Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

ΨΑΛΜΟΣ ΠΕ΄85
 Κλίνον, Κύριε, το ούς σου και επάκουσόν μου, ότι πτωχός και πένης, ειμί εγώ.
**********
2 φύλαξον την ψυχή μου, ότι όσιος ειμί σώσον τον δούλον σου, ο Θεός μου, τον ελπίζοντα επί σέ.
 **********
3 ελέησόν με, Κύριε, ότι προς σε κεκράξομαι όλην την ημέραν.
 **********
4 εύφρανον την ψυχή του δούλου σου, ότι προς σε, Κύριε, ήρα την ψυχήν μου.
 **********
10 ότι μέγας ει συ και ποιών θαυμάσια, συ ει ο Θεός μόνος.
 **********
11 οδήγησόν με, Κύριε, εν τη οδώ σου, και πορεύσομαι εν τη αληθεία σου· ευφρανθήτω η καρδία μου του φοβείσθαι το όνομά σου.

ΨΑΛΤΗΡΙΟΝ

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής