Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Ἡ προσευχή τοῦ Ἁγίου Γεωργίου λίγο πρίν τό μαρτύριο


Παρόμοια καί ο άγιος μεγαλομάρτυς Γεώργιος (3ος- 4ος αί.), αφού καταφρόνησε μέ τη χάρη του Χριστού όλα τά φρικτά βασανιστήρια πού επινόησε η κακία των δημίων του, αφού ανέστησε μπροστά στα μάτια τους έναν νεκρό, αφού κατέστρεψε τά είδωλα μόνο μέ την επίκληση του ονόματος του Χριστού, φτάνοντας στον τόπο του μαρτυρικού του θανάτου, έκανε τούτη την προσευχή: «Δοξασμένος να είσαι, Κύριε καί Θεέ μου, πού δεν μέ παρέδωσες σάν θήραμα στους διώκτες μου καί δεν έδωσες χαρά στους εχθρούς μου, αλλά λύτρωσες την ψυχή μου σάν πουλί από την παγίδα των κυνηγών. Καί τώρα, Κύριε, άκουσέ με καί παραστάσου μου την τελευταία μου τούτη ώρα Φύλαξε την ψυχή μου από τόν άρχοντα του αέρα, τον απαίσιο αντίπαλο Σου, καί από τά ακάθαρτα πνεύματα πού τόν ακολουθούν.

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής