- Αρκεί η ακοή και ο λόγος του Θεού ο δι’ αυτής εισερχόμενος εις την ψυχήν ημών, για να φωτίζει και να στηρίζει και αυξάνει την αληθινή θεογνωσία και ευσέβεια.
- Ο Κύριός μας μπήκε στο πλοίο για την Καπερναούμ όταν οι Γεργεσηνοί Τον έδιωξαν από τα σύνορα της πόλης τους.
- Γιατί ο ιερός ευαγγελιστής ονομάζει την Καπερναούμ “ιδίαν πόλιν”;
- Ποια πληροφορία μας βεβαιώνει για την απόλυτη παραλυσία του παραλυτικού;
- Ποιων την πίστη είδε ο Ιησούς Χριστός;
- Γιατί ονομάζει τον παραλυτικόν “τέκνον” ο Χριστός;
- Από που προκύπτει ότι ο παραλυτικός είχε μετανοήσει για τις αμαρτίες του;
- Από πού μαθαίνουμε ότι πολλές φορές οι αμαρτίες προκαλούν ασθένειες;
- Ο Θεός γνωρίζει και τους λογισμούς μας.
- Ο Ιησούς ενεργεί την ορατή θεραπεία του παραλυτικού για να αποδείξει την θεϊκή και αόρατη εξουσία που έχει να συγχωρεί τις αμαρτίες.
- Από πού φαίνεται ότι η άφεση των αμαρτιών δίδεται μόνο στην παρούσα ζωή και όχι στη μέλλουσα;
- Γιατί λέγει ο Ιησούς στον παραλυτικό να πάει στην οικία του;
- Γιατί ο λαός εδόξασε τον Θεόν και όχι τον Ιησούν Χριστόν που έκανε το θαύμα;
Διαβάστε την ερμηνεία από το “Κυριακοδρόμιο των τεσσάρων Ευαγγελιστών”, του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 1ος, σελ. 195 – Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ