Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

ΨΑΛΜΟΣ 34ος: Γιά νά ἐλευθερώσει ὁ Θεός τούς καλοκάγαθους ἀνθρώπους ἀπό τίς παγίδες τῶν πονηρῶν ἀνθρώπων, πού ἐκμεταλλεύονται τούς ἀνθρώπους τοῦ Θεοῦ


 
ΔίκασόνΚριετος δικοντς μεπολμησον τος πολεμοντς με2 ἐπιλαβοῦ ὅπλου καὶ θυρεοῦ καὶ ἀνστηθι ες τν βοθειν μου3 ἔκχεον ομφααν καὶ σγκλεισον ξ ναντας τν καταδιωκντων με· 
επον τῇ ψυχῇ μου· Σωτηρα σού εμι γώ. 4 ασχυνθτωσαν καὶ ἐντραπτωσαν οἱ ζητοντες τν ψυχν μου, ἀποστραφτωσαν ες τὰ ὀπσω καὶ καταισχυνθτωσαν οἱ λογιζμενοί μοι κακά. 5 γενηθτωσαν σεὶ χνος κατὰ πρσωπον νμουκαὶ ἄγγελος Κυρου κθλβων
ατος· 6 γενηθτω ἡ ὁδς ατν σκτος καὶ ὀλσθημακαὶ ἄγγελος Κυρου καταδικων ατος· 7 ὅτι δωρεν κρυψν μοι διαφθορν παγδος ατνμτην νεδισαν τν ψυχν μου8 ἐλθτω ατῷ παγς, ἣν οὐ γινσκεικαὶ ἡ θρα, ἣν κρυψεσυλλαβτω ατνκαὶ ἐν τῇ παγδι πεσεται ν ατῇ. 9 ἡ δὲ ψυχή μου γαλλισεται πὶ τῷ Κυρίῳ, τερφθσεται πὶ τῷ σωτηρίῳ ατοῦ. 10 πντα τὰ ὀστᾶ μου ροσι· Κριετς μοις σοιρυμενος πτωχν κ χειρς στερεωτρων ατοῦ καὶ πτωχν καὶ πνητα πὸ τν διαρπαζντων ατν
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής