Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ: Ὀφειλομένη ἀπάντησις στόν Γ. Μπουτάρη


Ἐν Πειραιεῖ τῆ 25/2/2016
ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ
«ει εκ του κόσμου ήτε, ο κόσμος αν το ίδιον εφίλει· ότι δε εκ του κόσμου ουκ εστέ, αλλ' εγώ εξελεξάμην υμάς εκ του κόσμου, διά τούτο μισεί υμάς ο κόσμος.» (Ιωάννου 15,19).
Οι διαχρονικοί αυτοί λόγοι του ενσαρκωθέντος Θεού Λόγου ερμηνεύουν διιστορικά το μένος κατά των ταπεινών φορέων του θείου Λόγου. Έως το τέλος της ιστορίας των ανθρωπίνων καιρών ο Χριστός θα αποτελεί κατά την προφητικήν ρήσιν του Θεοδόχου Συμεών «σημείον αντιλεγόμενον», «και θα κείται εις πτώσιν και ανάστασιν πολλών» (Λουκά 2,34-35).
Άλλωστε όπως μεγαλειωδώς γράφει ο ουρανοβάμων Παύλος έχουμε κληθεί να χαιρόμεθα με τα υπέρ της Αληθείας παθήματα διότι όπως εκείνος λέγει «Νυν χαίρω εν τοις παθήμασί μου υπέρ υμών και ανταναπληρώ τα υστερήματα των θλίψεων του Χριστού εν τη σαρκί μου υπέρ του σώματος αυτού, ο εστιν η Εκκλησία»(Κολοσσαείς 1,24).

Ο Αξιότιμος Δήμαρχος Θεσ/νίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης που ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου της συμπρωτεύουσας, δήλωσε ότι «είμαι για ξύλο» επέρρωσε τους Κυριακούς και Παυλείους λόγους διότι δεν μου προσάπτει την διάπραξι κάποιου αδικήματος, αλλά το γεγονός ότι πειρώμαι να διασαλπίζω στο ποίμνιό μου την αποκάλυψι «της εν ημίν ελπίδος».
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής