Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΒΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ. «Πῆγα, Γερόντισσα, νά προσκυνήσω τήν Παναγία καί ἦταν τό χεράκι Της πολύ ζεστό. Πάω καί βάζω τό πρόσωπό μου στό χεράκι Της καί βάζω τό πρόσωπό μου στό προσωπάκι Της καί ζεστάθηκε τό μάγουλό μου."


Γι’ αυτό σάς λέω, είναι πολύ ζωντανή η Παναγία μας. Άλλη φορά, ένα βράδυ ήρθε μία κυρία καί μου είπε κάτι πού αίσθάνθηκε εδώ πέρα στήν εκκλησία, τήν ώρα του Εσπερινού. «Πήγα, Γερόντισσα, νά προσκυνήσω τήν Παναγία καί ήταν τό χεράκι Της πολύ ζεστό. Πάω καί βάζω τό πρόσωπό μου στο χεράκι Της καί βάζω τό πρόσωπό μου στο προσωπάκι Της καί ζεστάθηκε τό μάγουλό μου. Τί μεγάλη Χάρι πού έχετε, τί ωραία πού είστε έδώ! Πολύ σας αγαπάει η Παναγία, πολύ ζωντανή είναι η Κυρία Θεοτόκος εδώ, τόσο ζεστό τό χεράκι Της καί τό προσωπάκι Της πού ακούμπησα απάνω καί τό αισθάνθηκα θερμό!».
 Πόσο ζωντανή είναι καί πόσο μας βοηθάει! Όπως παλαιότερα κυκλοφορούσε η Παναγία μέσα στο Μοναστήρι μας, από ’δώ πήγαινε από ’κει, καί η αδελφή Θεοδώρα πολλές φορές Τήν είδε καί πολλές άλλες Τήν είδαν νά κάνη τον κανόνα Της μπροστά στον Χριστό.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής