Του Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών, κ. Παναγιώτη Αγγελόπουλου | Romfea.gr
Ευχαριστώ, για την τιμητική πρόσκληση που μού έγινε, από τον Ταξίαρχο κ.
Ιωάννη Χουζούρη και τους συνεργάτες του, στη Δ/ση της Σχολής, να
απευθυνθώ στην εκλετή ομήγυρη σας, προκειμένου να προσεγγίσομε, από
νομική άποψη, όσα αναφέρονται, στην Αγία Γραφή και στην Ι. Παράδοση, για
τη Σταυρική Θυσία του Κυρίου.!
«Εμοί δε μη γένοιτο καυχάσθαι, ειμή εν τω Σταυρώ του Κυρίου ημών Ιησού
Χριστού» έγραφε ο Απόστολος Παύλος στους Γαλάτες (Στ΄ 11-18)
1. Το κλίμα πρίν τη δίκη του Χριστού
α. Στην πορεία της ανθρωπότητος έχουν γίνει πολλές δίκες, έχουν
επιβληθεί ποινές, και έχουν σταυρωθεί πολλοί άνθρωποι. Ο ΣΤΑΥΡΟΣ όμως,
που σφράγισε την σωτήρια πορεία της ανθρωπότητος, είναι ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ
ΧΡΙΣΤΟΥ. Τι όμως έγινε τότε στη Γεθσημανή, στο Μέγα Συνέδριο, στο
Πραιτώριο, στον Βασιλέα Ηρώδη, στον Γολγοθά ή Κρανίου τόπο;
Θα δούμε, γιατί ο Σταυρός του Χριστού διαφέρει, από όλους τους άλλους
σταυρούς της ιστορίας, και από τιμωρητικό όργανο και σύμβολο ατιμίας,
έγινε «Τίμιο Ξύλο» και «όπλον κατά του Διαβόλου». «Τρέμουν οι δαίμονες,
επειδή οι άλλοι άνθρωποι πέθαναν στο σταυρό εξαιτίας των αμαρτιών τους, ο
Χριστός όμως, πέθανε για τις ξένες αμαρτίες». Γράφει για τον Τίμιο
Σταυρό, ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων[1] (Κατήχηση Φωτιζομένων, ΙΓ΄, σελ.
353). Ο Τίμιος Σταυρός είναι το όπλο και το καύχημα μας «φρίττει γαρ
και τρέμει, μη φέρων καθοράν αυτού την δύναμιν» ο διάβολος.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/