Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

«Εἶμαι ὁ Γέρων Πορφύριος παιδί μου, κάνε μία βόλτα στή θάλασσα καί ἀφοῦ ἡρεμήσεις γύρισε πάλι πίσω καί θά τά ποῦμε»


Ομιλεί ο Καθηγητής Γεώργιος Κρουσταλάκης
 
Ένας φίλος μας, ηθοποιός, νομικός από την Κωνσταντινούπολη βρίσκεται σε απόγνωση. Μου το διηγείται ο ίδιος. Και εκεί που βρίσκεται -είναι στο Παλαιό Φάληρο- έχει χάπια για να αυτοκτονήσει. Ακούει το τηλέφωνο.
– Είμαι ο Γέρων Πορφύριος παιδί μου.
Δεν τον ήξερε ποτέ. Πήρε το τηλέφωνο!! Που τον βρήκε ο Γέροντας!! Με την προσευχή επικοινωνούσε με τους ανθρώπους.
– Είμαι ο Γέρων Πορφύριος παιδί μου, κάνε μία βόλτα στη θάλασσα και αφού ηρεμήσεις γύρισε πάλι πίσω και θα τα πούμε.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής