Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Οἱ ἔπαινοι εἶναι πάντα εὐπρόσδεκτοι καί πολύ ἐπικίνδυνοι


Δεῖτε ἐδῶ:Ἡ ἀθεΐα τῶν νέων ἀποτέλεσμα τῶν ἐπαίνων καί τῆς κακῆς ἀγωγῆς.

Οἱ ἔπαινοι εἶναι δυστυχῶς πάντα εὐπρόσδεκτοι καί εὐκολοπαράδεκτοι· ἰδιαίτερα ἀπό ὅσους δέν ἀγωνίζονται πνευματικά. Εἶναι πολύ δύσκολο νά μήν δεχόμαστε τούς ἐπαίνους εἴτε ἀπό τούς ἀνθρώπους εἴτε ἀπό τόν κακό ἑαυτό μας, πού ἐπηρεάζεται ἀπό τούς δαίμονες.
«Εἶναι μεγάλο πράγμα», διδάσκει ὁ Ὅσιος Ἰωάννης στόν 21ο Λόγο του «τὸ νὰ ἀποδιώξης ἀπὸ τὴν ψυχή σου τὸν ἔπαινο τῶν ἀνθρώπων. Μεγαλύτερο ὅμως εἶναι τὸ νὰ ἀποδιώξης τὸν ἔπαινο τῶν δαιμόνων»10.

Διαφορά ἀκτίστου καί κτιστοῦ


Άκτιστο και Ομοούσιο αναφέρονται στο ίδιο πράγμα
π. Ι. Ρωμανίδης

Πηγή: "Εμπειρική Δογματική τής Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας κατά τις προφορικές παραδόσεις τού π. Ι. Ρωμανίδη" Τόμος Β΄.  Τού σεβ. Μητρ. Ναυπάκτου και αγ. Βλασίου Ιεροθέου.
Από όσα εκτέθηκαν προηγουμένως φαίνεται σαφώς ότι ο Θεός είναι άκτιστος, ενώ όλος ο κόσμος είναι κτιστός. Η λέξη «άκτιστος» αποτελείται από το στερητικό ο και την λέξη κτιστός και δηλώνει κάτι που δεν έχει κτισθή, δεν έχει δημιουργηθή, και δεν προσδιορίζεται. Έτσι, το άκτιστο δεν έχει αρχή, δεν έχει φθορά, δεν έχει τέλος, ενώ το κτιστό έχει αρχή δημιουργίας, έχει φθορά και έχει τέλος, εκτός και αν ο Θεός δεν θέλη να έχη τέλος.
Οι Άγιοι, κατά την εμπειρία, βλέπουν την ενέργεια δόξα του Θεού, που διαφέρει σαφώς από την ενέργεια των υλικών πραγμάτων. Για παράδειγμα, ο Απόστολος Παύλος είδε το μεσημέρι, πορευόμενος προς την Δαμασκό, όπως λέγει ο ίδιος: «ουρανόθεν υπέρ την λαμπρότητα του ηλίου περιλάμψαν με φως» και άκουσε φωνή (Πράξεις Κστ', 13-14), δηλαδή είδε Φως που διακρινόταν από το κτιστό φως του ηλίου.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post_613.html

Ὁ ἄνθρωπος ἀλλάζει.Σήμερα σοῦ δίνει, αὔριο σοῦ ζητάει.(Γέροντας Παϊσιος τῆς Σίχλας)


Τι είναι ταπεινοφροσύνη π.Παϊσιε;τον ρώτησαν κάποιοι μαθητές του.
 -Η ταπεινοφροσύνη είναι όταν η διάνοιά μας μάς λέει πως είμαστε πιο αμαρτωλοί απ'όλους τους ανθρώπους και ανάξιοι του ελέους του Θεού.Όταν κακολογούμε  τον εαυτό μας αυτό δεν σημαίνει πως έχουμε ταπείνωση,αλλά έχουμε ταπείνωση αληθινή όταν ο άλλος μας κακολογεί και μας δυσφημεί δημόσια και εμείς υπομένουμε και λέμε:«Ο Θεός επέτρεψε στον αδελφό να με κακολογήσει για τις αμαρτίες μου»
 Να τα δεχόμαστε όλα λοιπόν σαν να είναι θέλημα Θεού.Όταν κάποιος.σε κακολογεί ο Θεός του επιτρέπει να σε κακολογήσει.

Ἐπιστολή καταπέλτης τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ

“..Δυστυχῶς ὅμως στή Σύναξη τῶν Ἱεραρχῶν τοῦ Θρόνου καί τῶν Σεβ. Μητροπολιτῶν τῶν λεγομένων Νέων Χωρῶν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, πού πραγματοποιήθηκε στό Φανάρι ἀπό τίς 29-8 ἕως τίς 2-9-2015[1] ὁ  Παναγιώτατος Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος, ἐνέμεινε στό οἰκουμενιστικό του κοσμοείδωλο..”  

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ἀκτὴ Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, Τηλ. +30 210 4514833, Fax +30 210 4518476 e-mail: impireos@hotmail.com

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ

Ἐν Πειραιεῖ τῆ 16/9/2015
Ἡ κυριότερη αἰτία, ἀπό ὀρθοδόξου θεολογικῆς ἐπόψεως, τῆς παγκοσμίου κρίσεως, πού διέρχεται σήμερα ἡ ἀνθρωπότητα, θά πρέπει νά ἑστιαστεῖ στήν ἀπομάκρυνση, τήν ἀποστασία ἀπό τόν Ἅγιο Τριαδικό Θεό καί τήν ἀμετανοησία, ἡ ὁποία ὁδηγεῖ στήν ὑποδούλωση καί αἰχμαλωσία στήν παναίρεση τοῦ συγκρητιστικοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὁ σατανοκίνητος καί δαιμονικός Οἰκουμενισμός, ὄργανο στά χέρια τῆς Μασονίας καί τοῦ διεθνοῦς φρικώδους Σιωνισμοῦ, πού ἀποσκοπεῖ στήν ἐγκαθίδρυση τοῦ Ἀντιχρίστου, ὡς μοναδικοῦ παγκοσμίου βασιλέως, ἀλλοιώνει τίς συνειδήσεις καί ἔχει διαβρώσει σχεδόν τούς πάντες καί τά πάντα.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post_373.html#more

«Οἱ Χριστιανοί μέσα στόν κόσμο» μέρος δ΄

  ΟΜΙΛΙΑ 2η
π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου
Λόγοι Ἀφυπνίσεως
 Ἄλλο κοινωνικός ἄνθρωπος καί ἄλλο κοσμικός.
Ἀπό μιά παρανόηση τῶν Κορινθίων, ὅταν τούς εἶχε πεῖ ὅτι δέν πρέπει νά μετέχουν θά λέγαμε στίς κοσμικές ἐκδηλώσεις, αὐτοί νόμισαν ὅτι θά ἔπρεπε νά φύγουν στά βουνά. Προσέξτε· ἄλλο πρᾶγμα ὁ Μοναχισμός. Δέν μιλῶ γι᾿ αὐτόν τώρα. Εἶναι ἄλλο πρᾶγμα ὁ Μοναχισμός, ἀπό τόν ὁποῖο λείπει τό κοινωνικό στοιχεῖο· λείπει μόνο τό κοσμικό στοιχεῖο. Ἐδῶ πρέπει νά κάνουμε σαφῆ διάκριση μεταξύ τοῦ κοινωνικοῦ καί τοῦ κοσμικοῦ στοιχείου. Κοινωνικό στοιχεῖο θά πεῖ τό «χαίρειν μετά χαιρόντων καί κλαίειν μετά κλαιώνων»1. Εἶναι τό νά πάω σ᾿ ἕνα νοσοκομεῖο νά δῶ τούς ἀρρώστους· νά πάω στό σπίτι τοῦ πένθους, ὅπως λέει ὁ Ἐκκλησιαστής. «Εἶναι προτιμώτερο, λέει, νά πάει κανείς στό σπίτι τοῦ πένθους, παρά στό σπίτι τοῦ πότου, τῆς διασκεδάσεως.2» Αὐτό λέγεται κοινωνικό στοιχεῖο· ἄν πηγαίνω σέ χορούς καί διασκεδάσεις καί σέ κάθε κοσμική προβολή, αὐτό λέγεται κοσμικό στοιχεῖο.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post_413.html#more
 

Δημήτρης Α. Μουρτζοῦκος, ΤΑΤΟΥΑΖ...Ἡ ἀπόλυτη Ἐλευθερία ἤ ἡ ἀπόλυτη Αἰχμαλωσία καί ἀπώλεια;

Το τατουάζ (δερματοστιξία) έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, κυρίως στη νέα γενιά, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης και εκφράζει την απόλυτη και αχαλίνωτη αίσθηση της ελευθερίας του ανθρώπου και της ανάλογης διαθέσεως του σώματός μας κατά την επιθυμία εκάστου και ανάλογα με την κοινωνική και πνευματική κατάρτιση του καθενός μας. Είναι όμως έτσι; Το θέμα θα το αναλύσουμε, συνοπτικά βέβαια, αλλά θα το προβάλλουμε σε τρείς διαστάσεις, ήτοι:
  • Την Υλική
  • Την Αισθητική και
  • Την Πνευματική.

1/ Η  Υλική διάσταση αφορά στις επιπτώσεις που έχει στο σώμα μας και στην υγεία μας η απερίσκεπτη και επιπόλαιη αυτή ενέργεια για τη ζωή μας.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post_338.html

Στό σπήλαιο τῆς Ἁγίας Σοφίας στά Κύθηρα

 Στο Μυλοπόταμο, πάνω από ένα γραφικό όρμο, βρίσκεται το σπήλαιο της Αγίας Σοφίας, το μεγαλύτερο από τα τρία ομώνυμα σπήλαια των Κυθήρων. Τα άλλα δύο βρίσκονται στον Κάλαμο και την Αγία Πελαγία αντίστοιχα. Σύμφωνα μάλιστα με τους τοπικούς θρύλους τα σπήλαια αυτά ενώνονται μεταξύ τους.
  Ήδη από το 13ο αι. οι Κυθήριοι μετέτρεψαν τον προθάλαμο του σπηλαίου σε χώρο εκκλησιαστικής λατρείας, ενώ οι ξένοι περιηγητές που καταφτάνουν στο νησί από το 17ο αι. αποτυπώνουν στις μαρτυρίες τους το δέος που προκαλούσε αυτό το σκοτεινό βάραθρο της γης.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/blog-post_742.html

«Τό πρόσωπό σου θά λιτανεύσουν οἱ πλούσιοι τοῦ λαοῦ» (Ψαλμ. Μδ΄ : 13)


Παναγία Σουμελά
«Πῶς νά ὀνομάσομε τό μυστήριο αὐτό, πού σχετίζεται μέ σένα, Θεοτόκε; Θάνατο; Ἀλλ᾿ ἄν καί ἡ πανίερη καί μακαρία ψυχή σου χωρίζεται ἀπό τό πανόλβιο καί ἀμίαντο σῶμα σου καί τό σῶμα σου παραδίνεται στή νόμιμη ταφή, ὅμως δέν παραμένει στό θάνατο οὔτε διαλύεται ἀπό τή φθορά. Διότι αὐτῆς πού ἡ παρθενία της ἔμεινε ἄθικτη ὅταν γέννησε, αὐτῆς τό σῶμα καί τώρα, πού μετατίθεται στούς οὐρανούς, διατηρήθηκε ἄφθαρτο».


Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ,
Ἐγκώμιον εἰς τήν Κοίμησιν, 
ΕΠΕ 9, 261

Τέλος καί τῇ Τρισηλίῳ Θεότητι
κράτος, αἶνος καί δόξα εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων.
Ἀμήν.


http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/09/13_22.html

Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 22 Σεπτεμβρίου

Ὀρθόδοξη ἐκκλησιαστική θεραπευτική
Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων τῆς Ὀρθοδοξίας
πού ἑορτάζουν σήμερα 22 Σεπτεμβρίου  ἐδῶ

22 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής. Φωκά Θαυματουργού, Φωκά Κηπουρού, Ισαάκ και Μαρτίνου, Κοσμά Οσίου, των Αγίων 26 Οσιομαρτύρων, Παρασκευής του Σάρωφ.

Ὁ Ἅγιος Φωκᾶς ὁ Ἱερομάρτυρας ὁ Θαυματουργὸς

Πατρίδα του ἦταν ἡ Σινώπη τοῦ Εὐξείνου Πόντου.
Οἱ γονεῖς του Πάμφυλος καὶ Μαρία μεταλαμπάδευσαν στὸν Φωκᾶ ἀπὸ τὴν παιδική του ἡλικία τὴν φλόγα τῆς ἁγνῆς πίστης τους καὶ τὴν θερμὴ εὐσέβειά τους.
Ὁ Φωκᾶς ἀπὸ μικρὸ παιδὶ ἐντρυφοῦσε στὴν ἀνάγνωση τῶν Γραφῶν, καὶ ἐκεῖνο ποὺ ἰδιαίτερα τὸν διέκρινε ἦταν ἡ θερμὴ καὶ εἰλικρινὴς ἀγάπη ποὺ εἶχε πρὸς τὸ Θεό, ἀλλὰ καὶ πρὸς τοὺς συνανθρώπους του.
Διότι ὁδηγὸ στὴν ἀγάπη του αὐτὴ εἶχε πάντα τὰ θεόπνευστα λόγια τῆς Ἁγίας Γραφῆς: «Ὁ ἀγαπῶν τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ ἐν τῷ φωτὶ μένει,... ὁ δὲ μισῶν τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ ἐν τῇ σκοτία ἐστι». Ἐκεῖνος, δηλαδή, ποὺ ἀγαπᾶ τὸν ἀδελφόν του, μένει μέσα στὸ πνευματικὸ καὶ ἠθικὸ φῶς. Ἐνῶ ἀντίθετα, ἐκεῖνος ποὺ μισεῖ τὸν ἀδελφό του, μένει μέσα στὸ πνευματικὸ καὶ ἠθικὸ σκοτάδι.
Ὁ Φωκᾶς, λοιπόν, μὲ τὴν ἀγάπη ποὺ τὸν διέκρινε, ἔγινε ἐπίσκοπος Σινώπης καὶ κήρυττε ἄφοβα τὸ Εὐαγγέλιο. Μὲ τὰ θαύματα δέ, ποὺ τὸν ἀξίωσε ὁ Θεὸς νὰ πράττει, κατόρθωσε νὰ φέρει πολλοὺς εἰδωλολάτρες στὴν ἀληθινὴ πίστη.
Τελικὰ μαρτύρησε ἐπὶ Τραϊανοῦ, ἀφοῦ τὸν ἔριξαν μέσα σὲ καυτὸ λουτρό.

Ἁγιογραφικό Ἀνάγνωσμα τῆς Τρίτης 22 Σεπτεμβρίου


Ἀπόστολος: ( Ἐφεσ. β΄ 19-γ΄ 7 )  

19 ρα ον οκτι στ ξνοι κα προικοι, λλ συμπολται τν γων κα οκεοι το Θεο,
20 ποικοδομηθντες π τ θεμελίῳ τν ποστλων κα προφητν, ντος κρογωνιαου ατο ησο Χριστο,
21 ν πσα οκοδομ συναρμολογουμνη αξει ες ναν γιον ν Κυρίῳ·22 ν κα μες συνοικοδομεσθε ες κατοικητριον το Θεο ν Πνεματι.
ποστολ το Παλου πρς ποκλυψιν το μυστηρου το Θεο

1 Τούτου χριν γ Παλος δσμιος το Χριστο Ἰησο πρ μν τν θνν,
2 εγε κοσατε τν οκονομαν τς χριτος το Θεο τς δοθεσης μοι ες μς,
3 τι κατ ποκλυψιν γνρισ μοι τ μυστριον, καθς προγραψα ν λγ,
4 πρς δνασθε ναγινσκοντες νοσαι τν σνεσν μου ν τ μυστηρίῳ το Χριστο,
5 τραις γενεας οκ γνωρσθη τος υος τν νθρπων ς νν πεκαλφθη τος γοις ποστλοις ατο κα προφταις ν Πνεματι,
6 εναι τ θνη συγκληρονμα κα σσσωμα κα συμμτοχα τς παγγελας ατο ν τ Χριστ δι το εαγγελου,
7 ο γενμην δικονος κατ τν δωρεν τς χριτος το Θεο τν δοθεσν μοι κατ τν νργειαν τς δυνμεως ατο.

ΕΡΜΗΝΕΙΑ
19 Ὥστε λοιπόν, δὲν εἶσθε πλέον ξένοι καὶ παρεπίδημοι, ἀλλὰ συμπολῖται τῶν ἁγίων καὶ οἰκεῖοι τοῦ Θεοῦ,
20 διότι ἔχετε οἰκοδομηθῆ ἐπάνω εἰς τὸ θεμέλιον τῶν ἀποστόλων καὶ τῶν προφητῶν, τοῦ ὁποίου ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς εἶναι ὁ ἀκρογωνιαῖος λίθος,
21 ἐπάνω εἰς τὸν ὁποῖον ἡ ὅλη οἰκοδομὴ συναρμολογεῖται καὶ αὐξάνει εἰς ναὸν ἅγιον ἐν Κυρίῳ.22 Ἐν αὐτῷ καὶ σεῖς συνοικοδομεῖσθε, ὥστε νὰ γίνετε τόπος κατοικίας τοῦ Θεοῦ διὰ τοῦ Πνεύματος.
Ἡ ἀποστολὴ τοῦ Παύλου πρὸς ἀποκάλυψιν τοῦ μυστηρίου τοῦ Θεοῦ

1 Διὰ τοῦτο ἐγὼ ὁ Παῦλος, ὁ φυλακισμένος τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ γιὰ σᾶς τοὺς ἐθνικούς,
2 ἀφοῦ ἀκούσατε διὰ τὸ σχέδιον τῆς χάριτος τοῦ Θεοῦ, ποὺ μοῦ ἐδόθηκε γιὰ σᾶς,
3 ὅτι δηλαδὴ κατ’ ἀποκάλυψιν μοῦ ἐγνώρισε τὸ μυστήριον, ὅπως σᾶς ἔγραψα προηγουμένως μὲ λίγα λόγια,
4 εἰς τὰ ὁποία μπορεῖτε, ἐὰν τὰ ἀναγνώσετε, νὰ ἐννοήσετε πῶς ἀντιλαμβάνομαι τὸ μυστήριον τοῦ Χριστοῦ,
5 τὸ ὁποῖον εἰς ἄλλας γενεὰς δὲν ἔγινε γνωστὸν εἰς τοὺς ἀνθρώπους, ὅπως ἀποκαλύφθηκε τώρα εἰς τοὺς ἁγίους ἀποστόλους του καὶ εἰς τοὺς προφήτας διὰ τοῦ Πνεύματος,
6 ὅτι δηλαδὴ οἱ ἐθνικοὶ εἶναι κληρονόμοι μαζὶ μ’ ἐσᾶς καὶ συσσωματωμένοι καὶ συμμέτοχοι τῆς ὑποσχέσεώς του ἐν τῷ Χριστῷ διὰ τοῦ εὐαγγελίου,
7 τοῦ ὁποίου ἔγινα ὑπηρέτης σύμφωνα πρὸς τὴν δωρεὰν τῆς χάριτος τοῦ Θεοῦ, ἡ ὁποία μοῦ ἐδόθηκε κατὰ τὴν ἐνέργειαν τῆς δυνάμεώς του.


Εὐαγγέλιο: ( Λουκ. γ΄ 23-δ΄ 1 ) 

γενεαλογα το ησο Χριστο

23 Κα ατς ν ησος σε τν τρικοντα ρχμενος, ν, ς νομζετο, υἱὸς ωσφ, το λ,
24 το Ματθν, το Λευ, το Μελχ, το ωανν, το ωσφ,
25 το Ματταθου, το μς, το Ναομ, το σλμ, το Ναγγα,
26 το Μαθ, το Ματταθου, το Σεμε, το ωσχ, το ωδ,
27 το ωαννν, το ησ, το Ζοροββελ, το Σαλαθιλ, το Νηρ,
28 το Μελχ, το δδ, το Κωσμ, το λμωδμ, το ρ,
29 το ωσ, το λιζερ, το ωρεμ, το Ματθτ, το Λευ,
30 το Συμεν, το οδα, το ωσφ, το ων, το λιακεμ,
31 το Μελε, το Μαϊνν, το Ματταθ, το Νθαν, το Δαυίδ,
32 το εσσα, το βδ, το Βοζ, το Σαλμν, το Ναασσν,
33 το μιναδβ, το ρμ, το ωρμ, το σρμ, το Φαρς, το οδα,
34 το ακβ, το σακ, το βραμ, το Θρα, το Ναχρ,
35 το Σεροχ, το αγα, το Φλεκ, το βερ, το Σαλ,
36 το Καϊνν, το ρφαξδ, το Σμ, το Νε, το Λμεχ,
37 το Μαθουσλα, το νχ, το Ἰάρεδ, το Μαλελελ, το Καϊνν,38 το νς, το Σθ, το δμ, το Θεο.
πειρασμς το ησο Χριστο

1 Ἰησοῦς δ πλρης Πνεματος γου πστρεψεν π το ορδνου, κα γετο ν τ Πνεματι ες τν ρημον.

 ΕΡΜΗΝΕΙΑ 
Ἡ γενεαλογία τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ

23 Ὁ Ἰησοῦς, ὅταν ἄρχισε τὸ ἔργον του, ἦτο περίπου τριάντα ἐτῶν.
24 Ἦτο υἱός, ὡς ἐνομίζετο, τοῦ Ἰωσήφ, υἱοῦ τοῦ Ἠλί, υἱοῦ τοῦ Ματθάτ, υἱοῦ τοῦ Λευΐ, υἱοῦ τοῦ Μελχί, υἱοῦ τοῦ Ἰαννά, υἱοῦ τοῦ Ἰωσήφ,
25 υἱοῦ τοῦ Ματταθίου, υἱοῦ τοῦ Ἀμώς, υἱοῦ τοῦ Ναούμ, υἱοῦ τοῦ Ἐσλί, υἱοῦ τοῦ Ναγγαί,
26 υἱοῦ τοῦ Μαάθ, υἱοῦ τοῦ Ματταθίου, υἱοῦ τοῦ Σεμεΐ, υἱοῦ τοῦ Ἰωσήχ, υἱοῦ τοῦ Ἰωδά,
27 υἱοῦ τοῦ Ἰωαννάν, υἱοῦ τοῦ Ρησά, υἱοῦ τοῦ Ζοροβάβελ, υἱοῦ τοῦ Σαλαθιήλ, υἱοῦ τοῦ Νηρί,
28 υἱοῦ τοῦ Μελχί, υἱοῦ τοῦ Ἀδδί, υἱοῦ τοῦ Κωσάμ, υἱοῦ τοῦ Ἐλμωδάμ, υἱοῦ τοῦ Ἥρ,
29 υἱοῦ τοῦ Ἰωσή, υἱοῦ τοῦ Ἐλιέζερ, υἱοῦ τοῦ Ἰωρείμ, υἱοῦ τοῦ Ματθάτ, υἱοῦ τοῦ Λευί,
30 υἱοῦ τοῦ Συμεών, υἱοῦ τοῦ Ἰούδα, υἱοῦ τοῦ Ἰωσήφ, υἱοῦ τοῦ Ἰωνάν, υἱοῦ τοῦ Ἐλιακείμ,
31 υἱοῦ τοῦ Μελέα, υἱοῦ τοῦ Μαϊνάν, υἱοῦ τοῦ Ματταθά,  υἱοῦ τοῦ Ναθάν, υἱοῦ τοῦ Δαυΐδ,
32 υἱοῦ τοῦ Ἰεσσαί, υἱοῦ τοῦ Ὠβήδ, υἱοῦ τοῦ Βοόζ, υἱοῦ τοῦ Σαλμών, υἱοῦ τοῦ Ναασών,
33 υἱοῦ τοῦ Ἀμιναδάβ, υἱοῦ τοῦ Ἀράμ, υἱοῦ τοῦ Ἐσρώμ, υἱοῦ τοῦ Φαρές, υἱοῦ τοῦ Ἰούδα,
34 υἱοῦ τοῦ Ἰακώβ, υἱοῦ τοῦ Ἰσαάκ, υἱοῦ τοῦ Ἀβραάμ, υἱοῦ τοῦ Θάρα, υἱοῦ τοῦ Ναχώρ,
35 υἱοῦ τοῦ Σερούχ, υἱοῦ τοῦ Ῥαγαῦ, υἱοῦ τοῦ Φαλέκ, υἱοῦ τοῦ Ἔβερ, υἱοῦ τοῦ Σαλά,
36 υἱοῦ τοῦ Καϊνάν, υἱοῦ τοῦ Ἀφραξάδ, υἱοῦ τοῦ Σήμ, υἱοῦ τοῦ Νῶε, υἱοῦ τοῦ Λάμεχ,
37 υἱοῦ τοῦ Μαθουσάλα, υἱοῦ τοῦ Ἐνώχ, υἱοῦ τοῦ Ἰαρέδ, υἱοῦ τοῦ Μαλελεήλ, υἱοῦ τοῦ Καϊνάν,38 υἱοῦ τοῦ Ἐνώς, υἱοῦ τοῦ Σήθ, υἱοῦ τοῦ Ἀδάμ, υἱοῦ τοῦ Θεοῦ.
Ὁ πειρασμὸς τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ

1 Ὁ Ἰησοῦς, γεμᾶτος Πνεῦμα Ἅγιον, ἐπέστρεψε ἀπὸ τὸν Ἰορδάνην καὶ ἐφέρετο ἀπὸ τὸ Πνεῦμα εἰς τὴν ἔρημον.



ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής