Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

«Θά σᾶς περιμένω στό SAMTAVRO», Ἕνα θαῦμα τοῦ Γέροντα Γαβριήλ (Urgebadze)


Αποτέλεσμα εικόνας για ГАВРИИЛ (УРГЕБАДЗЕ) САМТАВРИЙСКИЙ
Καταγραφή:Κωνσταντίνος Tsertsvadze
 Γνώρισα την Έλενα Getsadze στο αεροδρόμιο της Τιφλίδας καθαρά από σύμπτωση. Η γυναίκα τράβηξε την προσοχή μου, επειδή σταυροκοπιόταν και προσκυνούσε την εικόνα του Γέροντα Γαβριήλ. Αυτό έγινε το 2015. 
Πήγα κοντά της, της έδωσα τα εικονάκια και λάδι ευλογημένο στα ιερά λείψανα του Γέροντα Γαβριήλ και άρχισα μια συνομιλία μαζί της. 

«Όλοι τον αγαπούν (τον γέροντα Γαβριήλ) τόσο πολύ! της είπα, «δεν μπορεί να γίνει αλλιώς». Η Έλενα απάντησε με ένα χαμόγελο. Και τότε μου είπε την ιστορία της, η οποία άφησε μέσα μου μια αξέχαστη εντύπωση, και έγινε αιτία να ενισχυθεί η πίστη μου στο μεγαλείο του Κυρίου. Έρχομαι λοιπόν να μοιραστώ αυτή την ιστορία μαζί σας, αγαπητοί μου αναγνώστες.
Η Έλενα Getsadze διηγήθηκε: Τον Φεβρουάριο του 2010 ο νεότερος γιος μου λιποθύμησε κατά την διάρκεια ενός μαθήματος στο σχολείο (αυτό συνέβη στην Τιφλίδα). Οι εκπαιδευτικοί κάλεσαν την ιατρική ομάδα έκτακτης ανάγκης (κάτι αντίστοιχο του ΕΚΑΒ στην Ελλάδα) και το παιδί αμέσως μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής