Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

Ἡ ἐκπληκτικὴ ἐπιστολὴ τοῦ Ἀναστάση, ποὺ ἐπέστρεψε τὰ θρησκευτικὰ στὸν κ. Ὑπουργό!


 
Ναύπακτος, 10 Νοεμβρίου 2017

Ἀγαπητοί μου συμμαθητές,

Αὐτὴ τὴν ἐπιστροφή μου ἀπὸ τὸ σχολεῖο στὸ σπίτι δὲν πρόκειται νὰ τὴν ξεχάσω ποτέ! Χοροπηδοῦσα ἀνάμεσα στὰ σοκάκια τοῦ χωριοῦ μας στὴ Ναύπακτο καὶ μαζὶ χόρευε καὶ ἡ καρδιά μου! Νὰ μποροῦσα νὰ ζωγράφιζα τὴν εὐτυχία ποὺ αἰσθανόμουν!
Θὰ ἀναρωτιέστε γιατί ἤμουν τόσο πολὺ χαρούμενος! Σήμερα ἦταν ἡ σημαντικότερη ἡμέρα τῆς ζωῆς μου! Ἀποφάσισα τί θέλω νὰ γίνω ὅταν μεγαλώσω! Θὰ γίνω Οὐρανοδρόμος! Ναί..ναὶ καλὰ ἀκούσατε! Οὐρανοδρόμος! Ἕνας ταπεινὸς κηπουρὸς ποὺ μὲ μία τσουγκράνα θὰ ἀπομακρύνω κάθε σκουπιδάκι ποὺ πλησιάζει τὶς ἀνθρώπινες καρδοῦλες καὶ θὰ δείχνω τὸν δρόμο γιὰ τὸν Οὐρανό! Ὅλα αὐτὰ παρέα μὲ μιὰ τσουγκράνα ποὺ θὰ΄ναὶ πλασμένη ἀπὸ τοῦ Θεοῦ μας τὶς ἀρετὲς τὶς καλές!
Εὐχηθεῖτε μου νὰ τὰ καταφέρω!
Ξέρω πῶς γιὰ νὰ γίνει κάποιος ἕνας καλὸς καὶ ὠφέλιμος ‘’Οὐρανοδρόμος’’ θὰ πρέπει νὰ....
ἔχει ἀποκτήσει κάποια ἐφόδια... δὲν εἶναι πολλὰ φίλοι μου! Εἶναι ἕνα καὶ μοναδικό! Νὰ βιώνει τὴν Ἀλήθεια! Πόσο ὄμορφο εἶναι νὰ λὲς καὶ νὰ ζεῖς τὴν Ἀλήθεια στὴ ζωή σου!
Καὶ ἐγὼ αὐτὸ ἐπιθυμῶ μέσα ἀπὸ τὰ βάθη τῆς καρδιᾶς μου! Μόνο ἔτσι θὰ γίνω χαρούμενος καὶ θὰ συναντήσω τὴν Χαρὰ ποὺ φωλιάζει στὴν ψυχή μου.
Ξεκίνησα ἀπὸ σήμερα! Πρώτη πράξη ἀλήθειας, θάρρους καὶ γενναιοδωρίας...ὕστερα ἀπὸ συζήτηση μὲ τοὺς γονεῖς μου, στείλαμε πίσω στὸ Ὑπουργεῖο, τὸ καινούργιο βιβλίο τῶν Θρησκευτικῶν! Δὲν χρειαζόμαστε τέτοιο «φάκελο». Ἔτσι τὸν εἶπαν, «φάκελο» ἀλλὰ ἐγὼ γνωρίζω πὼς οἱ φάκελοι δὲν εἶναι ἔτσι… αἰσθάνθηκα ὅτι μᾶλλον μὲ δουλεύουν !
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής