Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Η ΜΑΚΑΡΙΣΤΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΧΑΡΙΘΕΑ. Ι.Μ. ΑΓΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΔΟΥ ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΚΥΠΡΟΣ "Γιά τό τραγικό θέμα τοῦ θανάτου ἡ Γερόντισσα μάς ἔλεγε, ὅτι εἶναιἀ δύνατον ἀνθρώπινη ὕπαρξη νά παρηγορήση ἀνθρώπους πού ἔχασαν τά παιδιά τους. Μόνο ὁ Θεός καί οἱ ἅγιοι μποροῦν νά ἀπαλύνουν λίγο τόν πόνο τους. "

Εύχομαι το γράμμα μου να σε συναντήσει εν υγεία και πνευματική χαρά. Είμαστε και εμείς καλά, βέβαια όσο επιτρέπει ο Θεός. Επήρα το γράμμα σου και τα χρήματα και ευχαριστώ πολύ. Τά ονόματα σας είναι πάντοτε γραμμένα και μην ανησυχείς.
Το γράμμα σον, πολύ σύντομο, με εξέπληξε. Δεν μου έγραψες τίποτε σχετικό με την ζωή σου με ανησύχησες πολύ. Γιατί δεν μου έγραψες πώς περνάτε όλες και δεν μου έγραψες την ψυχική σου κατάσταση και την σωματική σου υγεία και εσκόπησες;
Αγαπητή μου Α μη θέλεις μόνη σον να σηκώσεις τον σταυρόν σου. Είμαι σίγουρη πώς πνίγηκες από την λύπην και δεν ήθελες να μου γράψεις περισσότερα. Μακάρι να μην είναι έτσι, όπως το σκέπτομαι. Μα είναι ποτέ δυνατόν ή καλή μας Α., να μη γράψει τίποτε στην παλιά της φίλη, στην Ηγούμενη, που ξέρει τά προβλήματα και την μεγάλη της λύπην; Νομίζω καλά μάντευσα- σε παρακαλώ Α. να σκέφτεσαι σαν ευσεβής χριστιανή.
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/11/blog-post_788.html

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής