Τρίτη 23 Αυγούστου 2016

Ὅταν ἡ γερόντισσα Εὐπραξία συνάντησε τόν Ἅγιο Πορφύριο


Κάποτε η κα Βασιλική πού είχε Ι.Χ. της είπε:
–    Γερόντισσα θέλεις να σε πάω να δούμε τον π. Πορφύριο; Εγώ θα πάω για το παιδί μου. Είπανε και σε μένα να πάω. Βεβαίως να πάμε. Ορίστηκε η ημέρα πού μας βόλευε όλες. Φθάσαμε στον Γέροντα Πορφύριο στον Ωρωπό και με δυσκολία ανεβάσαμε τη Γερόντισσα στο κελί του.
Μόλις μας είδε είπε:
–    Καλώς την Ευπραξία μου. Έλα Γερόντισσα, έλα (Σημειωτέον ο Γέροντας πρώτη φορά έβλεπε τη Γερόντισσα).
–    Που με ξέρεις πάτερ;
–    Σε ξέρω βρέ Ευπραξία μου, σε ξέρω πολύ καλά είπε και έδειξε κατά το Χαλάνδρι. Τί κλαις βρέ Ευπραξία μου; Τί αμαρτίες έχεις και κλαις βρέ Γερόντισσα. Να χαίρεσαι βρέ να χαίρεσαι. Εμείς μαζί πήγαμε στο μοναστήρι. Τί αμαρτίες έκανες; Τίποτα, τα εξομολογήθηκες κιόλας.
Τότε ή Γερόντισσα του λέει..
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής