Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

«Γέροντα Πορφύριε, χτές πῆγα στόν νευρολόγο καί πῆρα χάπια, διότι ἔχουν σπάσει τά νεῦρα μου»


Μου είπε ο Γέροντας ότι κάποτε πήγε μια γυναίκα και τον ρώτησε : Τι να κάνω Γέροντα με την κόρη μου; Είναι πολύ νευρική και μαλώνουμε. Έχουν σπάσει και μένα τα νεύρα μου και πήγα στο γιατρό και μου έδωσε ηρεμιστικά, αλλά δεν κάνουν τίποτε.
Εγώ της είπα: 
Η κόρη σου έχει δαιμόνιο και για αυτό θυμώνει. Μα τι λέτε Γέροντα, μου λέει αυτή, κι εγώ που θυμώνω δαιμόνιο έχω; Βεβαίως της λέω, έχεις, όπως και εγώ όταν θυμώνω έχω δαιμόνιο μέσα μου.

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής