Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Ἁγιογραφικό Ἀνάγνωσμα Κυριακῆς 9 Ὀκτωβρίου


Ἀπόστολος: (Β΄Κορ. ς΄1- 10 )
Β Κορ. 6,1          Συνεργοῦντες δὲ καὶ παρακαλοῦμεν μὴ εἰς κενὸν τὴν χάριν τοῦ Θεοῦ δέξασθαι ὑμᾶς
Β Κορ. 6,1                 Συνεργαζόμενοι δε με τον Θεόν δια να συμφιλιωθή με αυτόν ο κόσμος, σας παρακαλούμεν να προσέξετε, μήπως ματαίως και ανωφελώς δεχθήτε την χάριν του Θεού.
Β Κορ. 6,2          λέγει γάρ· καιρῷ δεκτῷ ἐπήκουσά σου καὶ ἐν ἡμέρᾳ σωτηρίας ἐβοήθησά σοι· ἰδοὺ νῦν καιρὸς εὐπρόσδεκτος, ἰδοὺ νῦν ἡμέρα σωτηρίας-
Β Κορ. 6,2                Αι ευκαιρίαι της σωτηρίας παρέρχονται. Διότι η Γραφή λέγει· “εις κατάλληλον και ευπρόσδεκτον καιρόν σε ήκουσα και σε εδέχθην και εις περίοδον, που προσφέρεται προς σωτηρίαν, σε εβοήθησα”. Ιδού τώρα είναι ο κατάλληλος και ευπρόσδεκτος καιρός, ιδού τώρα είναι η ημέρα της σωτηρίας.
Β Κορ. 6,3          μηδεμίαν ἐν μηδενὶ διδόντες προσκοπήν, ἵνα μὴ μωμηθῇ ἡ διακονία,
Β Κορ. 6,3                Τωρα και ημείς ως πρεσβευταί του Θεού μεσιτεύομεν και παρακαλούμεν να δεχθήτε την σωτηρίας, χωρίς να δίδωμεν εις κανένα ουδεμίαν αφορμήν προσκόμματος, δια να μη γίνη κατά κανένα τρόπον θέμα μομφής και εμπαιγμού η διακονία, που μας ανέθεσεν ο Κυριος.
Β Κορ. 6,4          ἀλλ᾿ ἐν παντὶ συνιστῶντες ἑαυτοὺς ὡς Θεοῦ διάκονοι, ἐν ὑπομονῇ πολλῇ, ἐν θλίψεσιν, ἐν ἀνάγκαις, ἐν στενοχωρίαις,
Β Κορ. 6,4                Αλλά τουναντίον εις κάθε περίστασιν και με κάθε έργον συσταίνομεν και προβάλλομεν τους εαυτούς μας σαν γνησίους υπηρέτας του Θεού με πολλήν υπομονήν, με θλίψεις, με ανάγκας, με στενοχωρίας,
Β Κορ. 6,5          ἐν πληγαῖς, ἐν φυλακαῖς, ἐν ἀκαταστασίαις, ἐν κόποις, ἐν ἀγρυπνίαις, ἐν νηστείαις,
Β Κορ. 6,5                με δαρμούς, με φυλακίσεις, με συνεχείς μετακινήσεις-είτε ένεκα των διωγμών είτε ένεκα των αναγκών του έργου μας-με κόπους, με αγρυπνίας, με νηστείας,
Β Κορ. 6,6          ἐν ἁγνότητι, ἐν γνώσει, ἐν μακροθυμίᾳ, ἐν χρηστότητι, ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ, ἐν ἀγάπῃ ἀνυποκρίτῳ,
Β Κορ. 6,6                με αγνότητα από κάθε μολυσμόν, με την άδολον γνώσιν της αληθείας, με την μακροθυμίαν, με ημερότητα και καλωσύνην, με τας δωρεάς του Αγίου Πνεύματος, με αγάπην ειλικρινή και άδολον,
Β Κορ. 6,7          ἐν λόγῳ ἀληθείας, ἐν δυνάμει Θεοῦ, διὰ τῶν ὅπλων τῆς δικαιοσύνης τῶν δεξιῶν καὶ ἀριστερῶν,
Β Κορ. 6,7                με το κήρυγμα, δια του οποίου εξαγγέλεται η αλήθεια, με την δύναμιν του Θεού, με τα όπλα της δικαιοσύνης τα δεξιά, σαν εκείνα που κρατούν οι επιτιθέμενοι κατά την μάχην, και με τα όπλα τα αριστερά, σαν εκείνα που κρατούν οι αμυνόμενοι με το αριστερόν των χέρι, όπως είναι η ασπίδα.
Β Κορ. 6,8          διὰ δόξης καὶ ἀτιμίας, διὰ δυσφημίας καὶ εὐφημίας, ὡς πλάνοι καὶ ἀληθεῖς,
Β Κορ. 6,8                Μαρτυρούμεν και βεβαιώνομεν επάνω εις τα πράγματα ποίοι είμεθα με την δόξαν, την οποίαν ο Θεός και οι πιστοί άνθρωποι μας αποδίδουν, αλλά και με την περιφρόνησιν εκ μέρους των απίστων, με την δυσφήμησιν εκ μέρους των διαβολέων, με τον έπαινον και την καλήν φήμην εκ μέρους των πιστών, με την κατηγορίαν εκ μέρους των απίστων ότι είμεθα απατεώνες και με την ομολογίαν εκ μέρους των πιστών ότι είμεθα ειλικρινείς.
Β Κορ. 6,9          ὡς ἀγνοούμενοι καὶ ἐπιγινωσκόμενοι, ὡς ἀποθνήσκοντες καὶ ἰδοὺ ζῶμεν, ὡς παιδευόμενοι καὶ μὴ θανατούμενοι,
Β Κορ. 6,9                Εργάται του Ευαγγελίου ημείς ζώμεν εν μέσω του κόσμου ως άγνωστοι δια την ασημότητα ημών, αλλά και ως πολύ καλά γνωστοί από τους πιστούς δια το έργον μας, ως κινδυνεύοντες κάθε ημέραν να αποθάνωμε, αλλ' ιδού ότι ζώμεν, ως βασανιζόμενοι και τιμωρούμενοι, αλλά και μη θανατούμενοι έως τώρα,
Β Κορ. 6,10        ὡς λυπούμενοι ἀεὶ δὲ χαίροντες, ὡς πτωχοὶ πολλοὺς δὲ πλουτίζοντες, ὡς μηδὲν ἔχοντες καὶ πάντα κατέχοντες.
Β Κορ. 6,10              ως άνθρωποι, που είμεθα συνεχώς βυθισμένοι εις την λύπην, ημείς οι οποίοι εν τούτοις εις την πραγματικότητα πάντοτε χαίρομεν, ως πτωχοί οι οποίοι κάμνομεν πολλούς άλλους πλουσίους, ως άνθρωποι ποι δεν έχομεν τίποτε και όμως κατέχομεν τα πάντα.

Εὐαγγέλιο: ( Λουκ. ζ΄11- 16 )
Λουκ. 7,11         Καὶ ἐγένετο ἐν τῷ ἑξῆς ἐπορεύετο εἰς πόλιν καλουμένην Ναΐν· καὶ συνεπορεύοντο αὐτῷ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ ἱκανοὶ καὶ ὄχλος πολύς.
Λουκ. 7,11                 Επειτα από αυτά, επήγαινε ο Ιησούς προς την πόλιν Ναΐν. Και μαζή του επήγαιναν αρκετοί μαθηταί του και λαός πολύς.
Λουκ. 7,12         ὡς δὲ ἤγγισε τῇ πύλῃ τῆς πόλεως, καὶ ἰδοὺ ἐξεκομίζετο τεθνηκὼς υἱὸς μονογενὴς τῇ μητρὶ αὐτοῦ, καὶ αὕτη ἦν χήρα, καὶ ὄχλος τῆς πόλεως ἱκανὸς ἦν σὺν αὐτῇ.
Λουκ. 7,12                 Μολις δε επλησίασε εις την πύλην της πόλεως και ιδού εγίνετο η εκφορά ενός νεκρού, ο οποίος ήτο μονογενής υιός εις μητέρα χήραν και αποστράτευτον και πολύς λαός με πολλήν συμπάθειαν προς αυτήν παρακολουθούσε μαζή της την κηδείαν.
Λουκ. 7,13         καὶ ἰδὼν αὐτὴν ὁ Κύριος ἐσπλαγχνίσθη ἐπ᾿ αὐτῇ καὶ εἶπεν αὐτῇ· μὴ κλαῖε·
Λουκ. 7,13                 Και όταν την είδε ο Κυριος, την ευσπλαγχνίσθη και της είπε· “μη κλαίεις”.
Λουκ. 7,14         καὶ προσελθὼν ἥψατο τῆς σοροῦ, οἱ δὲ βαστάζοντες ἔστησαν, καὶ εἶπε· νεανίσκε, σοὶ λέγω, ἐγέρθητι.
Λουκ. 7,14                 Και αφού επλησίασε, ήγγισε το φέρετρον, ενώ εκείνοι που το εκρατούσαν εσταμάτησαν, και είπε· “νεανίσκε, εις σε λέγω· Σηκω”.
Λουκ. 7,15         καὶ ἀνεκάθισεν ὁ νεκρὸς καὶ ἤρξατο λαλεῖν, καὶ ἔδωκεν αὐτὸν τῇ μητρὶ αὐτοῦ.
Λουκ. 7,15                 Και αμέσως εσηκώθη και εκάθισε ο νεκρός και ήρχισε να ομιλή. Ο δε Ιησούς έδωκε αυτόν εις την μητέρα του.
Λουκ. 7,16         ἔλαβε δὲ φόβος πάντας καὶ ἐδόξαζον τὸν Θεόν, λέγοντες ὅτι προφήτης μέγας ἐγήγερται ἐν ἡμῖν, καὶ ὅτι ἐπεσκέψατο ὁ Θεὸς τὸν λαὸν αὐτοῦ.
Λουκ. 7,16                 Και κατέλαβε φόβος όλους και εδόξαζαν τον Θεόν λέγοντες ότι “προφήτης μέγας παρουσιάσθη μεταξύ μας και ότι ο πανάγαθος Θεός επεσκέφθηκε τον λαόν του”.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα Κυριακῆς ΙΣΤ’: Ἑρμηνεία εἰς τήν Β’ πρός Κορινθίους ἐπιστολή τοῦ Παύλου τῆς ΙΣΤ’ Κυριακῆς (Ἀρχιεπίσκοπος Ἀστραχάν καί Σταυρουπόλεως Νικηφόρος Θεοτόκης)


(Β’ Κορ. 6, 1-10)
  • Ποιες είναι οι αιτίες που οι άνθρωποι πίστευουν στο Θεό;
  • Με ποιο τρόπο οι απόστολοι βοηθούσαν τους πιστεύσαντες;
  • Ο Θεός εξαποστέλλει την χάριν Του σε όλους τους ανθρώπους ή μόνο σε όσους πρόκειται να καρποφορήσει αυτή;
  • Μπορεί η χάρις του Θεού να καταλήγει κενή σε κάποιους ανθρώπους;
  • Με ποιο τρόπο μπορούμε να διδάσκουμε τους αδελφούς μας;
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

Ἅγιος Παΐσιος Ἁγιορείτης: «Παλάβωσε ὁ κόσμος ...Ἔχουν διαλυθῆ ὅλα, οἰκογένεια, παιδεία, ὑπηρεσίες...»


– Τί είναι αυτό που ακούγεται; – Αεροπλάνο, Γέροντα! 
– Κλείσε το παράθυρο, μην μπή μέσα! Έτσι που παλάβωσε ο κόσμος, και αυτό σιγά-σιγά μπορεί να γίνη!... Έχουν διαλυθή όλα, οικογένεια, παιδεία, υπηρεσίες... Ά, δεν τους καίγεται καρφί! Τίποτε δεν έχουν μέσα τους...
– Γέροντα, ποιός φταίει που φθάσαμε σ᾿ αυτήν την κατάσταση; 
– Μιλάω γενικά· θέλω να πώ, μέχρι που έχει φθάσει η αδιαφορία! Πήγαινε σεμια σχολή και θα δής· αν λ.χ. χτυπούν τα παράθυρα από τον αέρα, ζήτημα να βρεθήένα παιδί να τα κλείση, για να μη σπάσουν. 
Άλλα θα χαζεύουν, άλλα θα κοιτάζουνπώς χτυπούν, άλλα θα περνούν από ᾿κεί σαν να μη συμβαίνη τίποτε. Αδιαφορία! Μου έλεγε ένας αξιωματικός που ήταν υπεύθυνος στις αποθήκες: «Τρομάζω να βρώ ένανστρατιώτη σωστό, να τον βάλω φρουρό στην αποθήκη πετρελαίων, για να μη βάλουνοι άλλοι καμμιά φωτιά ή ο ίδιος μην πετάξη κανένα τσιγάρο απρόσεκτα».
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

Ἡ παραμόρφωση πού δέν ἔγινε!


Ένα συγκλονιστικό θαύμα του οσίου Γέροντος Φιλοθέου Ζερβάκου

Τον Φεβρουάριο του 1994 ο κ. Γεώργιος Καποδίστριας από το Δομένικο της Ελασσόνος έπασχε από καρκίνο δέρματος παρειάς παραμελημένο με διήθηση παρωτίδας και καταστροφή του αριστερού προσωπικού νεύρου. Η διάγνωση έγινε στην Ω.Ρ.Λ. κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Λαρίσης.
Έπρεπε να γίνει χειρουργική επέμβαση αμέσως. Όμως η μεγάλη αυτή επέμβαση θα είχε ως συνέπεια την παραμόρφωση του προσώπου του λόγω καταστροφής του προσωπικού νεύρου.
Παρ’ όλα αυτά ο ασθενής παρέμεινε στην κλινική και προγραμματίσθηκε η ημέρα της επεμβάσεως. Την ημέρα εκείνη λίγες ώρες πριν από το χειρουργείο κάλεσε την σύζυγό του και της λέει: επειδή το περιστατικό του συζύγου σας είναι σοβαρό, γι’ αυτό σας συνιστώ να πάτε σε Νοσοκομείο των Αθηνών.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

Ὁ οἰκουμενισμὸς – τά ἀκάθαρτα Πνεύματα καὶ ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης


Αποτέλεσμα εικόνας για αναστάσιος γκοτσόπουλος
Πρωτοπρεσβύτερος
Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος
Ἐφημέριος . Ν. γ. Νικολάου Πατρν
τηλ. 6945-377621,  agotsopo@gmail.com

                              Πάτρα  28.9.2016
Ἁπλοϊκὸς ἀλλὰ καίριος προβληματισμός:
 οἰκουμενισμὸς    τά  ἀκάθαρτα  Πνεύματα    
καὶ    Σύνοδος τῆς Κρήτης 

Μία Σύνοδος, ἀκόμα καὶ ἂν συνεκλήθη ὡς Ἁγία καὶ Μεγάλη καὶ Οἰκουμενικὴ καὶ ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὸν ἀριθμὸ τῶν συμμετεχόντων ἐπισκόπων ἀξιολογεῖται τελεσίδικα ἀπό τήν Ἐκκλησία ὡς Σῶμα Χριστοῦ κυρίως σέ ἀναφορά
μέ τίς ἀποφάσεις της. Τὸ ἴδιο δὲν μπορεῖ παρὰ νὰ ἰσχύσει καὶ γιὰ τὴν ὡς «Ἁγία καὶ Μεγάλη» καὶ Πανορθόδοξο συγκληθεῖσα Σύνοδο τῆς Κρήτης.
Ἀσφαλῶς, δέν εἴμαστε ἐμεῖς ἁρμόδιοι, οὔτε εἶναι τοῦ παρόντος ἡ ἀξιολόγηση τῆς Συνόδου.  Θέτουμε ὅμως ἕναν ἁπλοϊκὸ ἀλλὰ καίριο προβληματισμό:
Γιά πρώτη φορά σέ ἐπίσημο συνοδικό κείμενο τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἀποτιμᾶται θετικά ἡ Οἰκουμενική Κίνηση, καὶ ἡ Σύνοδος ἐπιχαίρει καὶ ἐγκρίνει τὴ συμμετοχὴ τῶν Ὀρθοδόξων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν σὲ αὐτή!  Μὲ ἰδιαίτερα  θετικὰ λόγια ἡ Σύνοδος ἀναφέρεται στὸν ἐπίσημο φορέα τοῦ οἰκουμενισμοῦ, τό Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν (ΠΣΕ) [βλ. κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸ χριστιανικὸ κόσμο», κυρίως τίς  §§16-21]!
Ὅμως:
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

Ὁ Ἀββᾶς Κασσιανός ταξιδεύει στήν ἔρημο τῆς Αἰγύπτου καί συνομιλεῖ μέ τούς πατέρες τῆς ἐρήμου. Ρωτᾶ τόν ἀββᾶ Σέρηνο γιά τήν πτώση τοῦ διαβόλου


Ο πατήρ Γερμανός διατυπώνει την έκπληξή του πάνω στη θέση του Αββά, ότι δηλαδή η πτώση του διαβόλου είχε την αρχή της, τότε πού ο Εωσφόρος θέλησε να πάρει τη θέση του Θεού.
ΠΑΤΗΡ ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Ως τώρα νομίζαμε ότι η αιτία καί η αρχή της πτώσεως του διαβόλου, η οποία τον έκανε να ξεπέσει από την τάξη των Αγγέλων, ήταν ο φθόνος καί η ζηλότυπη δολιότητά του. Αυτά ήταν πού τον οδήγησαν να αποπλανήσει τον Αδάμ καί την Εύα.
Για τό πώς άρχισε η πτώση του διαβόλου.
ΑΒΒΑΣ ΣΕΡΗΝΟΣ: Όχι, η πηγή της πανουργίας καί της πτώσεως του διαβόλου δεν βρίσκεται εδώ. Όπως τό βλέπουμε καθαρά μέσα στο βιβλίο της Γένεσης, ήδη πριν ο διάβολος εξαπατήσει τούς Πρωτόπλαστους, η Αγία Γραφή τον στιγματίζει καί τον ονομάζει «οφι»: «Αλλά τό φίδι ήταν τό πιο φρόνιμο» λέει, ή όπως λέει τό Εβραϊκό κείμενο, «απ’ όλα τα ζώα τού αγρού πού είχε δημιουργήσει ο Κύριος ο Θεός, το φίδι ήταν τό πιο πανούργο» (Γεν. 3,1).
Βλέπετε λοιπόν ότι πριν ακόμη εξαπατήσει τον πρώτο άνθρωπο, αυτός είχε ήδη απομακρυνθεί απ’ την Αγγελική αγιότητα.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

«Ὀφειλομένη ἀπάντηση στήν ὁμάδα τῆς δῆθεν ἐκπαιδευτικῆς μεταρρύθμισης»


ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΗΝΑ

Ὅταν ἕνας ἄνθρωπος γνωρίζει νά ψέλνει, δέν μπορεῖ κάτι τό ἐλάχιστο νά μήν τόν ἔχει ἀγγίξει ἀπό τοῦ Χριστοῦ τήν πίστη την ἁγία. Βεβαίως καί μιλᾶμε γιά τόν κ. Φίλη, τόν Ὑπουργό τῆς Παιδείας. Μέσα λοιπόν ἀπό τά τροπάρια πού διάβασε τοῦ ὑπενθυμίζουμε τά ἑξῆς μεταξύ ἄλλων μηνύματα πού ἀποτελοῦν καί τήν ὀφειλομένη ἀπάντηση πού λέει ὁ τίτλος.
α) «Αἱ ἐντολαί τοῦ Θεοῦ εἶναι τιμιώτερες ἀπ’ὅλους τούς θησαυρούς τοῦ κόσμου καί ὅστις φυλάσσει αὐτάς, ἐντός αὐτοῦ εὑρίσκει τόν Θεόν». (Ὁσίου Ἰσαάκ τοῦ Σύρου)
β) «Ὅπου ἐκλείπουσι τά κακά ἤθη, εὑρίσκονται τά χρηστά (τά καλά). Ἐκεῖ κατοικεῖ ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιο Πνεῦμα». (Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κλίμακος)
γ) «Ἡ Ἁγία Γραφή εἶναι ὡσάν κοινόν ἰατρεῖον. Ἕκαστος δύναται νά εὑρίσκει καί νά ἐκλέγει ἀπό αὐτήν τά φάρμακα ἀνάλογα πρός τό πάθος». (Μέγας Βασίλειος)
δ) Ὁ σατανάς μεταμορφώνεται καί σέ ἄγγελο φωτός. (Κορ.Β΄,κεφ.ια΄,στ.14)
Ἡ ἐν λόγῳ σοῦπερ μοντέρνα καί χωρίς ἀγκυλώσεις ὁμάδα τοῦ νέου προγράμματος τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν ἔχει ἄραγε φόβο τοῦ μοναδικοῦ ἀληθινοῦ Τριαδικοῦ προσωπικοῦ Θεοῦ τῶν ἑκατομμυρίων χιλιάδων ἁγίων Χριστιανῶν μαρτύρων;
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

Ἐπίκειται ἀπαγόρευση τῶν ἀμβλώσεων στήν Πολωνία


Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΟΛΩΝΙΑ ΑΜΒΛΩΣΕΙΣ

ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΜΒΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ
Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
Πάμπολλα μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι το Πολωνικό Κοινοβούλιο προωθεί νομοσχέδιο για την πλήρη απαγόρευση των αμβλώσεων. Το εγκληματικό νομοθέτημα που επέτρεπε την άμβλωση μέχρι τον 3ο μήνα της κύησης λαμβάνει τέλος. Μια χώρα της κεντρικής Ευρώπης που εντάχθηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση την 1η Μαΐου 2004, αντιτάσσει φωνή ήθους στο θέμα των αμβλώσεων.
Ας το δουν οι, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, ιδιαιτέρως αυτοί που πρωτοστάτησαν για το νομοθέτημα υπέρ της άμβλωσης. Τα περί ευρωφοβίας και τα απαράδεκτα επιχειρήματα ‘’μα το είπαν στην Ευρώπη’’, ‘’μπορούμε εμείς να αντιταχθούμε;’’, αποδεικνύονται συμπλεγματικά ευρωϊδεολογήματα. Ιδού που μια χώρα της κεντρικής Ευρώπης, κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αντιτάσσει φωνή ήθους. Δυστυχώς όμως δεν είναι λίγα τα δημοσιεύματα που χαρακτηρίζουν τη στάση τούτη του Πολωνικού κοινοβουλίου ως συντηρητική.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

8 Οκτωβρίου Συναξαριστής. Ὁσία Πελαγία, Ἁγία Πελαγία ἡ Παρθένος, Ἁγία Ταϊσία, Ἅγιος Ἰγνάτιος, Ὁ Ἅγιος Δοσίθεος.

Ἡ Ὁσία Πελαγία


Ζοῦσε στὴν Ἀντιόχεια καὶ ἀνῆκε στὴν τάξη τῶν ἐλαφρῶν γυναικών. Ἦταν πόρνη. Ἡ ζωή της ἦταν βουτηγμένη μέσα στὸν οἶστρο τῶν ἁμαρτωλῶν ἡδονῶν. Ἡ ἀκολασία εἶχε πωρώσει τόσο τὴν συνείδησή της, ὥστε καμιὰ ἔννοια μετανοίας νὰ μὴ μπορεῖ νὰ εἰσχωρήσει στὴν ψυχή της.
Ἑπομένως, θὰ μποροῦσε νὰ πεῖ κανείς, ἦταν καταδικασμένη ἀπὸ τὴν ἐπίγεια ζωή της στὸ πῦρ τῆς κολάσεως. Ὅμως ὄχι! Ὁ πολυεύσπλαχνος Κύριός μας διαβεβαίωσε ὅτι «αἱ τελώναι καὶ αἱ πόρνοι προάγουσιν ὑμᾶς εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ».
Δηλαδή, οἱ τελῶνες καὶ οἱ πόρνες, ποὺ στὴν ἀρχὴ ἔδειξαν ἀπείθεια στὸ Νόμο τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ κατόπιν εἰλικρινὰ μετάνιωσαν, προλαμβάνουν στὴ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἐσᾶς, ποὺ μόνο μὲ τὰ λόγια δείξατε ὑπακοὴ στὸν Θεό, στὴν πράξη ὅμως ὑπήρξατε ἀπειθεῖς καὶ ἄπιστοι.
Πράγματι ἡ Πελαγία τυχαῖα σὲ κάποια σύναξη χριστιανῶν ἄκουσε θερμὸ κήρυγμα περὶ ἁγνότητας, τοῦ ἐπισκόπου Νόννου. Τὰ λόγια του ἤλεγξαν καὶ συγκλόνισαν τὴν ψυχή της. Μὲ τὴν χάρη τοῦ Θεοῦ, ἀπαρνήθηκε τὴν ἄσωτη ζωή της, πούλησε τὰ διάφορα κοσμήματά της καὶ τὰ χρήματα τὰ διαμοίρασε στοὺς φτωχούς.

http://hristospanagia3.blogspot.gr/

Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 8 Ὀκτωβρίου


   Ὀρθόδοξη ἐκκλησιαστική θεραπευτική
   Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων τῆς Ὀρθοδοξίας

  πού ἑορτάζουν σήμερα 8 Ὀκτωβρίου ἐδῶ

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής