Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Mοναχός Καλλίνικος Κερασιώτης - Εἰς μνημόσυνον

ΕΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ
Μοναχός Καλλίνικος Ἁγιορείτης (1 Ιουλίου 2013 - 23 Απριλίου 2016)
 Λόγια του που κατέγραψε η αδελφή του από τότε που εκδηλώθηκε η ασθένεια του (καρκίνος στον εγκέφαλο) μεχρι την κοίμηση του.

ΒΟΣΤΩΝΗ 2013:
Για την προσευχή:
Όταν η αδελφή του, του είπε ότι προσεύχεται να τον θεραπεύσει ο Θεός, της είπε: "Να προσεύχεσαι να γίνει το θέλημά Του και να μου δίνει υπομονή ο Κύριος."

Για την ασθένειά του: 
"Είναι ευλογία Κυρίου αυτό που μου συνέβη. Δεν ξέρω τι θα γίνει. Με την ιατρική ό,τι μπορούμε κάνουμε. Αλλά ο Κύριος ό,τι πει. Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μη χάσω την ψυχή μου. Αν θεραπευτώ βέβαια, πολύ καλά. Αλλά αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είμαι στη Χάρη του Κυρίου. Να έχω χαρά και μέσα και προς τα έξω."

Η Αργυρώ, που μας πήγαινε στην εκκλησία έλεγε: " Έχει τη χαρά μέσα του και τη μεταδίδει στους άλλους!"

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής