- Πρώτα πρέπει να γνωρίζουμε ότι αυτή τη διαφορά ανάμεσα στα αμαρτήματα δεν είναι δυνατόν να τη βρούμε μέσα στην Καινή Διαθήκη. Γιατί όλα τα αμαρτήματα καταδικάζονται εξίσου γιατί ο Κύριος είπε ότι: «Καθένας που πράττει επίμονα την αμαρτία είναι δούλος της αμαρτίας», και «ο λόγος τον οποίον κήρυξα, αυτός θα δικάσει τον αμετανόητο αμαρτωλό κατά την ημέρα της κρίσεως». Ο δε Ιωάννης ο Βαπτιστής διακήρυξε ότι: «Εκείνος που δεν πιστεύει στον Υιό, δεν θα δει την ευτυχισμένη ζωή, αλλά η οργή του Θεού θα μένει διαρκώς επάνω του». Η απείθεια δε εδώ δεν δέχεται την απειλή, επειδή είναι χειρότερη από άλλα αμαρτήματα, αλλά γιατί είναι παρακοή. Γενικά δε, εάν μας επιτρέπεται να διακρίνουμε τα αμαρτήματα σε μικρά και μεγάλα, έπρεπε να αποδειχτεί αναντίρρητα για κάθε άνθρωπο ότι είναι μεγάλο εκείνο που εξουσιάζει τον καθένα, και μικρό εκείνο που ο καθένας εξουσιάζει· όπως ακριβώς και στους αθλητές ο μεν νικητής είναι ο ισχυρότερος, εκείνος δε που νικήθηκε είναι ασθενέστερος εκείνου που επικράτησε, όποιος κι αν είναι.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/08/blog-post_791.html#more