Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Ο γέρω-Αντώνιος ο Γρηγοριάτης ...



Ο γέρω-Αντώνιος ο Γρηγοριάτης ήταν άνθρωπος του Θεού. Ήταν τελείως ακτήμων και στο κελλί του δεν είχε τίποτε. Έλεγε συνεχώς το «Θεοτόκε Παρθένε...».

Έλεγε: «Ο Γέροντας είναι το άλφα και το ωμέγα για το μοναχό. Να μη στενοχωρήσουμε σε τίποτε τον Γέροντα. Τον Γέροντα πρέπει να τον αγαπούμε πολύ. Δίχως αγάπη δεν γίνεται τίποτε. Αυτός είναι ο νόμος του Θεού».

Είπε κάποτε: «Μου φάνηκε στον ύπνο μου σαν να μου μιλούσε η Παναγία και μου έλεγε:"Θα σας σώσω όλους  μόνο να έχετε την μεταξύ σας αγάπη και να κάνετε τα μοναχικά σας καθήκοντα" ».

Διηγήθηκε:«Κάποτε ήμουν άρρωστος έκλαιγα και στενοχωριόμουν, διότι δεν μπορούσα να κάνω τον κανόνα μου. Τότε άκουσα φωνή από τον ουρανό:"Μη στενοχωρήσαι, παιδί μου, και μη κλαις. Η υπομονή που κάνεις στην ασθένεια, είναι η καλύτερη προσευχή". Τότε έλαβα μεγάλη χαρά και παρηγορήθηκα». (σελ.430)

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΚΗΤΙΚΗ 
ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΤΙΚΗ 
ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2011

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής