Το αξίωμα και
η διακονία του κλήρου υπάρχει στην Εκκλησία «θείω δικαίω» και όχι από ανθρώπινη επινόηση. Διότι «αυτός ο Χριστός έδωσε στην Εκκλησία Του άλλους δε προφήτες,
άλλους δε ευαγγελιστές, άλλους δε ποιμένες και διδασκάλους, προς τον σκοπό του
να καταρτίζονται οι χριστιανοί και να επιτελείται το έργο της διακονίας, με το
οποίο οικοδομείται το Σώμα του Χριστού» (Εφεσ. Δ’ 11-12).
Σχολιάζοντας
το χωρίο αυτό ο αείμνηστος Καθηγητής Π.Ν. Τρεμπέλας
επισημαίνει ότι είναι δικαίωμα του
Χριστού η εγκατάσταση των διαφόρων διακόνων στην Εκκλησία Του. Επιπλέον η
πραγματικότητα αυτή φανερώνει τη στοργική πρόνοια του Χριστού για το μυστικό
σώμα Του, την Εκκλησία. Και γράφει: «Η μεγάλη δωρεά, την οποίαν ο Κύριος
εχορήγησεν εις την Εκκλησίαν του μετά την Ανάληψίν Του, υπήρξεν η διακονία της
συνδιαλλαγής και ειρηνεύσεως των εις την Εκκλησίαν εντασσομένων μελών μετά του
επουρανίου Πατρός.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/