Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Περί προσευχῆς. Γέροντος Ἀμφιλοχίου Μακρῆ (1889-1970)


Περί Προσευχής

 «Δώσε, Κύριε, στα πνευματικά μου τέκνα καθαρμό και αγιότητα. Τη φλόγα της αγάπης σου, για να θερμαίνουν, φωτισμό για να φωτίζουν, τη χάρη της προσευχής για να αισθάνονται πάντα την παρουσία Σου μέσα στήν καρδιά τους... και σε μένα τη συναίσθηση της αναξιότητας μου. Ανάξιος είμαι, Κύριε, για το έργο αυτό, αλλά αφού είναι θέλημά Σου, ενίσχυε με. Δίνε μου, Σε παρακαλώ, Αγάπη να τα θερμαίνω, διαύγεια νου να τα καθοδηγώ στο θέλημά Σου το άγιο, σύνεση εν πάσι. Αμήν».
* * *
 Όταν καλλιεργήσετε την ευχή, δέ θά σάς πειράζουν οί άνεμοι τού πειρασμού. Εξασθενεί ή δύναμή του, δεν μπορεί να σάς κάνει τίποτε. (Φεβρ. 1965).
* * *
 Ή προσευχή άς σου είναι τείχος, ασπίδα και θώρακας (Νοεμβ. 21, 1966).
* * *
 Το τέλος της ζωής μου έγγίζει. Σάς παρακαλώ, όλες να ζήσετε βίο άγιο, να βαδίσετε σε γραμμές άγιες, για να βοηθήσετε την Εκκλησία και την Ελλάδα μας. ΟΙ καρδιές σας να γίνουν θυμιατήρια, πού θα ανεβαίνει ή προσευχή σας στο θρόνο του Θεού.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής