα πλοιάρια από διάφορα
σημεία της Τιβεριάδος, πλησίον στο τόπον, όπου τα πλήθη είχαν φάγει χθες ψωμί,
το οποίον είχε πληθυνθή με την ευχαριστίαν και το θαύμα του Κυρίου.
Ιω. 6,24 ὅτε οὖν
εἶδεν ὁ ὄχλος ὅτι Ἰησοῦς οὐκ ἔστιν
ἐκεῖ οὐδὲ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ, ἐνέβησαν
αὐτοὶ εἰς τὰ πλοῖα καὶ ἦλθον εἰς
Καπερναοὺμ ζητοῦντες τὸν Ἰησοῦν.
Ιω. 6,24 Οταν, λοιπόν, είδεν ο λαός και επείσθη, ότι ο
Ιησούς δεν ευρίσκεται εκεί ούτε οι μαθηταί του, εμπήκαν και αυτοί εις τα πλοία
και ήλθαν εις την Καπερναούμ αναζητούντες τον Ιησούν.
Ιω. 6,25 καὶ εὑρόντες
αὐτὸν πέραν τῆς θαλάσσης εἶπον αὐτῷ· ῥαββί,
πότε ὧδε γέγονας;
Ιω. 6,25 Και αφού τον ευρήκαν στο απέναντι μέρος της
θαλάσσης, το προς την Καπερναούμ, του είπον· “διδάσκαλε, πότε ήλθες εδώ;”
Ιω. 6,26 ἀπεκρίθη αὐτοῖς
ὁ Ἰησοῦς καὶ εἶπεν· ἀμὴν ἀμὴν
λέγω ὑμῖν, ζητεῖτέ με, οὐχ ὅτι εἴδετε σημεῖα,
ἀλλ᾿ ὅτι ἐφάγετε ἐκ τῶν ἄρτων καὶ
ἐχορτάσθητε.
Ιω. 6,26 Ο Ιησούς απεκρίθη και τους είπε· “ειλικρινώς σας
λέγω, ζητείτε να με εύρετε, όχι διότι είδατε τα θαύματά μου και έχετε πεισθή
δια την θείαν μου αποστολήν, αλλά διότι εφάγατε χθες και εχορτάσατε από τους
άρτους.
Ιω. 6,27 ἐργάζεσθε μὴ
τὴν βρῶσιν τὴν ἀπολλυμένην, ἀλλὰ τὴν
βρῶσιν τὴν μένουσαν εἰς ζωὴν αἰώνιον, ἣν ὁ
υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ὑμῖν δώσει· τοῦτον
γὰρ ὁ πατὴρ ἐσφράγισεν ὁ Θεός.
Ιω. 6,27 Μη φροντίζετε αποκλειστικά και μόνον και μη
εργάζεσθε δια την υλικήν τροφήν, που είναι προσωρινή και χάνεται, αλλά δια την
πνευματικήν τροφήν, η οποία εξασφαλίζει την αιωνίαν ζωήν. Αυτήν δε την τροφήν
θα σας την δώση ο υιός του ανθρώπου. Διότι ο Πατήρ αυτόν μόνον με τα
καταπληκτικά θαύματα, που του έδωσε την εξουσίαν να κάνη, τον απέδιξε επισήμως
και σαν να έβαλε την σφραγίδα του, ότι αυτός είναι που δίνει την πνευματικήν
τροφήν και την αιώνιον ζωήν”.
Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 13 Μαΐου
Ὀρθόδοξη ἐκκλησιαστική θεραπευτική
Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων τῆς Ὀρθοδοξίας
πού ἑορτάζουν σήμερα 13 Μαΐου ἐδῶ
Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων τῆς Ὀρθοδοξίας
πού ἑορτάζουν σήμερα 13 Μαΐου ἐδῶ
http://hristospanagia.gr |
Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία πάσχει ἀπό ἀντιδυτικισμό, σκοταδισμό ἤ μισαλοδοξία; (Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς)
ΙΕΡΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ
ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 9η Μαΐου
2016.
Η
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΥΤΙΚΙΣΜΟ,
ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ, Ή ΜΙΣΑΛΟΔΟΞΙΑ;
Η νεώτερη ευρωπαϊκή κουλτούρα, γέννημα και θρέμμα
του άθεου Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού, βασισμένη πάνω στο δόγμα «μέτρον πάντων ο άνθρωπος»,
εξακολουθεί να κυριαρχεί σήμερα στο νου και στην καρδιά πλείστων όσων
διανοουμένων της ελληνικής κοινωνίας. Ο εξευρωπαϊσμός της χώρας και η δουλική
απομίμηση των δυτικών προτύπων ζωής έγινε δυστυχώς το ελκυστικό σύνθημα και
όραμα όλων των ελληνικών κυβερνήσεων από την εποχή των Βαυαρών του Όθωνος μέχρι
σήμερα, εδώ και δύο περίπου αιώνες.
Ό, τι έρχεται από την Δύση είναι μεγάλο,
υψηλό και ωραίο, που πρέπει να το εγκολπωθούμε πάση θυσία, έστω και αν αυτό
λέγεται νομιμοποίηση της ομοφυλοφιλίας ή της κτηνοβασίας, ενώ ό, τι προέρχεται
από τον ελληνορθόδοξη παράδοση και πολιτισμό μας θεωρείται αναχρονιστικό, ξεπερασμένο,
σκοταδιστικό, άξιο πάσης περιφρονήσεως.
Ἀντιμετώπιση ἑνός αἱρετικοῦ. Ἐπιστολή τοῦ Ὁσίου Θεοφάνους τοῦ Ἐγκλείστου
Η επιστολή αυτή δημοσιεύεται στο βιβλίο «Απάνθισμα επιστολών» τον Οσίου
Θεοφάνους του Εγκλείστου, έκδοση της Ιεράς Μονής Παρακλήτου. Το
περιοδικό «Διάλογος» με τις ευλογίες της Ιεράς Μονής, αναδημοσιεύει σε
συνέχειες την επιστολή τον Οσίου που έχει θέμα της την αντιμετώπιση ενός
αιρετικού, διότι την θεωρεί χρήσιμη για τους φίλους της στην Ελλάδα και
στο εξωτερικό που παίρνουν το περιοδικό μας και είναι οι
πολλαπλασιαστές του εξαιρετικά αναγκαίου έργου της ενημέρωσης των πιστών
της Εκκλησίας μας, ώστε να αποφεύγουν τις παγίδες της πλάνης του εχθρού
του ανθρώπου.
Με πολλή ευχαρίστησι αναλαμβάνω να σας απαντήσω, ή σωστότερα, να
συζητήσω μαζί σας τα όσα αναφέρετε στην αξιόλογη επιστολή σας. Κι εγώ,
πριν μου γράψετε, κάτι είχα ακούσει, αλλά δεν είχα δώσει ανάλογη
προσοχή. Τώρα όμως βλέπω ότι στη περιοχή σας αρχίζει ν' ανάβη μια
πυρκαγιά και γι' αυτό σπεύδω να σας απαντήσω ό,τι ο Θεός με φωτίσει.
Α'. Γράφετε: «Μας εμφανίσθηκε κάποιος κήρυκας της πίστεως που φαίνεται
ευγενής και περιέρχεται τα σπίτια όχι μόνο των πλουσίων, αλλά και των
φτωχών, διαβάζει το Ευαγγέλιο, το ερμηνεύει, διδάσκει την πίστι στον
Χριστό και παρακινεί στην μετάνοια. Κοντά μου κατοικεί ένας φτωχός
βιβλιοδέτης. Στο σπίτι του έρχεται αυτός ο κήρυκας και συγκεντρώνει
αρκετό κόσμο. Πήγα κι εγώ δύο φορές εκεί. Ακούγεται μάλιστα ότι και σε
άλλα μέρη κηρύττει και συγκεντρώνει πολύ κόσμο».
Σάββας Ἡλιάδης, Μένεις «ἔξωθεν τοῦ κόσμου»; Ἀκολουθεῖς τό σωστό δρόμο!
ΜΕΝΕΙΣ «ΕΞΩΘΕΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ»; ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!
Ηλιάδης
Σάββας, δάσκαλος
Όποιος μένει έξω από τον κόσμο, όχι οπωσδήποτε τοπικώς,
αλλά κυρίως τροπικώς, ακολουθεί το σωστό δρόμο.
Όποιος
έχει μόνιμο πόθο και λαχτάρα την απόκτηση του Αγίου Πνεύματος, όποιος επιμένει στην αλήθεια του Χριστού, όποιος μελετά
και ακολουθεί τους αγίους, όποιος κάνει υπακοή στο Ευαγγέλιο του Χριστού, όποιος
μετανοιωμένος
τρέχει με αγωνία στο
πετραχήλι του παπά για τις αμαρτίες του και σέβεται εξίσου όλα τα
μυστήρια της
Εκκλησίας, όποιος ενεργεί, βάζοντας την
πίστη πάνω από τη λογική, όποιος καταγγέλλει την παράβαση του Θείου
Νόμου, όποιος
είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να εγκαταλείψει «τους χαμηλούς τόνους»
(σημ. ο
πλέον ταιριαστός και προτιμώμενος τύπος
ανθρώπου από το σημερινό κόσμο: «ο χαμηλών τόνων», λέγε «ψοφίμι»)
Ἡ Ἱερά Μονὴ Ὁσίου Γρηγορίου γιά τή Μεγάλη Σύνοδο
Μὲ
σημαντικότατο ὁμολογιακὸ κείμενό της ἡ Ἱερὰ Μονὴ Ὁσίου Γρηγορίου τοῦ Ἁγίου
Ὄρους ἀπευθύνεται πρὸς τοὺς Μητροπολίτες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καταθέτοντας
τὶς σκέψεις της πάνω στὰ θέματα τῆς Μεγάλης Συνόδου. Τὸ κείμενο τῆς Ἱερᾶς Μονῆς
εἶναι ἐκτενὲς καὶ πλήρως κατοχυρωμένο. Στὸ σύντομο ἐδῶ σχόλιό μας θὰ
μεταφέρουμε μόνο λίγα ἀποσπάσματα ἀπὸ τὶς παρατηρήσεις του πάνω στὸ καίριο
ζήτημα τῶν σχέσεων τῆς Ὀρθοδοξίας πρὸς τὸν ὑπόλοιπο χριστιανικὸ κόσμο.
Πρωτίστως τονίζεται τὸ γεγονὸς ὅτι «τὸ κείμενο αὐτὸ (σημ. τὸ
προσυμφωνημένο γιὰ τὶς σχέσεις μὲ τὸν ὑπόλοιπο χριστιανικὸ κόσμο) φαίνεται ὅτι
συντάχθηκε μὲ κάποια μονομέρεια. Ἀποτυπώνει τὴν μία πλευρὰ τῶν πραγμάτων.
13 Μαΐου Συναξαριστής. Γλυκερίας Μάρτυρος, ἐγκαίνια τῶν ναῶν τῆς Ἁγίας Γλυκερίας καὶ τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου Παντανάσσης, Λαοδικίου δεσμοφύλακα, Ἀββανοῦ, Οὐαλεριανοῦ Ἐπισκόπου, Ὀνησίμου ἐκ Γαλλίας, Σαρβάτου Ἐπισκόπου, Παυσικάκου Ἐπισκόπου, Ἀλεξάνδρου τοῦ ἀπὸ Τιβεριανῶν, Νικηφόρου Ὁσίου, Σεργίου Ὁμολογητοῦ, Γαβριὴλ τοῦ Ἴβηρος, Ἰωάννου τοῦ Ἴβηρος, Εὐθυμίου τοῦ Ἀθωνίτου, Γεωργίου Ὁσίου, Θεοκτίστου Ὁσίου, τῶν Ἁγίων Ἰβηριτῶν Ὁσιομαρτύρων, Γλυκερίας ἐκ Ρωσίας, Μακαρίου τῆς Γλουσίτσα, Μετακομιδὴ ἱερῶν λειψάνων Μακαρίου Ἱερομάρτυρος, Σύναξις Ὑπεραγίας Θεοτόκου τῆς Χρυσαφιτίσσης .
Ἡ Ἁγία Γλυκερία ἡ Μάρτυρας (ἑορτὴ Γλυκερία)
Ἡ Ἁγία Μάρτυς Γλυκερία γεννήθηκε στὴν Τραϊανούπολη τὸν 2ο αἰῶνα μ.Χ., ὅταν αὐτοκράτορας ἦταν ὁ Ἀντωνίνος ὁ Εὐσεβὴς (138-161 μ.Χ.). Ὁ πατέρας της ὀνομαζόταν Μακάριος καὶ εἶχε διατελέσει ὕπατος. Σὲ μικρὴ ἡλικία ἀσπάσθηκε τὸν Χριστιανισμὸ καὶ ἀνέπτυξε ἔντονη χριστιανικὴ καὶ κατηχητικὴ δράση.
Ὅταν πληροφορήθηκε τὸ γεγονὸς ὁ ἡγεμόνας Σαβίνος, τὴν κάλεσε νὰ παρουσιασθεῖ μπροστά του. Μὲ μεγάλη προθυμία ἡ Ἁγία ἐμφανίσθηκε σὲ ἐκεῖνον, ἔχοντας σημειώσει στὸ μέτωπό της τὸν Τίμιο Σταυρὸ καὶ δὲν δίστασε νὰ ὁμολογήσει μὲ παρρησία καὶ σθένος τὴν πίστη της στὸν Σωτῆρα καὶ Λυτρωτὴ Ἰησοῦ Χριστό.
Ὅταν ὁ ἡγεμόνας κάλεσε τὴν Ἁγία νὰ θυσιάσει στὰ εἴδωλα, αὐτὴ ἀρνήθηκε καὶ ὁμολόγησε τὴν πίστη της στὸν Χριστό. Ἀκολούθως προσευχήθηκε στὸν Θεὸ λέγοντας: «Ὁ Θεός, ὁ Παντοκράτορας, Σὺ πού δοξάζεσαι μὲ τὸ Σταυρὸ τοῦ Χριστοῦ Σου ἀπὸ τοὺς δούλους Σου, Σὺ ποὺ ἐμφανίσθηκες στοὺς Ὁσίους Σου παῖδες καὶ τοὺς γλύτωσες ἀπὸ ἀναμμένο καμίνι, Σὺ ποὺ ἔκλεισες τὰ στόματα τῶν λιονταριῶν καὶ ἀνέδειξες νικητὴ τὸν δοῦλο Σου Δανιήλ, Σὺ ποὺ κατέστρεψες τὸν Βάαλ καὶ ἐξόντωσες τὸν δράκοντα καὶ συνέτριψες τὴ διαβολικὴ εἰκόνα (τοῦ βασιλέως Ναβουχοδονόσορ), Ἰησοῦ Χριστέ, τὸ ἄμωμο καὶ ἄκακο ἀρνίον τοῦ Θεοῦ, ἔλα σὲ ἐμένα τὴν ταπεινὴ καὶ συνέτριψε τὸν δαίμονα (τὸν Δία) ποὺ δημιουργήθηκε μὲ τὴν ἀνθρώπινη τέχνη καὶ διασκόρπισε τὴν κακή τους θυσία». Ἀμέσως μετὰ τὴν προσευχὴ ἔγινε βροντὴ μεγάλη καὶ ἔπεσε τὸ ἄγαλμα τοῦ Δία καὶ συντρίφθηκε, γιατί ἦταν πέτρινο.
Ἡ Ἁγία Μάρτυς Γλυκερία γεννήθηκε στὴν Τραϊανούπολη τὸν 2ο αἰῶνα μ.Χ., ὅταν αὐτοκράτορας ἦταν ὁ Ἀντωνίνος ὁ Εὐσεβὴς (138-161 μ.Χ.). Ὁ πατέρας της ὀνομαζόταν Μακάριος καὶ εἶχε διατελέσει ὕπατος. Σὲ μικρὴ ἡλικία ἀσπάσθηκε τὸν Χριστιανισμὸ καὶ ἀνέπτυξε ἔντονη χριστιανικὴ καὶ κατηχητικὴ δράση.
Ὅταν πληροφορήθηκε τὸ γεγονὸς ὁ ἡγεμόνας Σαβίνος, τὴν κάλεσε νὰ παρουσιασθεῖ μπροστά του. Μὲ μεγάλη προθυμία ἡ Ἁγία ἐμφανίσθηκε σὲ ἐκεῖνον, ἔχοντας σημειώσει στὸ μέτωπό της τὸν Τίμιο Σταυρὸ καὶ δὲν δίστασε νὰ ὁμολογήσει μὲ παρρησία καὶ σθένος τὴν πίστη της στὸν Σωτῆρα καὶ Λυτρωτὴ Ἰησοῦ Χριστό.
Ὅταν ὁ ἡγεμόνας κάλεσε τὴν Ἁγία νὰ θυσιάσει στὰ εἴδωλα, αὐτὴ ἀρνήθηκε καὶ ὁμολόγησε τὴν πίστη της στὸν Χριστό. Ἀκολούθως προσευχήθηκε στὸν Θεὸ λέγοντας: «Ὁ Θεός, ὁ Παντοκράτορας, Σὺ πού δοξάζεσαι μὲ τὸ Σταυρὸ τοῦ Χριστοῦ Σου ἀπὸ τοὺς δούλους Σου, Σὺ ποὺ ἐμφανίσθηκες στοὺς Ὁσίους Σου παῖδες καὶ τοὺς γλύτωσες ἀπὸ ἀναμμένο καμίνι, Σὺ ποὺ ἔκλεισες τὰ στόματα τῶν λιονταριῶν καὶ ἀνέδειξες νικητὴ τὸν δοῦλο Σου Δανιήλ, Σὺ ποὺ κατέστρεψες τὸν Βάαλ καὶ ἐξόντωσες τὸν δράκοντα καὶ συνέτριψες τὴ διαβολικὴ εἰκόνα (τοῦ βασιλέως Ναβουχοδονόσορ), Ἰησοῦ Χριστέ, τὸ ἄμωμο καὶ ἄκακο ἀρνίον τοῦ Θεοῦ, ἔλα σὲ ἐμένα τὴν ταπεινὴ καὶ συνέτριψε τὸν δαίμονα (τὸν Δία) ποὺ δημιουργήθηκε μὲ τὴν ἀνθρώπινη τέχνη καὶ διασκόρπισε τὴν κακή τους θυσία». Ἀμέσως μετὰ τὴν προσευχὴ ἔγινε βροντὴ μεγάλη καὶ ἔπεσε τὸ ἄγαλμα τοῦ Δία καὶ συντρίφθηκε, γιατί ἦταν πέτρινο.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)
ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ
«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Το ταξίδι προς το Κάβο - Μαλιά (ακρωτήριο Μαλέας, το νοτιοανατολικό άκρο της Πελοποννήσου, απόληξη του Πάρνωνα στη θάλασσα) έ...
-
Οἱ Ἅγιοι Ναζάριος, Προτάσιος, Γερβάσιος καὶ Κέλσιος οἱ Μάρτυρες Οἱ γονεῖς τοῦ Ναζαρίου (Ἀφρικανὸς καὶ Περπετούα) λέγεται ὅτι ὑπῆρξαν ...
-
῾Ο γερω-᾽Αρσένιος ἔπαιρνε καθημερινά πολλά γράμματα ἀπό ἀνθρώπους πού τόν γνώριζαν καί οἱ ὁποίοι τοῦ ζητοῦσαν, συνήθως...
-
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ Αρ. Πρωτ. 1/31.12.2014 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αγ...
-
«Το αντρόγυνο, όταν πηγαίνη με τον νόμο του Θεού, δεν χρειάζεται να λέει πολλά…. Συνεννοείται ακόμη και με τα νο...
-
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ Χαράλαμπος Άνδραλης Η συζήτηση που εγείρεται τις τελευταίες ημέρες γύρω από το...
-
Οἱ Ἅγιοι Στάχυς, Ἀπελλῆς, Ἀμπλίας, Οὐρβανός, καὶ Νάρκισσος οἱ Ἀπόστολοι ἐκ τῶν 70 Καὶ οἱ πέντε ἄνηκαν στοὺς ἑβδομήκοντα Ἀποσ...
-
Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης Σκέψου, ἀγαπητέ μου, ὅτι ὅπως εἶναι συναρμολογημένος ἀπ' ὅλα τα κτίσματα αὐτὸς ὁ αἰσθητὸς ἀ...