Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ. ΠΩΣ ΒΙΩΣΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΥΤΗ. «Μόνο μέ τήν δύναμή Της (τῆς Παναγίας) σώθηκα ἐγώ ἀπό τίς πανουργίες τοῦ δαίμονα».

 «Μόνο με την δύναμή Της (της Παναγίας) σώθηκα εγώ από τις πανουργίες τον δαίμονα».
Ό δαίμονας είπε επίσης ότι τρεις φορές προσπάθησε να με πνίξει στην 
Μαύρη λίμνη κοντά στο Καζάν. Μετά, την τέταρτη φορά, προσπάθησε να με κάνει αρχηγό μιας ομάδας ληστών. Αλλά το να με πνίξει τον εμπόδισε η Μαρία, όπως έλεγε, εννοώντας την Παναγία. Αυτή μου εμφανίστηκε με τη μορφή μιας εικόνας Της μέσα σε μια φοβερή λάμψη, μέσα σε ολοσκότεινη νύχτα πάνω από την Μαύρη λίμνη και με μια αόρατη δύναμη με πέταξε μακριά από την όχθη της λίμνης από την οποία ήθελα να πηδήξω. Τότε μου είπε ότι θα με προστατεύει για πάντα. Μετά μου εμφανίστηκε και την τέταρτη φορά μέσα στην δόξα Της και μου είπε, ότι ο Κύριος Της έδωσε δύναμη και εξουσία να με προστατεύει εμένα τον ανάξιο και, είπε επίσης, ότι μόνο με την δύναμή Της σώθηκα εγώ από τις πανουργίες του δαίμονα.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/12/blog-post_56.html

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής