Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Ἡ ἱστορία ἑνός προαναγγελθέντος θανάτου. Ἁγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς


Μάς λέει ο Ρίστο, γιός του μακαριστού χατζή Στόγιαν Οπενιτσάνιν, πώς πέθανε ο πατέρας του. Ένα μήνα πριν απ’ το θάνατό του, λέει, ο Στόγιαν μέ κάλεσε καί μου είπε: «Στο σπίτι μας θα πεθάνει κάποιος σ’ ένα μήνα». Πώς τό ’μαθε αυτός, δεν ήθελε να μου πει. Πρώτα νόμιζε, ότι θα πεθάνει η γριά σύζυγός του, κι άρχισε κρυφά από ’κείνη να ετοιμάζει όλα τά σχετικά γιά την κηδεία. Αγόραζε διάφορα πράγματα, τά έφερνε στο σπίτι καί τά ’κρυβε από τή γυναίκα του. Αλλά δέκα ημέρες πριν απ’ τό θάνατό του μου είπε: «Εγώ θα πεθάνω καί όχι η γυναίκα. Μου ήρθε», λέει, «στ’ όνειρό μου ο γιός μου (που σκοτώθηκε στον πόλεμο) καί μου είπε:

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής