Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

«Εἶναι ἀνήμποροι νά σᾶς μιλήσουνε τή γλῶσσα τῆς ἀλήθειας»


Αποτέλεσμα εικόνας για ὁ Παπουλάκος
Ὅσιος Παπουλάκος
Ἔρχουμαι νά σᾶς μιλήσω γιά τό σταυρωμένο Χριστό, φώναξε στό πλῆθος, κι ἄς τό μάθουν μιά γιά πάντα οἱ δυνατοί καί οἱ ἄθεοι πώς ψυχή μου δέν κιοτεύει στίς φοβέρες τους. Βλέπω ὁλοκάθαρα πώς ἔχουνε ξετσιπωθεῖ κι ἔχουν καλέσει τόν ἴδιο τόν ἀρχισατανᾶ μ᾿  ὅλα του τά δαιμονικά νά βοηθήσει τούς ἄνομους σκοπούς τους, καί βλέπω πώς τό βασίλειο τῆς κόλασης ἔχει ὑπογράψει συμμαχία μαζί τους γιά ν᾿   ἀφανίσουν τή σπορά τοῦ Χριστοῦ. λόγος ὅμως τοῦ Θεοῦ δέν δένεται καί λαθεύονται ὅσοι νομίζουνε πώς ἄν μέ φυλακώσουνε, ἄν μέ καθαρίσουνε, θά δέσουνε τό λόγο τοῦ Κυρίου. Ἐγώ εἶμαι γέροντας κι ἀργά γρήγορα θά φύγω γιά νά δώσω λόγο στόν πλάστη μου καί κριτή μου γιά τά κρίματά μου, ὥστε τίποτα δέ θά κερδίσουνε φιμώνοντας τό δικό μου στόμα.

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής