Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Ἁγίου ΝΙΚΟΛΑΟΥ Ἀχρίδος (1956). Εὐλόγησε τούς ἐχθρούς μου, Κύριε' τούς εὐλογῶ καί ἐγώ καί δέν τούς καταριέμαι.



Φιλοσοφημένες καί ευάρεστες προσευχές
Αγίου ΝΙΚΟΛΑΟΥ Άχρίδος (1956)

Ευλόγησε τούς έχθρούς μου, Κύριε'
τούς ευλογώ καί εγώ καί δέν τούς καταριέμαι.

Οί έχθροί περισσότερο άπό τούς φίλους μέ ωθούσαν σέ Σένα, στήν αγκαλιά Σου. Οί φίλοι μέ έδεναν στήν γή, ενώ οί έχθροί έλυναν όλους τούς επίγειους δεσμούς καί άφάνιζαν όλες τίς ελπίδες μου.
Οί έχθροί μέ άποξένωναν άπό τό βασίλειο τής γής καί μέ μετέτρεπαν σέ ένα άχρηστο κάτοικό της. Καί όπως τό θηρίο, όταν τό κυνηγούν, βρίσκει πιό ασφαλές καταφύγιο άπ’ ότι όταν είναι ήρεμο, έτσι καί εγώ κυνηγημένος από τούς έχθρούς μου βρήκα τό πιό ασφαλές καταφύγιο, αφού κρύφτηκα κάτω από τήν σκέπη Σου, εκεί πού ούτε οί φίλοι ούτε οί εχθροί δέν μπορούσαν να σκοτώσουν τήν ψυχή μου.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής