Κυριακή 16 Αυγούστου 2015

Ὀρθόδοξοι Πνευματικοί Λόγοι: "Ἡ θεραπευτική ἀγωγή εἶναι μία."

  
   "Ἡ θεραπευτική ἀγωγή εἶναι μία. Δέν ὑπάρχουν πολλές θεραπεῖες γιά τόν νοῦ. Μία εἶναι: αὐτή τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας... 
     Οἱ λεγόμενοι ψυχίατροι καί ψυχοθεραπευτές-ψυχολόγοι δέν γνωρίζουν κἄν τί εἶναι ἡ ψυχή... Μόνον ἡ Ἐκκλησία ξέρει. Μόνον οἱ Ἅγιοι Πατέρες γνωρίζουν τί εἶναι ἡ ψυχή, ὅσο βέβαια τούς ἔχει δοθεῖ ἀπό τόν Πάνσοφο Θεό νά γνωρίζουν".
Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης 
Συνεχίζεται...
Ἀπό τό βιβλίο: "Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ - Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ", Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου, σελ. 30-31   http://hristospanagiapsavvas.blogspot.gr/
www.hristospanagia.gr


Εὐχαριστοῦμε θερμά τόν  π. Σάββα Ἁγιορείτη γιά τήν ἄδεια δημοσίευσης ἀποσπασμάτων ἀπό τά βιβλία πού ἐκδίδει.

Γέροντας Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής: «Ὁ νοῦς βλέπει τό σκότος τῆς ψυχῆς»

98b0d5899b170cd2bfd8f4e8ee6be365_L

Ο Γέρων Ιωσήφ είδε όλο το βάθος του παλαιού ανθρώπου και με πολύ κόπο και προσευχή καθάρισε τον εαυτόν του και όλη η ζωή του είναι ένα παράδειγμα μιμήσεως, για κάθε άνθρωπο που αγωνίζεται για τη σωτηρία της ψυχής του.

Παραπονείται μάλιστα, ότι δεν φροντίζουμε για το εσωτερικό της ψυχής και γράφει:

«Η σημερινή κατάστασις των πολλών περιωρίσθη εις ένα τύπον εξωτερικόν. Πέραν τούτου δεν υπάρχει φροντίδα και μέριμνα διά το εσωτερικόν της ψυχής, όπου συνίσταται το παν· όπου ενώνεται ο υλικός με τον άυλον, ο άνθρωπος με τον Θεόν, κατά το εγχωρούν εις την χωματώδη μας φύσιν. Τούτο είναι το πολύ ωραίον και το πάνυ καλόν. Άλλα πάντες το αποφεύγομεν. Πάντες τα νώτα στρέφομεν. Καθότι απαιτείται αγών».

Εις τον αγώνα αυτόν του ανθρώπου, για να υπάρξουν τα ανάλογα αποτελέσματα, πρέπει να συνεργήσει η χάρις του Θεού και η προαίρεση του ανθρώπου: «θα λυώση ως κηρός ο παλαιός άνθρωπος.

Μακάριοι οἱ ἀκούοντες τόν Λόγον τοῦ Θεοῦ. Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 15-08-2013(Κήρυγμα στήν Ἀγρυπνία στον Ἱ. Ν. Ἁγ. Ἀναργύρων Πενταπλάτανου Γιαννιτσῶν)
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΓΙΟΛΟΓΙΟ 16 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Παραινέσεις καί ἀποφθεγματικοί λόγοι τοῦ γέροντος Ἰερωνύμου τῆς Αἴγινας


Συναναστροφές

Το Πνεύμα δεν αγαπά Ούτε πολλές συναναστροφές, Ούτε φιλίες! Όλα αυτά να τα αποφεύγεις.
Θέλεις να αγαπάς πολύ τους ανθρώπους; Αγάπησε πολύ τον Χριστό μας και θα δεις πόσο θα αγαπάς και τους ανθρώπους και ας μη τους βλέπεις.
Πάντοτε και τον κάθε άνθρωπον, ολίγον σε απόστασιν να κρατάς. Ήλθε; Καλώς ήλθε! Δεν ήλθε; Καλώς δεν ήλθε. Δηλ. να είσαι απαθής.
Σε κανέναν μη λες το μυστικό σου ή τι κάνεις. Με δύο τρία λόγια, Όταν σε ρωτούν, να κόβεις, να τελειώνεις.
Μη δένεις τον νου σου με άνθρωπο. Μη λέγεις τους λογισμούς σου και το μυστικό σου εις κανένα! Οι άνθρωποι μεταβολή παίρνουν.
Το μυστικό σου σε κανέναν! Διότι οι άνθρωποι μεταβάλλονται.

Πῶς ἔσωσε τόν Γέροντά του, ὁ γνωστός Ἁγιορείτης Χατζηγιώργης μέ τήν προσευχή του

345244-Optimized-xatzigeor

Ο Χατζηγιώργης επαρουσίαζε ως δόκιμος ποικίλα χαρίσματα. Η Χάρις του Θεού τον είχε επισκεφθεί εις πρώϊμον ηλικίαν. Κάποτε, ενώ προσηύχοντο όλοι εις την καλύβην των, ποιούντες τον «κανόνα» των, ξημερώματα, εν καιρώ χειμώνος, ήκουσεν την φωνήν του Γέροντός του να λέγει:

«Καλογέρια μου σώστε με». Έτρεξε και το είπε εις τον μεγαλύτερον παραδελφόν του, αλλά εκείνος, δυστυχώς, τον εμάλλωσε:

-Άντε πήγαινε, πλανεμένε, κάνε τον κανόνα σου. Και μη δίνεις σημασία…

Αἱρετική διδασκαλία περί τῆς Θείας Χάριτος σέ Ὀρθόδοξους διαδικτυακούς ἰστότοπους





ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ
  (Διδάσκεται η αιρετική θέση ότι ο ανθρώπινος νους είναι ανώτερος της Θείας Χάριτος)

  Του   Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

  Για πρώτη φορά μετά από αιώνες, από τον καρό του αιρετικού αντιησυχαστή και αντιπαλαμίτη  Βαρλαάμ του Καλαβρού, τον οποίο ο «πνευματορρήτωρ θείος Γρηγόριος ο Παλαμάς, άφρονα και άνουν απέδειξε», παρουσιάζεται αιρετική θέση περί της Θείας Χάριτος. 

Όπως τότε με μειωτική και βλάσφημη θέση, ο Βαρλαάμ θεώρησε την Θεία Χάριν κτιστή, έτσι και στις μέρες μας σε Ορθόδοξους διαδικτυακούς ιστότοπους διακηρύσσεται με μειωτικό και βλάσφημο χαρακτηρισμό ως κατώτερη η Θεία Χάρις από τον ανθρώπινο  νου. 

Δυστυχώς σε Ορθόδοξους διαδικτυακούς ιστότοπους, προβάλλεται η αιρετική καινοτομία ότι  «ο νους του ανθρώπου που είναι πρόσωπον και το καθ’ εικόνα και ομοίωσιν, είναι υπεράνω της Χάριτος».  

Ἡ Κοίμηση τῆς Θεοτόκου_Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ_mp3

 ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ (1:04:17)
Π. Σάββας 2012-08-11_Ἡ Κοίμηση τῆς Θεοτόκου_Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ_mp3 

Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 11-08-2012 (Σύναξη στό Ἱ.Ν. Ἄγ.Κων/νου καί Ἑλένης Ἱπποδρομίου).
 Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία  πατῆστε ἐδῶ  (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία) 

Τά Χαριτόβρυτα λείψανα τῶν Ἁγίων

Φωτο:agrinionews.gr

Αν κανείς βρεθεί στο Άγιον Όρος ή σε κάποιο παλιό Βυζαντινό μοναστήρι, θα δει ότι το καθολικό (η κεντρική εκκλησία) του μοναστηριού είναι συνήθως βαμμένη με κόκκινο χρώμα. Κι αν ρωτήσει τους μοναχούς, θα του πούν, πως το κόκκινο αυτό χρώμα συμβολίζει το αίμα του Χριστού και των μαρτύρων. Δείγμα, ότι η εκκλησία μας δεν επεκτάθηκε με τα όπλα, τη βία, τη δύναμη, αλλά με το αίμα του Χριστού και των μαρτύρων. Γι’ αυτό και οι τάφοι των πρώτων μαρτύρων, είναι τα αρχαιότερα θυσιαστήρια. Πάνω στους τάφους των μαρτύρων τελούσαν οι πρώτοι χριστιανοί τη θεία ευχαριστία. Εκεί αργότερα άρχισαν να κτίζονται οι ναοί. Και μέχρι σήμερα τα εγκαίνια ενός νέου ναού γίνονται με την τοποθέτηση λειψάνων μαρτύρων κάτω από την αγία Τράπεζα. Έτσι η ορθόδοξη πίστη μας συνδέεται στενά με τα λείψανα των αγίων.

Ἐγκύκλιος Μητροπολίτου Κονίτσης Ἀνδρέου γιά τό Δεκαπενταύγουστο

Παναγία Μολυβδοσκεπάστου


Αριθ.  Πρωτ. 34
Εν Δελβινακίω τη 3η Αυγούστου 2015
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ  181η
ΘΕΜΑ: «Μετέστης προς την ζωήν, μήτηρ υπάρχουσα της ζωής...».
Αγαπητοί μου Χριστιανοί,
-Α-
            Οι καμπάνες των Ναών μας θα διαλαλήσουν και πάλι το μεγάλο γεγονός, που σημαδεύει τον Αύγουστο, την καρδιά, δηλαδή, του καλοκαιριού : την Κοίμηση της Υπεραγίας Θεοτόκου. Θα ακουστή, για μια ακόμη φορά, το κατανυκτικό απολυτίκιο της εορτής, όπου ο ιερός υμνογράφος σημειώνει απευθυνόμενος στην Παναγία: «μετέστης προς την ζωήν μήτηρ υπάρχουσα της ζωής».
Ανεχώρησες για τον Παράδεισο, την αληθινή, δηλαδή, και πραγματική ζωή, εσύ που εκυοφόρησες την όντως ζωή, τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν, αφού Εκείνος έχει διακηρύξει ότι «εγώ ειμι ... η ζωή» (Ιωάν. ιδ  6).
-Β-

Δέν ἔχει ἀνάγκην ὁ Χριστός μας ἀπό ἡμᾶς

Δεν έχει ανάγκην ο Χριστός μας από ημάς, διότι έχει μυριάδας αγγέλους που λειτουργούν αμέμπτως, και δύναται δια του λόγου άλλας τόσας μυριάδας να παραστήση όντα αγιώτατα. Αλλά η άπειρος αγάπη Τον αναγκάζει να αδολεσχή με ημάς μη αισχυνόμενος την δυσωδίαν μας και τα έλκη μας.

Οἱ περιπέτειες ἑνός Προσκυνητοῦ-Σχόλια


ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ : «ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΥ» ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ (36 ΟΜΙΛΙΕΣ)
 http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/08/blog-post_689.html

Ἁγιογραφικό Ἀνάγνωσμα τῆς Κυριακῆς 16 Αὐγούστου

 
Ἀπόστολος (Α΄ Κορινθ. θ΄2-12)  
2 Ε λλοις οκ εμ πστολος, λλ γε μν εμι· γρ σφραγς τς μς ποστολς μες στε ν Κυρίῳ.
3 μ πολογα τος μ νακρνουσιν ατη στ.
4 Μ οκ χομεν ξουσαν φαγεν κα πιεν;
5 Μ οκ χομεν ξουσαν δελφν γυνακα περιγειν, ς κα ο λοιπο πστολοι κα ο δελφο το Κυρου κα Κηφς;
6 μνος γ κα Βαρνβας οκ χομεν ξουσαν το μ ργζεσθαι;
7 Τς στρατεεται δοις ψωνοις ποτ; Τς φυτεει μπελνα κα κ το καρπο ατο οκ σθει; τς ποιμανει πομνην κα κ το γλακτος τς πομνης οκ σθει;
8 Μ κατ νθρωπον τατα λαλ; οχ κα νμος τατα λγει;
9 ν γρ τ Μωυσως νμ γγραπται· ο φιμσεις βον λοντα. Μ τν βον μλει τ Θε;
10 δι᾿ μς πντως λγει; Δι᾿ μς γρ γρφη, τι π᾿ λπδι φελει ροτριν ροτριν, κα λον τς λπδος ατο μετχειν π᾿ λπδι.
11 Ε μες μν τ πνευματικ σπεραμεν, μγα ε μες μν τ σαρκικ θερσομεν;
12 Ε λλοι τς ξουσας μν μετχουσιν, ο μλλον μες; λλ᾿ οκ χρησμεθα τ ξουσίᾳ τατ, λλ πντα στγομεν, να μ γκοπν τινα δμεν τ εαγγελίῳ το Χριστο.
  ΕΡΜΗΝΕΙΑ
2 Ἐὰν δι’ ἄλλους δὲν εἶμαι ἀπόστολος, εἶμαι τοὐλάχιστον γιὰ σᾶς, διότι σεῖς εἶσθε ἡ σφραγίδα τῆς ἀποστολῆς μου ἐν Κυρίῳ.
3 Αὐτὴ εἶναι ἡ ὑπεράσπισίς μου πρὸς ἐκείνους ποὺ μὲ ἐπικρίνουν.
4 Μήπως δὲν ἔχομεν ἐξουσίαν νὰ φᾶμε καὶ νὰ πιοῦμε;
5 Μήπως δὲν ἔχομεν ἐξουσίαν νὰ περιφέρωμεν γυναῖκα χριστιανήν, ὅπως καὶ οἱ ἄλλοι ἀπόστολοι καὶ οἱ ἀδελφοί τοῦ Κυρίου καὶ ὁ Κῆφας;
6 Ἢ μόνον ἐγὼ καὶ ὁ Βαρνάβας δὲν ἔχομεν ἐξουσίαν νὰ μὴ ἐργαζώμεθα;
7 Ποιός ποτὲ ὑπηρετεῖ εἰς τὸν στρατὸν μὲ δικά του ἔξοδα; Ποιός φυτεύει ἀμπέλι καὶ δὲν τρώγει ἀπὸ τὸν καρπόν του; Ὴ ποιός βόσκει ποίμνην καὶ δὲν τρώγει ἀπὸ τὸ γάλα τῆς ποίμνης;
8 Μήπως τὰ λέγω αὐτὰ ἀνθρωπίνως σκεπτόμενος; Δὲν τὰ λέγει καὶ ὁ νόμος;
9 Εἰς τὸν νόμον τοῦ Μωϋσέως εἶναι γραμμένον, Δὲν θὰ κλείσῃς τὸ στόμα τοῦ βοδιοῦ ποὺ ἀλωνίζει.
10 Μήπως νοιάζεται ὁ Θεὸς γιὰ τὰ βόδια; Ἢ μιλεῖ ἀποκλειστικὰ γιὰ μᾶς; Πραγματικὰ γιὰ μᾶς εἶναι γραμμένον, διότι ἐκεῖνος ποὺ ὀργώνει τὴν γῆν, ὀφείλει μὲ ἐλπίδα νὰ ὀργώνῃ, καὶ ἐκεῖνος ποὺ ἁλωνίζει, νὰ ἁλωνίζῃ μὲ ἐλπίδα ὅτι θὰ ἔχῃ μέρος τοῦ καρποῦ.
11 Ἐὰν ἐμεῖς ἐσπείραμεν σ’ ἐσᾶς τὰ πνευματικά, εἶναι μεγάλο πρᾶγμα ἐὰν θερίσωμεν ἀπὸ σᾶς ὑλικὰ πράγματα;
12 Ἐὰν ἄλλοι χρησιμοποιοῦν τὸ δικαίωμα νὰ μετέχουν εἰς τὰ ἀγαθά σας, δὲν τὸ ἔχομεν ἐμεῖς περισσότερον; Δὲν ἐκάναμεν ὅμως χρῆσιν τοῦ δικαιώματος αὐτοῦ, ἀλλὰ τὰ ὑπομένομεν ὅλα, διὰ νὰ μὴ φέρωμεν κανένα ἐμπόδιον εἰς τὸ εὐαγγέλιον τοῦ Χριστοῦ.
Εὐαγγέλιο (Ματθ. ιη΄23-35)
23 Δι τοτο μοιθη βασιλεα τν ορανν νθρπ βασιλε, ς θλησε συνραι λγον μετ τν δολων ατο.
24
ρξαμνου δ ατο συναρειν προσηνχθη ατ ες φειλτης μυρων ταλντων.
25 Μ χοντος δ ατο ποδοναι κλευσεν ατν κριος ατο πραθναι κα τν γυνακα ατο κα τ τκνα κα πντα σα εχε, κα ποδοθναι.
26 Πεσν ον δολος προσεκνει ατ λγων· κριε, μακροθμησον π᾿ μο κα πντα σοι ποδσω.
27 Σπλαγχνισθες δ κριος το δολου κενου πλυσεν ατν κα τ δνειον φκεν ατ.
28 ξελθν δ δολος κενος ερεν να τν συνδολων ατο, ς φειλεν ατ κατν δηνρια, κα κρατσας ατν πνιγε λγων· πδος μοι ε τι φελεις.
29 Πεσν ον σνδουλος ατο ες τος πδας ατο παρεκλει ατν λγων· μακροθμησον π᾿ μο κα ποδσω σοι.
30 δ οκ θελεν, λλ πελθν βαλεν ατν ες φυλακν ως ο ποδ τ φειλμενον.
31 δντες δ ο σνδουλοι ατο τ γενμενα λυπθησαν σφδρα, κα λθντες διεσφησαν τ κυρίῳ αυτν πντα τ γενμενα.
32 Ττε προσκαλεσμενος ατν κριος ατο λγει ατ· δολε πονηρ, πσαν τν φειλν κενην φκ σοι, πε παρεκλεσς με.
33 Οκ δει κα σ λεσαι τν σνδουλν σου, ς κα γ σε λησα;
34 Κα ργισθες κριος ατο παρδωκεν ατν τος βασανιστας ως ο ποδ πν τ φειλμενον ατ.35 Οτω κα πατρ μου πουρνιος ποισει μν, ἐὰν μ φτε καστος τ δελφ ατο π τν καρδιν μν τ παραπτματα ατν. 
ΕΡΜΗΝΕΙΑ 
23 Διὰ τοῦτο μοιάζει ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν μὲ ἕνα βασιλέα, ὁ ὁποῖος ἠθέλησε νὰ λογαριασθῇ μὲ τοὺς δούλους του.
24 Ὅταν δὲ ἄρχισε νὰ λογαριάζεται, τοῦ ἔφεραν ἕναν ποὺ χρωστοῦσε δέκα χιλιάδες τάλαντα.
25 Ἐπειδὴ δὲ αὐτὸς δὲν εἶχε νὰ τὰ πληρώσῃ, διέταξε ὁ κύριός του νὰ πωληθῇ αὐτὸς καὶ ἡ γυναῖκα του καὶ τὰ παιδιά του καὶ ὅλα ὅσα εἶχε καὶ νὰ ἐπιστραφοῦν τὰ ὀφειλόμενα.
26 Τότε ἔπεσε ὁ δοῦλος εἰς τὰ πόδια του καὶ τοῦ ἔλεγε, «Κύριε, κάνε ὑπομονὴ καὶ ὅλα θὰ σοῦ τὰ ἐπιστρέψω».
27 Καὶ ὁ κύριος τοῦ δούλου τὸν σπλαγχνίσθηκε, τὸν ἄφησε ἐλεύθερον καὶ τοῦ ἐχάρισε τὸ χρέος.
28 Μόλις ἐβγῆκε ὁ δοῦλος ἐκεῖνος, συνήντησε ἕνα ἀπὸ τοὺς συνδούλους του, ποὺ τοῦ χρωστοῦσε ἑκατὸ δηνάρια. Καὶ τὸν ἔπιασε ἀπὸ τὸν λαιμὸ καὶ τοῦ ἔλεγε, «Δός μου ὅσα μοῦ χρωστᾶς».
29 Ὁ δὲ σύνδουλός του ἔπεσε εἰς τὰ πόδια του καὶ τὸν παρακαλοῦσε λέγων, «Κάνε ὑπομονὴ καὶ θὰ σοῦ τὰ ἐπιστρέψω».
30 Αὐτὸς ὅμως δὲν ἤθελε, ἀλλὰ ἐπῆγε καὶ τὸν ἔβαλε εἰς τὴν φυλακὴν ἕως ὅτου ἐπιστρέψῃ τὰ ὀφειλόμενα.
31 Ὅταν οἱ σύνδουλοί του εἶδαν ὅτι συνέβη, ἐλυπήθηκαν πάρα πολὺ καὶ ἦλθαν καὶ ἐξήγησαν εἰς τὸν κύριόν τους ὅλα ὅσα εἶχαν συμβῇ.
32 Τότε ὁ κύριός του τὸν ἐκάλεσε καὶ τοῦ λέει, «Δοῦλε, πονηρέ, ὅλο τὸ χρέος ἐκεῖνο σοῦ τὸ ἐχάρισα, διότι μὲ παρεκάλεσες.
33 Δὲν ἔπρεπε καὶ σὺ νὰ ἐλεήσῃς τὸν σύνδουλό σου, ὅπως καὶ ἐγὼ σὲ ἐλέησα;».
34 Καὶ ὠργισμένος ὁ κύριός του τὸν παρέδωκε εἰς τοὺς βασανιστάς, ἕως ὅτου ἐπιστρέψῃ ὅλα ὅσα τοῦ χρωστοῦσε.
35 Ἐτσι καὶ ὁ Πατέρας μου ὁ οὐράνιος θὰ σᾶς συμπεριφερθῇ, ἐὰν ὁ καθένας σας δὲν συγχωρῇ τὸν ἀδελφόν του μὲ ὅλην σας τὴν καρδιά».

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής