Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Ὁ Ἰωάννης ὁ Πρόδρομος ἀπό τόν γέροντα Ἀμβρόσιο Λάζαρη

Ιωάννης ο Πρόδρομος

Εκείνον τον καιρό μαζεύτηκε όλο το σπέρμα των Φαρισαίων και των Γραμματέων, η σπείρα δηλαδή αυτή της κακίας, και πήγαν κοντά στον Χριστό, εκεί πού δίδασκε, και τον ρώτησαν:
-       Για πες μας, εσύ, ποιος σου έδωσε την άδεια, το δικαίωμα να κάνεις αυτά τα πράγματα και να τα λες στον λαό;
Πήγαν δηλαδή ως εξουσία να ζητήσουν τον λόγο, όχι ως απλοί παρατηρητές. Ήταν εξουσία οι Φαρισαίοι μέσα στο κράτος του ’Ισραήλ. Ομως ο Κύριος δεν τούς έδωσε απάντηση, να τούς πει: «Εγώ είμαι Εκείνος από την Αρχή», αλλά τους αντερώτησε:
-       Όπως εσείς με ρωτάτε, κι εγώ θα σας ρωτήσω έναν λόγο. Εάν μου πείτε την αλήθεια, τότε θα σάς πω κι εγώ με ποιά εξουσία λέω και κάνω.
Πώς βάπτιζε ό ’Ιωάννης χιλιάδες κόσμο μέσα στον Ιορδάνη;

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής