Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

«Μόνο τό Ἅγιο Πνεῦμα μπορεῖ νά καθαρίσει τό νοῦ»

Ἁγίου Διαδόχου Φωτικῆς
Τά 100 πρακτικά κεφάλαια

Μόνο τό Ἅγιο Πνεῦμα μπορεῖ νά καθαρίσει τό νοῦ. Γιατί ἄν δέν μπεῖ μέσα στό σπίτι ὁ δυνατός γιά νά ἀφαιρέσει τά κλεμμένα καί νά δέσει τόν κλέφτη1, δέν ἐλευθερώνεται τό λάφυρο. Πρέπει λοιπόν μέ κάθε τρόπο, καί προπάντων μέ τήν εἰρήνη τῆς ψυχῆς, νά ἀναπαύομε τό Ἅγιο Πνεῦμα, γιά νά διατηροῦμε τό λυχνάρι τῆς πνευματικῆς γνώσεως μέσα μας πάντοτε ἀναμμένο.

Μιά θαυμαστή ἐμφάνιση τοῦ Ἁγ.Σπυρίδωνα στίς μέρες μας (Γέροντας Ἀμβρόσιος Λάζαρης)

- Θέλω Λειτουργία σήμερα! ζήτησε ένα πρωΐ η μακαριστή Γερόντισσα από τον π.Αμβρόσιο.
- Παρθενία μου, δεν μπορώ, είμαι άρρωστος, της είπε εκείνος. - Δεν ξέρω τί θα κάνεις εσύ, εγώ θέλω Θεία Λειτουργία. Γι' αυτό είμαι στο Μοναστήρι! επέμενε η Γερόντισσα.
Ήταν χειμώνας. Ο Γέροντας έκανε υπακοή. Σηκώθηκε αργά, πλύθηκε, ετοιμάστηκε. Πήγαν και λειτούργησαν στον μικρό Ναό της Μεταμορφώσεως. 

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Γένεσις καί ἐξέλιξις τῆς πατρομαχικῆς μεταπατερικότητας (7ον)

ΓΕΝΕΣΙΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΙΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΟΜΑΧΙΚΗΣ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΤΗΤOΣ
 
(7ον)
 
Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση
 
Διαφορετική εἶναι ἡ ἀντιπατερική μεταπατερικότητα τοῦ καθηγητοῦ Χρήστου Γιανναρᾶ, γιατί δέν ἐμπλέκεται πολύ στά οἰκουμενιστικά δρώμενα, ὅπως σχεδόν στό σύνολό τους οἱ ἄλλοι μεταπατερικοί, μολονότι σέ παλαιά δημοσιεύματά του υἱοθετεῖ τίς ἀθηναγόρειες θέσεις ἐναντίον τῆς ἀντιρρητικῆς θεολογίας τῶν Πατέρων καί ὁμιλεῖ γιά «τή ματαιοπονία τῶν ἀσχολουμένων μέ τήν ἔρευνα τοῦ Filioque» 43 , ἐπαινεθείς μάλιστα γιά τίς προοδευτικές του θέσεις ὑπό τῶν Οὐνιτῶν..
Ὁ βαρύς φιλοσοφικός ἐξοπλισμός του καί ἡ στοχαστική του διάθεση δέν τόν ἄφησαν νά θέσει ἐν ταπεινώσει τά ἀναμφισβήτητα χαρίσματά του στήν προβολή καί ἑρμηνεία τῆς διά τῶν αἰώνων ἐκφαινομένης συμφωνίας τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, νά ἀκολουθήσει τούς Ἁγίους Πατέρες, ὅπως πολλοί ἐξ αὐτῶν φιλόσοφοι, πανεπιστήμονες, στοχαστές ἔπραξαν μέ τούς πρό αὐτῶν Ἁγίους Πατέρες.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/12/7.html

Ἡ νήψη κόβει τήν πολυλογία, τήν κατάκριση καί ὅλα τά κακά γιατί δέν ἀνέχεται νά στερηθεῖ ἐξαιτίας τους οὔτε γιά λίγο τή θεία γλυκύτητα

Οσίου Ησύχιου του Πρεσβύτερου

Προς τον Θεόδουλο, λόγος περί νήψεως και αρετής χωρισμένος σε 203 κεφάλαια (τα λεγόμενα Αντιρρητικά και Ευκτικά)

Ένα θεόπνευστο κείμενο, που αποπνέει τη χάρη του Αγίου Πνεύματος

--------------------------------------------------------------------------------------------------
46. Η διαδικασία εργασίας των λογισμών είναι η ακόλουθη: 
      Πρώτο στάδιο έχουμε την προσβολή.
      Δεύτερο στάδιο έχουμε τον συνδυασμό. 
      Τρίτο στάδιο έχουμε τη συγκατάθεση, πως δηλαδή θα γίνει πράξη αυτό,
      για το οποίο συσκέπτονται οι δύο ομάδες των λογισμών. 
      Τέταρτο στάδιο έχουμε την αισθητή πράξη, δηλαδή την αμαρτία. 

Αν λοιπόν προσέχη ο νους, εφόσον είναι νηφάλιος, και φυγαδεύη αμέσως, μόλις αυτή εμφανισθή, την προσβολή του κακού λογισμού με την αντίρρηση και την επίκληση του Κυρίου Ιησού, τα επόμενα στάδια μένουν ανενέργητα. 
Επειδή ο πονηρός είναι νους ασώματος, δεν μπορεί να πλανήση αλλιώς τις ψυχές παρά με φαντασίες και λογισμούς. Για το στάδιο της προσβολής λέει ο προφήτης Δαβίδ «εις τας πρωίας απέκτεινον πάντας τους αμαρτωλούς της γης» κ.λπ. (κάθε πρωί εκτελούσα τους αμαρτωλούς της γης – Ψαλμ. ρ’ 8). Ο μεγάλος Μωυσής λέει για το στάδιο της συγκαταθέσεως˙ «και ου συγκαθήση αυτοίς» (δεν θα καθήσης μαζί τους – Έξοδ. κγ’ 32).
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/12/blog-post_240.html

Φρικτοί ὄρκοι-Ἐρεβώδη μυστικά, Γ' μέρος

Αποκαλύψεις  ΜΟΝΟ ΜΕ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ στον Ορθόδοξο Τύπο
 ΦΡΙΚΤΟΙ ΟΡΚΟΙ – ΕΡΕΒΩΔΗ ΜΥΣΤΙΚΑ
Γιατί δίδονται στις Στοές οι φοβεροί όρκοι;
Ποια είναι τα “βαρύτιμα” μυστικά που θέλουν να “κρύψουν” οι μασόνοι;
 Γ΄
Κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει. Η Ορθόδοξη Εκκλησία μας δεν είχε ποτέ “Ιερές Εξετάσεις”, δεν πιέζει κανέναν. Αν όμως οι διδασκαλίες στις οποίες πιστεύει δεν συμβιβάζονται προς τις διδασκαλίες της Εκκλησίας μας, τότε εκείνος ο άνθρωπος δεν μπορεί - εκ των πραγμάτων - να δηλώνει πιστός Χριστιανός.
Οι διδασκαλίες, λοιπόν, του τεκτονισμού, ιδιαίτερα οι πλέον απόκρυφες εξ αυτών, οι βαθύτερες, που είναι η καρδιά και όχι η φλούδα της Μασονίας, είναι όλως ασυμβίβαστες[1], τι λέμε, είναι διαμετρικώς αντίθετες και εντελώς βλάσφημες με εκείνες της Εκκλησίας μας, επομένως οι συνάνθρωποί μας αυτοί έχουν σοβαρό πνευματικό πρόβλημα. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Δεν μας ενδιαφέρει για άλλους λόγους η Μασονία.
Παραθέτουμε ευθύς αμέσως τις περί Θεού (και  Εωσφόρου) βαθύτερες αυτών τεκτονικές διδασκαλίες. Διδασκαλίες που συνθέτουν το σκοτεινότερο από τα μυστικά του τεκτονισμού.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/12/blog-post_182.html

«Ἐλήλυθας ἐκ Παρθένου, οὐ πρέσβυς, οὐκ Ἄγγελος, ἀλλ' αὐτὸς ὁ Κύριος σεσαρκωμένος, καὶ ἔσωσας, ὅλον με τὸν ἄνθρωπον· διὸ κραυγάζω σοι· Δόξα τῇ δυνάμει σου Κύριε[1]».


 ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ   ΜΗΝΑ

Εἶπεν ὁ Κύριος, ὅλες οἱ ἁμαρτίες τῶν ἀνθρώπων θά συγχωρηθοῦν, ἡ δέ βλασφημία κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος δέν θά συγχωρηθεῖ εἰς τόν αἰῶνα. «Ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι πάντα ἀφεθήσεται τοῖς υἱοῖς τῶν ἀνθρώπων τὰ ἁμαρτήματα καὶ αἱ βλασφημίαι ὅσας ἐὰν βλασφημήσωσιν· ὃς δ' ἂν βλασφημήσῃ εἰς τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον, οὐκ ἔχει ἄφεσιν εἰς τὸν αἰῶνα, ἀλλ' ἔνοχός ἐστιν αἰωνίου κρίσεως»(Μάρκ., κεφ.γ΄,στ.28-29). Τό Πνεῦμα τό Ἅγιον εἶναι τό κτίσαν τήν ἀνθρωπίνην Φῦσιν τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ[2]. Ὡς ἐκ τούτου καί λόγῳ τῆς ὑποστατικῆς ἑνώσεως τῶν δύο ἐν Χριστῷ Φύσεων στήν Ὑπόστασιν τοῦ Θεοῦ Λόγου, ἤτοι τοῦ Δευτέρου Προσώπου τῆς Ἁγίας Τριάδος, ἡ ἀνθρωπίνη Φῦσις τοῦ Χριστοῦ ἐκ τῆς Παρθένου Μαρίας ἔχει τήν ἰδίαν δόξαν καί τιμήν καθώς καί ἡ Θεία Φῦσις.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/12/1_18.html

«Φωτός δοχεῖον τοῦ ὑπέρ κατάληψιν, ὤφθης Πανάμωμε, ταῖς τῆς παρθενίας, καλλοναῖς ἐκλάμπουσα·....»

romiosyni_36
Η γέννηση του Χριστού –
Τοιχογραφία στη νότια πτέρυγα της Παντάνασσας Μυστρά

Κανών.
Καί νῦν . Θεοτοκίον.
Ἦχος πλ. δ΄. Ἁρματηλάγην Φαραώ.

Φωτός δοχεῖον τοῦ ὑπέρ κατάληψιν, ὤφθης Πανάμωμε, ταῖς τῆς παρθενίας, καλλοναῖς ἐκλάμπουσα·
ἐκ σοῦ γάρ ὁ Ὑπέρθεος, τοῖς βροτοῖς ὡμοιώθη, σάρκα λαβών ἐξ αἱμάτων σου, καί ἡμᾶς θανάτου ἐῤῥύσατο.

Τέλος καί τῇ Τρισηλίῳ Θεότητι
κράτος, αἶνος καί δόξα εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων.
Ἀμήν.


http://www.hristospanagia3.blogspot.gr/2015/12/blog-post_419.html


Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 18 Δεκεμβρίου

Ὀρθόδοξη ἐκκλησιαστική θεραπευτική
Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων τῆς Ὀρθοδοξίας

πού ἑορτάζουν σήμερα 18 Δεκεμβρίου ἐδῶ
http://www.hristospanagia.gr

18 Δεκεμβρίου Συναξαριστής. Σεβαστιανού, των Αγίων Νικοστράτου, Ζωής, Τραγκυλινού, Μαρκίας, Κλαυδίου, Τιβουρτίου, Κάστωρα, Καστούλου, Μάρκου και Μαρκελλίνου, Ευβίωτου, Φλώρου Επισκόπου, Φωκά και Ερμύλου, Ζακχαίου και Αλφειού, Σοφίας Θαυματουργής, Μνήμη εγκαινίων Ναού Θεοτόκου, Μιχαήλ οσίου, Μοδεστού Ιερομάρτυρα, Νόμων Οσίου

Ο Άγιος Σεβαστιανός

Γεννήθηκε στα Μεδιόλανα της Ιταλίας, το 250 με 256 μ.Χ. Οι γονείς του τον ανέθρεψαν με μεγάλη χριστιανική επιμέλεια. Καθώς ήταν και από γένος διακεκριμένο, είλκυσε την εύνοια του αυτοκράτορα Καρίνου, που γρήγορα τον ανέδειξε σαν στρατιωτικό.  Έπειτα, ο Διοκλητιανός τον έκανε αρχηγό του πρώτου συντάγματος των πραιτοριανών. Φιλάνθρωπη ψυχή ο Σεβαστιανός, από τη θέση αυτή πολλές φορές υπήρξε προστάτης των φτωχών και των πασχόντων χριστιανών.  Πρόθυμα επίσης, βοηθούσε στις ανάγκες της Ρωμαϊκής Εκκλησίας. Γι' αυτό και ο πάπας Γάιος του απένειμε τον τίτλο του υπερασπιστή της Εκκλησίας. Όταν όμως άρχισε ο διωγμός κατά των χριστιανών, συνελήφθη μια ομάδα χριστιανών. Ο Σεβαστιανός, προκειμένου να τους εμψυχώσει την ώρα που αυτοί δικάζονταν, προς γενική κατάπληξη όλων δήλωσε ότι είναι χριστιανός.  Ο Διοκλητιανός διέταξε το θάνατό του. Και ο Σεβαστιανός δεν άργησε να πέσει κάτω, τρυπημένος στο στήθος από βέλος. Το σώμα του παρέλαβε κάποια ευσεβής χήρα, η Λουκίνα. Διαπίστωσε όμως, ότι ανέπνεε ακόμα.

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής