Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ. ΠΩΣ ΒΙΩΣΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΥΤΗ. «Νά ἔχετε πίστη σ’ αὐτά πού σᾶς λέω διότι εἶναι ἀλήθεια».

 ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟ ΙΣΙΔΩΡΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΓΙΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΝΟΒΓΚΟΡΟΝΤ
«Να έχετε πίστη σ’ αυτά πού σάς λέω διότι είναι αλήθεια».
Δεν γράφω εδώ την ιστορία της ζωής μου αλλά αναφέρω περιληπτικά μόνο εκείνα τά γεγονότα τά οποία, κατά την γνώμη μου, έχουν σχέση με το κύριο θέμα αυτής της επιστολής. Παραλείποντας πολλά άλλα θα πω ότι κατά την δεύτερη επίσκεψή μου στην πόλη Βορονέζ, στον Σεβασμιότατο Αντώνιο, φανερώθηκε η Παναγία και τού είπε ότι κακώς με μάλωσε γι’ αυτό πού είπα πώς είμαι δούλος τού πατρός Σεραφείμ. Και συμπλήρωσε μάλιστα πώς είμαι δούλος και δικός Της και τον διέταξε να έχουμε πιο στενές σχέσεις μεταξύ μας διότι και οι δύο μας Την υπηρετούμε και βρισκόμαστε κάτω από την προστασία Της.
Και ο άγιος Μητροφάνης τον διέταξε να μου πει για την αγιότητα και την μεγαλοσύνη τού πατρός Σεραφείμ το έξης:
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2015/11/blog-post_820.html

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής