Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Προσευχή στήν Ὑπεραγία Θεοτόκο Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ


Αποτέλεσμα εικόνας για Παναγία Ἰεροσολυμήτησσα
Ὑπεράγαθε Δέσποινα Θεοτόκε, ἐπάκουσον τῆς οἰκτρᾶς
μου δεήσεως καί μή καταισχύνης μέ ἀπό τῆς προσδοκίας
μου, ἡ μετά Θεόν ἐλπίς πάντων τῶν περάτων τῆς γῆς.
Τόν βρασμόν τῆς σαρκός μου κατάσβεσον. Τόν ἐν τή
ψυχή μου ἀγριότατον κλύδωνα κατεύνασον. Τόν πικρόν
θυμόν καταπράϋνον. Τόν τύφον καί τήν ἀλαζονείαν τῆς
ματαίας οἰήσεως ἐκ τοῦ νοός μου ἀφάνισον. Τάς νυκτε
ρινᾶς φαντασίας τῶν πονηρῶν πνευμάτων καί τάς με
θημερινᾶς τῶν ἀκαθάρτων ἐννοιῶν προσβολᾶς ἐκ τῆς
καρδίας μου μείωσον.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής